جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید؛
قطعه «می‌کُشیم» با صدای «حامد زمانی» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
موسیقی ما - «حامد زمانی» تک آهنگ جدیدی با صدا و ملودی خود منتشر کرد. اثر جدید این خواننده در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ساخته و منتشر شده است. ترانه این قطعه را «محمد مهدی سیار» سروده و تنظیمش را «امیر جمالفرد» بر عهده داشته است. جمالفرد پیش از این در همکاری با «محسن چاوشی» قطعات «غلط کردم غلط»، «خان هفتصد» و «بگو مگو» را تنظیم کرده بود.

قطعه «می‌کُشیم» را در ادامه از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
می‌کُشیم
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 مرداد 1393 - 20:09

دیدگاه‌ها

جمعه 3 مرداد 1393 - 01:54

فقط واسه امیر جمالفرد متاسفم :)

جمعه 3 مرداد 1393 - 15:54
بی نام

واقعا متاسفم برای خودم که در روزگاری زندگی می کنم که ارزش ها در آن بی ارزش می شوند، روزگاری که در آن بعضی ها درخواست آزادی بیان می کنند ولی تا یک نفر را مقابل خودشان احساس می کنند تمام اخلاقیات را زیر پا می گذارند.
هم وطن من، سال هاست همین سایت داره انواع سلیقه ها را حمایت می کنه اما تا یه کار ارزشی رو می ذاره چرا تاب و تحملتون ته می کشه ؟؟؟

151.246.102.124
جمعه 3 مرداد 1393 - 19:09
بهنوش طرفدار فرزاد فرزین

شما لطف بزرگی می کنی اگه برای خودت متاسف بشی.کاش تو فلسطین به دنیا میومدی.کاش مثل فلسطینیا نمی دونستی دو ساعت بعد زنده می مونی یا نه..یا پدر و مادرو خانوادت کنارت خواهند ماند یا نه....کاش..کاش...شما مقصر نیستی..باید باشی تا درک کنی..همیشه خودت رو جای دیگران بذار و بعد نظرت رو بده.اسراییل فلسطین رو تسخیر کنه فلسطین بعدی ایرانه و اواره ی بعدی تو.اما اونموقع نباید انتظار کمک از دیگران رو داشته باشی.چون ممکنه دیگران هم مثل الان تو فکر کنن.اونموقع قیافت دیدن داره

5.234.98.75
شنبه 4 مرداد 1393 - 11:37
457

به امید روزی که افرادی مثل آقا مهران بتونن حقیقت رو درک کنند.............

5.232.6.20
شنبه 4 مرداد 1393 - 21:28
matin .st

واسه خودت متاسف باش!

188.159.147.236
شنبه 4 مرداد 1393 - 22:57
علی

برا خودت متاسف باش شما ازون غرب زده هایی فک کنم

37.255.27.168
شنبه 4 مرداد 1393 - 23:00
جوان ایرانی

چرا اظهار تاسف؟!؟!؟!!!؟؟!!
بده که یک کار ارزشــــی رو تنظیم کنن!
دست ایشون هم درد نکنه.تازه ایشون قبل از این هم اهنگ گله از گرگ حـــــــــــامد زمــــــانی رو هم تنظیم کردن.
چقدر خوبه که ایشون کارهای ارزشی خواننده ی ارزشیمون رو تنظیم میکنن.اجرشون با امام زمان.

