برنامه یاد بعضی نفرات
 
با استقبال مخاطبان در فضای باز کاخ نیاوران برگزار شد
نخستین کنسرت آلبوم «این سمت» توسط کیان پورتراب
موسیقی ما - کیان پورتراب بعد از گذشت 4 ماه از انتشار نخستین آلبوم مستقلش با نام «این سمت»، اولین کنسرت این آلبوم را که منجر به استقبال زیاد هواداران و سولد اوت بلیت‌هایش شده بود، با همراهی میلاد درخشانی به عنوان خواننده مهمان در فضای باز کاخ نیاوران روی صحنه برد.

این کنسرت در حالی برگزار شد که در همان ساعات ابتدایی فروش بلیت، بیشتر صندلی‌ها به فروش رسیده بود و به دلیل عدم امکان تمدید برنامه، با افزایش ظرفیت، صندلی‌های بیشتری برای فروش قرار گرفت تا تعداد بیشتری از مخاطبین کیان پورتراب در اولین اجرای آلبوم «این سمت» او را همراهی کنند.

کیان پورتراب که چند سالی است روی پروژه شخصی خود متمرکز شده و با انتشار قطعه «تکه‌ها» -به عنوان اولین قطعه از این پروژه- رسماً فضای ذهنی‌اش را به مخاطبانش ارائه کرد، زمستان سال 95 (پیش از انتشار آلبومش) بخشی از این پروژه را در قالب جشنواره موسیقی فجر روی صحنه برد که در فضایی اکسپریمنتال برگزار شد. حالا او این تجربه را به بلوغ رسانده و هفتم شهریور با اجرای آلبوم «این سمت» در فضای باز کاخ نیاوران، رسماً فصل جدید فعالیت‌هایش را آغاز کرد.
 
این پروژه سعی داشت با ترکیب صداهای الکترونیک، امبینت و مدرن با آواها و کلام فارسی، تجربه متفاوتی از موسیقیِ این روزهای بازار را رقم بزند.
 
کسری سبکتکین (گیتار باس)، امین طاهری (درامز)، علی الماسی (گیتار)، علیرضا ریاضی (کیبورد) و اشکان صدیق‌آذر (ماشین درام)، هنرمندانی بودند که در این کنسرت کیان پورتراب را همراهی کردند.
 
همچنین کیان پورتراب و میلاد درخشانی که سه سال پیش همکاری مشترکی در قطعه «بشنو» از آلبوم «اشارات نظر» داشتند، در این کنسرت این قطعه را با یکدیگر اجرا کردند.

نخستین اجرای آلبوم «این سمت» با صدای کیان پورتراب، به همت شرکت «صوت آوای هنر» به مدیریت محمد جلیل پور برگزار شد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 17:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین کنسرت آلبوم «این سمت» توسط کیان پورتراب | موسیقی ما