برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» و پیرامون کنسرت ۲۵ و ۲۶ شهریور گروه «سون» مطرح شد؛
کیارش پوزشی: می‌خواهیم باز هم کنسرت متفاوتی داشته باشیم
موسیقی ما – اعضای گروه «سون» در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌روند. «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» این روز‌ها مشغول تمرین و برنامه‌ریزی برای این کنسرت هستند. البته آن‌ها تور کنسرت‌های گروه سون را هم پیگیری می‌کنند و مهمان مردم در شهرهای مختلف ایران می‌شوند. در بحبوحه روزهای شلوغ گروه سون با «کیارش پوزشی» گفت‌وگویی انجام دادیم و او از جزئیات کنسرت ۲۵ و ۲۶ شهریور در تهران و سایر برنامه‌های آینده سخن گفت. همچنین وی درباره روند تولید آثار و آلبوم جدید این گروه هم نکاتی را عنوان کرد که در ادامه می‌خوانید:

کیارش پوزشی ابتدا درباره کنسرت ۲۵ و ۲۶ شهریور گفت: «openning ما در هر کنسرت متفاوت است و برای این برنامه هم همین روند را ادامه خواهیم داد. سورپرایزهایی را برای عزیزانی که به سالن تشریف می‌آورند داریم و تا جایی که توان داشته باشیم تغییرات بصری ایجاد خواهیم کرد. به طور کل می‌خواهیم که این کنسرت هم متفاوت باشد. در کنسرت شهریورماه هم علاوه بر آثار خاطره‌انگیز گروه سون و قطعات آلبوم «دوست دارم»، قطعه «ادعا» را هم اجرا خواهیم کرد.»

وی همچنین پیرامون تور کنسرت‌های سون هم خاطر نشان کرد: «۲۶ و ۲۷ مرداد در رشت، ۲۸ مرداد در ساری، ۶ و ۷ شهریور در بندرعباس و ۱۴ شهریور در شهر رامسر به اجرای برنامه می‌پردازیم. تا پایان تابستان در سایر شهرهای کشور هم کنسرت خواهیم داشت که به محض قطعیت، جزئیات تاریخ و محل برگزاری آن‌ها اعلام می‌شود.»

او درباره بازخورد‌ها و نظرات قطعه «ادعا» از این گروه که چندی پیش منتشر شد هم تصریح کرد: «خدا را شکر نظرات و بازخورد‌ها نسبت به این قطعه خوب بود. برخی توقع تغییراتی تا این حد را از ما نداشتند زیرا ما کار را با سبک و سیاق دیگری تنظیم کردیم. اما ملودی از سبک کلی کارهای گروه «سون» دور نبود. میکس و مسترینگ کار هم تفاوت داشت. نظرات گوناگون بود و عده‌ای تمایل داشتند که ما در‌‌ همان مسیر گذشته کار کنیم و جمعی از مخاطبان هم استقبال کردند. در طول این مدت هم که این کار در کنسرت‌ها اجرا شد فیدبک مثبتی را دریافت کردیم.»

وی در ادامه افزود: «ما هیچ تاریخی برای آلبوم بعدی مشخص نمی‌کنیم و نمی‌گوییم که حتما در این زمان باید یک اثر را تولید کنیم. احساس ما در هر روز هرچه باشد به تولید یک اثر منجر می‌شود. اگر بخواهیم زمان خاصی را تعیین کنیم، کار برای خودمان سخت می‌شود و در ‌‌نهایت به هدفی که مدنظر داریم نمی‌رسیم. باید تعداد آهنگ‌هایی که می‌خواهیم به مرور زمان آماده و تنظیم گردند تا انتشار آلبوم جدی شود. سعی می‌کنیم که همانند انتشار آلبوم دوم یک فاصله زمانی طولانی در ارائه مجموعه جدید نداشته باشیم و در تلاش هستیم که کار‌ها زود‌تر آماده شود. در کل این روز‌ها مشغول هستیم و کم کم کار‌ها را پیش می‌بریم و شاید قطعه ادعا شروعی برای آلبوم جدید ما باشد.»

کیارش پوزشی صحبت پایانی خود را اینگونه بیان کرد: «دوست دارم مردم بدانند ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا کسانی که چند مرتبه هم به کنسرت گروه سون آمده‌اند باز هم در برنامه‌های ما تازگی و تفاوت را حس کنند. هدف ما این است که همه مخاطبان عزیز در آن شب و با وجود این هزینه‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، خاطرات خوبی را به ثبت برسانند.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 11:38

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 18:25

اصلا" با این باند حال نمیکنم گروه آریان کاراشون خیلی بهتر بود یادش بخیر من تقریبا" پنجم ابتدایی بودم آهنگاشون مثل بمب صدا کرده بود! همه میخوندن: دو کبوتر وقی که بهم دل میبندن عاشقونه ساده و پاک و بی بهونه...

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 11:30

اين جدي مي گم كه واقعا در هيچ كنسرتي به اندازه كنسرت گروه سون به من خوش نگذشت
واقعا انرژي گروه عاليه
استيج دفعه قبل هم خيلي خوب بود

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 11:33

گروه سون بي نظيرن
همين الان بليت خريدم
چه شبي بشه اون شب

شنبه 25 مرداد 1393 - 11:54

بهترین گروه دنیا هستن.....بی نظیرن کنسرتاشون و اهنگاشون و خودشون عالین
گروه سون حرف نداره****

شنبه 1 شهریور 1393 - 22:41

متاسفم براي اين گروه كه حتي يه عذر خواهي ساده از طرافداراي كنسرت ساري نكردن بخاطر كنسرت واقعاَ بي نظم كه ما بابليط نتونستيم وارد سالن بشيم وهيچ كسم پاسخگوي بليطي كه خريديم نيست حتي برگزاركننده

شنبه 29 شهریور 1393 - 13:57

کنسرت گروه سون در 25 شهریور عالییییی بود سوپرایز هایی که داشتند واقعا همه رو به وجد اورد.واقعا از گروه سون ممنونم. وازشون می خوام که اطراف مشهد هم بیشتر کنسرت اجرا کنند .

شنبه 29 شهریور 1393 - 14:24

کنسرت گروه سون در 25 شهریور عالییییی بود سوپرایز هایی که داشتند واقعا همه رو به وجد اورد.واقعا از گروه سون ممنونم. وازشون می خوام که اطراف مشهد هم بیشتر کنسرت اجرا کنند تا ما مشهدی ها مجبور نشیم از مشهد به تهران بریم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیارش پوزشی: می‌خواهیم باز هم کنسرت متفاوتی داشته باشیم | موسیقی ما