5.222.107.5
چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 18:51
بهاره

همه ی عزیزانی که مخالف اقای حامد زمانی اند یه خورده انصاف داشته باشید!!
من چن وقته پیش که توهینها و اتهامای یه سری ها رو تو عید از اینجا خوندم خیلی ناراحت شدم.. در حدی که رفتم تو وبلاگ شخصی جناب زمانی*پنجره های رو به تو* و بهشون گفتم داره یه جایی اعتقاداتون پایمال میشه،گفتم دارن اونجا بهتون توهین میکنن اما باور می کنید ایشون چه جوابی به کامنتم دادن:
ایشون در کمال ادب و احترام گفتن:

***سلام بله دیدم موضع گیری ها رو در اون سایت .دوستان باید در نهایت** ارامش و احترام** حضور پیداکنن و با دلیل حمایت کنن .اون افراد با رفتارهاشون نشون میدن که منطق ندارن اما ما هم *حق توهین* به کسی رو نداریم .ناراحت نباشید.بلکه با دست پر پاسخشون رو بدید***
این عین پاسخ ایشون به کامنت بنده بود!!!
اره جای تعجب هم داره!!!
با اون همه بی احترامی هایی که بهشون کردید اللخصوص لفظ بسیار ناشایست (حامد زامنی)اما ایشون میگن ما حق توهین بهشون رو نداریم...
یه خورده انصاف داشته باشید..اگه هیـــــــــــچ علاقه ای به ارزشها و اعتقادامون نداشته باشید یعنی 0 %.. اما هیچ جای دنیا حق توهین رو بهتون نمیدن ..
لطفا به حرفایی که اینجا میزنید درمورد خواننده ارزشی کشورمون که رهبر عزیزمون هم تاییدشون کردند ،توجه کنید و بدونید *العالم محضر الله*
عالم محضر خداست و حواستون به اعمال و گفتارتون باشه..
به امید روزی که تشنجها نسبت به اسم و رسم *حامد زمانی* کم بشه..
یا علی ..خدا یارتون.

5.236.60.232
جمعه 3 مرداد 1393 - 02:04

عااااااالی مثل همیشه

san
جمعه 3 مرداد 1393 - 02:13

گوش نداده میگم خیلی بده مثل شخصیتش

جمعه 3 مرداد 1393 - 21:26
elnaz

مشکل همینه که شما گوش ندادی ونظرمیدی درباره ی بدترین اثرم حق نداری گوش نکرده نظربدی حق نداری

213.217.32.187
شنبه 4 مرداد 1393 - 18:59
فاطمه

شما لطف كن گوش نداده چيزي نگو... هرچند اينطور كه از نظرتون پيداست اگه گوش بديدم خيلي فرقي نميكنه . درضمن شخصيت كسي بده كه اينطوري راجع به مردم قضاوت ميكنه . متاسفم براتون

5.236.184.150
شنبه 4 مرداد 1393 - 23:13
جوان ایرانی

وقتی یک اهنگ رو ندیده قضاوت میکنی
یک شخصیت رو هم نشناخته قضاوت میکنی
که هر دوشون بیجا و بی مورده.
حــــــــامد زمــــــــانی،انسانی با عقاید اسلامی.من ایشون رو اینطور شناختم.شناختم و نظر دادم.

5.222.107.5
چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 01:08
مسعود

با احترام خدمت تون عرض می کنم san عزیز این درست نیست که یه بچه مسلمون این طوری نظر بده؛ اصلا نمیگم بچه مسلمون، صاحب فکریم دیگه؟! اول تحقیق کن بعد بگو نپسندیدم یا این قسمت کار رو خوشم نیومد.

188.159.85.50
دوشنبه 20 مرداد 1393 - 19:41
بهاره

به شخصه به عنوان حامی واقعی حامد زمانی نمیفهمم این همه بدگویی ها در رابطه به یه خواننده ارزشی واسه چیه؟؟؟
این همه تهمتها واسه چیه؟؟؟
بده که اقای زمانی شده صدای بی صداها ؟؟؟
اره بده؟؟؟؟
بده که واقعیت ها رو به زبون میارن؟؟؟
بده که از حق میگن؟؟؟
خوب درسته حقیقت همیشه تلخ بوده و هست و خواهد بود..
اما زود درمورد هیچ کی حتی جناب زمانی قضاوت نکنین..
لطفـــــــــــــــــا...
برید راه جاودان و اهداف رhهشونو بخونید بعد از شون بد بگید..
یاعلی...
خدا عاقبت هممون رو ختم به شهادت کنه.
/زنده باد راه جاودان ما/نحن صامدون اکنون بیش از پیش

