برنامه یاد بعضی نفرات
 
11 مهرماه و برای اولین بار؛
کنسرت گروه «کامنت» با اجرای آلبوم جدید در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار خواهد شد
موسیقی ما – کنسرت گروه «کامنت» برای اولین بار در یکی از سالن های بزرگ پایتخت برگزار خواهد شد. این برنامه روز یازدهم مهرماه به میزبانی سالن «اریکه ایرانیان» روی صحنه می رود. گروه کامنت در بهار 92 اولین آلبوم رسمی خود به نام «رفته از دست» را منتشر کردند. اولین اجرای زنده این آلبوم هم چند روز پس از انتشار در پردیس سینمایی «قلهک» برگزار شد. اعضای این گروه تا پیش از آلبوم رفته از دست در تالار «فارابی» برنامه های خود را اجرا می کردند که با استقبال مخاطبان رو به رو می شد. واکنش های مثبت پیرامون رفته از دست باعث شد تا آنها این بار تغییرات مهمی در کنسرت خود لحاظ کنند. «نیما رمضان»، نوازنده گیتار الکتریک کامنت، در گفتگو با سایت «موسیقی ما» از جزئیات این کنسرت و فعالیت های اخیر این گروه سخن گفت.

نیما رمضان در ابتدا گفت:«کنداکتور این برنامه تلفیقی از قطعات آلبوم جدید و آثار خاطره انگیز گروه است و بهترینهای «کامنت» را برای مخاطبان اجرا خواهیم کرد. هنوز چیدمان قطعات قطعی نشده است و سعی می کنیم که تمامی قطعات آلبوم «رفته از دست» را داشته باشیم. قصد داریم که تنظیم اجرای زنده متفاوتی برای آثار آلبوم جدید داشته باشیم.  در کل تلاش ما برای ارائه اولویت به قطعات این مجموعه است. اعضای گروه هم همان نفراتی هستند که در کنسرت بهار امسال همراه ما حضور داشتند.»

وی پیرامون دلایل انتخاب سالن اریکه ایرانیان افزود:«بازخورد و استقبال خوب مخاطبان از کنسرت بهار امسال که در پردیس سینمایی «قلهک» داشتیم باعث شد تا این بار در سالن «اریکه ایرانیان» با مخاطبان دیدار داشته باشیم. کنسرت های قبلی ما هم همگی در سالن «فارابی» بود که معمولا بلیت های آن اجراها به خوبی فروخته می شد. آخرین کنسرت ما در سالن فارابی برای چهار سانس بود که تمامی بلیت ها ظرف مدت دو روز به اتمام رسید. تصمیم داشتیم که پس از انتشار آلبوم در یک سالن بزرگ اجرای برنامه داشته باشیم و اریکه ایرانیان گزینه خوبی بود. دوست داریم که کنسرت کامنت را در بزرگترین سالن های پایتخت برگزار کنیم که این امر به میزان استقبال مخاطبان بستگی دارد. همچنین باید بتوانیم بازخوردی که از لحاظ انرژی مثبت مخاطبان از سالن های کوچک داشتیم را در سالن های بزرگ پایتخت هم دریافت کنیم.»

وی در ادامه خاطرنشان کرد:«در حال تولید چند تک قطعه هستیم که یکی از این آثار را منتشر خواهیم کرد که این مساله به پس از زمان کنسرت مربوط می شود. در حال حاضر تمام تمرکز ما برای اجرای پیش رو است و فعلا بیشتر به تک قطعه فکر می کنیم. هنوز پروسه تولید آلبوم جدید را آغاز نکرده ایم و هنوز بازخوردهای آلبوم رفته از دست را دریافت می کنیم. خیلی دوست داریم که اجراهایی در شهرستانها داشته باشیم و مشغول برنامه ریزی برای چند شهر هستیم. هنوز شهر خاصی برای اجرا قطعی نشده است اما معمولا تهیه کننده های شهرستانها، کنسرت های تهران را مدنظر قرار می دهند. کنسرت تهران ما می تواند یک سکوی پرتاب باشد و اگر در این برنامه همه چیز دقیق پیش برود می توانیم کنسرت های موفقی را در شهرستانها روی صحنه ببریم.»

کیان پورتراب (وکال، گیتار آکوستیک)، نیما رمضان (گیتار الکتریک)، بردیا امیری (درامز)، اشکان آبرون (کیبورد) و آرین کشیشی (گیتار بیس) اعضای گروه کامنت هستند. گفتنی است که کنسرت پیش روی این گروه به همت شرکت «هامین گستر آریا» برگزار خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 13:17

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 19 شهریور 1393 - 13:36

کیفیت کار این گرو در حد جهانیه................
فقط نمیدونم واسه چی درست شعر انتخاب نکردنه یا چرا صدای خواننده اینقده نا مشخصه؟
یه جورایی باید گوشاتو تیز کنی تا بفهمی چی میگه!!!!!1
در حالی که صدای خوبی هم داره!

پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 01:21

امیدوارم کنسرت بعدی آذرماه تو سالن همایش ها باشه ..

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «کامنت» با اجرای آلبوم جدید در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار خواهد شد | موسیقی ما