برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت‌های بهاره چهره‌های پاپ آغاز می‌شود
«سون» در تبریز، فرزاد فرزین در رشت
موسیقی ما – ستاره‌های پاپ با آغاز سال جدید کنسرت های خود را برای دوستداران موسیقی روی صحنه می‌برند.

به گزارش«موسیقی ما»، چهره های پرطرفدار موسیقی در کشور با آغاز فصل بهار برنامه ریزی اجراهای زنده خود را از سر گرفته اندو بعد از استراحتی چند روزه بعد از تورهای نوروزی خود، بار دیگر اجراهای خود را در نقاط مختلف کشور برگزار می کنند.

بر اساس این گزارش گروه «سون» که آخرین اخبار درباره این گروه، از فعالیت و تلاش برای انتشار آلبوم جدیدشان حکایت دارد، در تاریخ 31 فروردین و یکم اردیبهشت در تالار پتروشیمی تبریز به اجرای برنامه خواهند پرداخت تا بار دیگر دیداری با دوستداران آذری خود تازه کنند.
اعضای «سون» که اصالتی آذری دارند در این کنسرت با گلچینی از قطعات پرطرفدار خود روی صحنه خواهند رفت.

خواننده آلبوم «6» نیز پس از تور نوروزی خود که در شهرهای مختلف کشور روی صحنه برد، با شعار «اولین کنسرت خاص شمال کشور» در تاریخ 5 و 6 اردیبهشت در سالن گلستان رشت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
فرزاد فرزین درباره این کنسرت و اتفاقاتی که قرار است در آن رخ دهد معتقد است: «این اولین کنسرتی ست که در یکی از شهرستانهای کشور با کارگردانی اجرا خواهد شد. به امید خدا سعی خواهیم کرد در سال جدید مثل تهران در هر کجای کشور که شرایط تهیه کننده و سالن اجازه اجرای ویژه بدهد کنسرت های خاص تری را برگزار خواهیم کرد.»

  این گزارش می افزاید، «محمد علیزاده» نیز اول و دوم اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت تا نخستین اجرای زنده چهره های پاپ درتهران را رقم بزند.

این خواننده در حال حاضر در مراحل انتهایی تولید آلبوم جدید خود است و با توجه به وقفه طولانی در انتشار آلبوم جدیدش به نظر می‌رسد آلبوم جدید این خواننده اثری قابل دفاع و پرطرفدار باشد.

پیش ازاین «میلاد ترابی» (مدیر هنری آلبوم جدید محمد علیزاده) در گفتگو با سایت «موسیقی ما» از انتشار آلبوم جدید محمد علیزاده در اوایل سال 95 خبر داده بود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1395 - 10:31

دیدگاه‌ها

دوشنبه 23 فروردین 1395 - 00:28

البوم محمد طبق گزارش برخی اشنایان در مراکز موسیقی گفتن که موزیسین ها گفتن پر طرفدارترین البوم سال خواهد شد....با این حرف موزیسین ها و این وسواس محمد جان و پروسه ی طولانی به احتمال۹۹٪همینطور هستش....
اولین کنسرت پاپ تهران و اهرین کنسرت قبل از البوم هم به اوناایی که میرن خوشبگذره....پایدار بمونید الهی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سون» در تبریز، فرزاد فرزین در رشت | موسیقی ما