5.236.90.13
چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 18:52
بهاره

بسم الله
با سلام خدمت همه** مخالفان** جناب زمانی!!!!
ببینید هرکی تو این دنیا یه نظری داره ،هرکی مسلما یه سلیقه ای داره ..
راستش قرار نیست برای اینکه فلان خواننده یا فلان اهنگ با مزاج ما سازگار نیست به اون خواننده یا اون اهنگ توهین کنیم،راستش ما *بچه ارزشی ها* هم مزاجمون با خیــــــــــــلی از اهنگا و خواننده ها نمیسازه اما هیچ وقت به اون خواننده ها و اهنگاشون هیچ توهینی نکردیم و نمیکینم و نخواهیم کرد ..
پس شما هم یه لطفی کنید
اگه به اهنگای **خواننده ارزشی** کشورمون علاقه ای ندارید حداقل بهشون تهمت نزنید و بیخود توهین هم نکنید...
مگه ما به اقای /.../ یا اقای /.../ توهین میکینم ؟؟؟؟
ما چشمامون رو نمی بندیم اما هیچ حرفی هم نمیزنیم...
اما این سکوت انقضا داره...
زمانی که توهینها و اتهامات علیه ما و علاقمون(ارزش) زیاد بشه صد درصد دیگه بی صدا نیستیم و تارخ انقضای اون سکوت تموم میشه...
اونقدر داد میزنیم تا * به قول خود جناب زمانی* صدای ما برسه به اسمون...
درسته ما بی صداییم امـــــا ..
اما صدای ما رو اقای زمانی،جناب دستخوش و امثالهم میرسونن به آسمون...
پس دست از توهینها و اتهاماتون بردارید و الا با صدای بیصداها طرفید!!!!

5.236.60.232
چهارشنبه 22 مرداد 1393 - 18:55
بهاره

لطفا کسایی که به جناب زمانی توهین میکنن و مخالفشونن..
عزیزا با شماهام ..
اگه مردید یه دو سه دقیقه بشینید پای حرفا که چه عرض کنم دلانه اقای زمانی تو شب قدر پارسال..
من که هر وقت میخونمش کلی گریه میکنم...
بغضم میترکه..
و فقط میتونم بگم : برادرم،آه نکش؛ما باهاتیم تا تهش حتی اگه ته این جریان و راه شهادت باشه..
پس یه کم وقت بذارید و بخونید..

**

بسم الله…

نمیدونم حکمتش چیه! شبای قدر و این حال من…

تا حالا اینجوری نبودم…بغض زیاد بوده… اما نذاشتم بترکه!

اما الان که دارم اینو مینویسم… خدا شاهده دارم با اشکای حلقه زده تو چشمم میجنگم که مبادا بچکه! که اگه بچکه……….

آهای اونایی که توی سایتا و پیجا و … جمعای مجازی و حقیقیتون عکسا و حرفای منو گذاشتین وسط و مسخره کردین…تهمت زدین…غیبت کردین..

آهای اونایی که متن نوشتید..خط خریدید زنگ زدید! تهدید کردید! به خوانواده ام بی احترامی کردید!

آهای اونایی که از روی جهل قضاوت کردید!

به علی قسم همتونو میبخشم!

ولی… تا حالا من به هیچ تهیه کننده ای یا سازمانی زنگ نزدم که فلان آهنگو دارم… پخش کنید! هر کاری بوده یا خودشون پیشنهاد پخش دادن… یا خودشون برداشتن و پخش کردن…

اونروزایی که توی شهرمون از ۸ سالگی یه هیات ده نفره راه انداختیم که بعد ۵ سال به زور توی محرما به ۵۰ تا سینه زن میرسید کجا بودین؟ وقتی که همه ی وقتمو میذاشتم شعر میگفتم و سبک میساختم تا برای ۱۰ تا بچه ی هم سن و سالم بخونم و سینه بزنن و حسین حسین بگن کجا بودین؟ دنبال شهرت بودم؟؟؟

وقتی که عهد بستیم همه ی شبهای دوشنبه زیارت عاشورا و روضه و سینه زنی داشته باشیم… همه ی اعیاد وشهادتها رو برنامه داشتیم… حتی بدون میکروفن… حتی بعضی وقتا بدون برق! با شمع! بعضی وقتا هیات یه نفره!!!! اما نیمذاشتیم عهدمون بشکنه کجا بودین؟؟؟

اون زمان که ده سالم بود با اتوبوس روزای ماه رمضون با پدرم به روستاها و شهرای کوچیک اصفهان میرفتم تا براشون قرآن بخونم کجا بودین؟

کجا بودین وقتی برای همین موسیقی سه ماه کامل شبها توی خیابونای تهران قدم میزدم و صبحا تا شب توی استودیوهای مختلف کار میکردم فقط به این دلیل که زیر دین کسی نباشم؟ ۴ سال شبانه روز برای کارام دویدم! حالا من مغرور! بیام برای پخش شدن کارام از رانت استفاده کنم؟ هیهات من الذله! به خدا اون هیات ده نفرو رو به این موقعیت فعلی نمیفروشم!

آره من پارتی دارم! من رانت دارم! پارتی من کسایی این که در خونشون نوکری کردم و میکنم! من خودمو به درگاهی بستم که خیالم راحته نه هیچوقت خار میشه… نه هیچ وقت کهنه! و نه هیچ وقت فراموش! آره من زرنگم! خیلی زرنگم! باهوشم که خودمو بستم به نوری که هیچ وقت افول نمیکنه!

هیچ وقت برام تشویقها و تحسینها مهم نبوده.. و همچنین تهدیدها و تخریبها…

اما این بغضی که توی گلومه یه دلیل بیشتر نداره و اونم جهالت شماست…

شمایی که تو فضای جامعه ی اسلامی نفس میکشین و حتی یه قدم برای شناختن درست دینتون برنداشتین…

شمایی که هر کی از دینتون گفت باهاش سر ستیز برداشتین و هر کی از آزادیهای نفسانی گفت براش کف زدید!

شمایی که به من فحش میدین؛ چون در برابر شاهین نج… ی ای موضع گرفتم که به امام من فحش داده! آهای مدعیای سازش و تفکر! دلیل از این واضحتر که شما خواب نیستید بلکه خودتونو به خواب زدین؟ دلیل از این واضحتر که مشکل شما چیز دیگست!

فاین تذهبون؟ توی کدوم مرام گفتن به ناموس کسی توهین کنین؟ مسخرش کنین! بهش انواع و اقسام فحشا و توهینا رو بکنین ! براش کمپین درست کنین تا تخربیش کنین! فقط برای اینکه از اخلاق گفتم؟ از اخلاقی که دست و پاتونو میبنده؟

من دارم سرگردونی نسلمو میبینم! دارم برای آرامش تو میخونم! دارم برای وقتی میخونم که گوشت از هیاهوا پره و نیاز به چیزی داری از جنس فطرتت!

من دارم از چیزی میخونم که فطرتت میخواد نه نفست!

به خودت رجوع کن!

از خدا میخوام که به هممون قدرت شناخت حق از باطل رو بده و هممون رو هدایت کنه…
خدا رو شکر که شماها هستین

**
البته *شما* اینجا منظورش حامیای عزیزشونه...من که دوباره گریم گرفته شما رو نمیدونم!!
اما دعا می کنم بی تفاوت از کنار این حرفا که از ته دل یه خواننده ارزشیه نگذرین...
لطفا وجدان داشته باشید و عاقلانه با صحبتاشون روبرو شید..لطفا اگه امکانش هست!!

5.236.60.232
پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 16:45
فاطمه

شما سعادت نداری اهنگاشونو گوش بدی..چش نداری ببینی یکی داره ارزش ها رو داده میزنه.

5.202.1.24
جمعه 3 مرداد 1393 - 02:24

عذر می خوام که اینجا می پرسم.
پس ترک "فیلم کوتاه" امیرعلی بهادری چی شد که چند روزه منتشر شده؟؟؟
موسیقی ما خواب تشریف دارین آیا؟؟؟

جمعه 3 مرداد 1393 - 03:00

حالا تورو خدا نکش !! اصن چیو میخوای بکشی؟ مگه پشه میخوای بکشی اینجوری میکشیم میکشیم راه انداختی !!! اونجور که پیداست البته شما ازکشتن پشه هم عاجزی!! موسیقی ما واقعا حیف نیست سطح سایت رو با منتشر کردن اهنگای این اقا متزلزل میکنی؟ اینجا که میدون جنگ نیست بکش بکش راه انداخته این اقا !! کاملا مشخص و واضحه که اقای زمانی وقتی دید نمیتونه با تکیه به هنر خودش معروف بشه رو اورد به خوندن اینجور اهنگا تا بلکه یه عده تندرو بشنون و براش سوت بزنن و هورا بکشن !! همچنین از محسن چاوشی عزیز تقاضا دارم دیگه با امیر جمالفرد که مدیون استاد چاوشی هست همکاری نکنه و باهاش رابطه ی کاریش رو قطع کنه !! واقعا در شان محسن نیست که دوباره با کسی کار کنه که رفته با حامد زمانی همکاری کرده

جمعه 3 مرداد 1393 - 14:38
رضا

اقای ترابی
اول اهنگو خوب گوش کن بعد بیا این جا نظر بده
این اهنگ از زبون کشورهایی مثل امریکاست و وقتی میگه میکشیم منظور اینه که اونا میکشن نه حامد زمانی
در ضمن خود اقای چاوشی بهتر میدونن با کیا کار کنن

151.238.200.157
جمعه 3 مرداد 1393 - 14:44
علیرضا

اول آهنگو گوش کن بعد نظر بده....
این آهنگ نقل قول از جوامع غربیه که میگه ما میکشیم و هیچ کس حریفمون نیست......
سطح سایت با نظر دادن تو پایین میاد نه چیز دیگه ای
خیلی نگران کیفیت سایتی لطف کن نظر نده
البته تو به توهین عادت داری کاری نمیشه کرد به هر حال

107.170.125.15
جمعه 3 مرداد 1393 - 15:24
من

با این نظرت بد جور موافقم...کلا با نظراتت موافقم به جز دفاعیاتت از چاوشی

2.187.104.4
جمعه 3 مرداد 1393 - 15:57
محسن زريني

وقتی اصلا نمی فهمی آهنگ برا چی هست واسه چی میای نظر میذاری که باز مسخره بشی! این آهنگ از زبان سران اسرائیل هست و اونا میگن می کشیم و می کشیم.تازه حامد زمانی با صدایی که داره اگر سیاسی نمی خوند و عاشقونه میخوند الان طرفداراش از خیلی از خواننده ها بیشتر بود.محسن چاووشی خودش واسه فلسطین می خونه.مطمئن باش با جمالفرد بیشتر کار می کنه.اگر دین نداری آزاده باش...

2.184.49.222
جمعه 3 مرداد 1393 - 16:28
هاتف

داداش گلم الان تو امریکا کلی کمپین ضد اسراییلی و کلی خواننده های ضد اسراییلی شروع به کار کردن که رسانه های دنیا شدیدا سانسورشون میکنن.اونوقت کشور ما با کلی اهن و تلپ یه اهنگ داده اونم شما هزار تا اسم رو خوانندش میزاری..یکی میگه مزدوره...یکی میگه مواجب بگیر دولته و...از این حرفا.هر کسی ژانر کاری خودشو داره.یکی مداحه یکی لطیفه گو..یکی از عشق می خونه..یکی ار بدبختی جامعه.یکی از مشکلات جامعه می خونه یکی از مشکلات دنیا...یکی از خدا می خونه یکی از ابلیس و شیطان.حامد زمانی هم مشغول کار در ژانر فکری خودشه.کار بدی هم نکرده..از کشت و کشتار اسراییل انتقاد کردن که کار بدی نیست.حتی تو خود اروپا و امریکا خواننده های غیر رسانه ایشون کلی در این موضوع اهنگ خوندن و می خونن.مطمین باش بیت المقدس بشه پایتخت اسراییل ایران هم میشه پایتخت تکفیری های عرب و افغانی.شما هم می شی گوشت قربونی این وسط.شک نکن.در ضمن منتظر البوم جدید استاد چاووشی هم هستیم.فدایی داره

5.222.36.116
جمعه 3 مرداد 1393 - 16:33
هاتف

درضمن اقا نوید مثل اینکه شما اصلا اهنگو گوش نکردی.چون حامد کسی رو نمی کشه.بلکه از زبون اسراییلیا این اهنگو خونده..در واقع یهودیا میگن میکشم میکشم

5.222.36.116
جمعه 3 مرداد 1393 - 17:04
بهوش طرفدار فرزاد فرزین

تقریبا همه کاربرای این سایت واقف به این قضیه هستند که بعضی از طرفداران اقای چاوشی به شدت تند رو هستند و این بی منطقی و تندروی ها تا جایی بود که حتی خود اقای چاوشی بارها ابراض ناراحتی و اندوه کردند وحتی تصمیم به ترک وطن گرفتند..متاسفانه برایم قابل درک نیست که شما اهنگ رو گوش نکرده انتقاد کردی (چون از نوشتتون کاملا مشخصه که از اسم اهنگ خیال کردین این طفداران فلسطینن که میگن اسراییل رومیکشیم) اسم روشن فکر میانه رو روی خودت گذاشتی و بعد رو بچه ها که اهنگ رو دانلود و تا انتها گوش کردن و از اهنگ خوششون اومده...اسم تند رو میزاری و میگی کسایی که از کارای حامد تعریف کردن تندرو ان...تندرو شمایی که ندیده و نشنیده کار هنرمندی رو تخریب میکنی...تند رو شمایی که حتی به خواننده محبوبتون اقای چاوشی میگید چند بدیم که تو تلویزیون نخونی(بی فکری تا این حد!!!)...انگار که اقای چاوشی برای گدایی اهنگ می خونن.از ادمای خود پسند که خودشون رو شاکی میدونن و یه دنیا رو متهم و تند رو ... بدم میاد.کاش واقعا قد حرفات بودی...اما با همین چند جملت معلوم شد که تند رو یعنی کی....یعنی چی..یعنی خودت.متاسفم برات.اقای چاوشی حق دارن.خدا بهشون صبر بده که شماها رو تحمل کنه

5.222.36.116
جمعه 3 مرداد 1393 - 22:42
احسان عبدالهی

بزرگوار اول آهنگ رو گوش بده بعدا اظهار فضل بفرما

95.80.180.109
شنبه 4 مرداد 1393 - 18:32
زهرا حسینی

شما که آهنگو گوش ندادی چرا نظر میدی؟؟؟معلومه که این آهنگ از زبون اسرائیلیا و آمریکایی های آدمکشه.بیچاره محسن چاوشی که امثال شما طرفدارشن!!!

5.201.245.93
شنبه 4 مرداد 1393 - 19:22
فاطمه

اتفاقا دنيا الان ميدون جنگه آقاي محترم... شما خودتو به خواب زدي چشاتو باز كني ميبيني كه جنگه.. بچه هايي كه رو دست پدر مادرشون دارن پرپر ميزنن رو نديدي ؟؟؟ آمار هشتصد و خرده اي شهيدو نشنيدي؟؟ اونم شهدايي كه سر سفره ي افطار نشسته بودن ، داشتن تو خيابون راه ميرفتن ، داشتن نماز ميخوندن ، تو خونه هاشون نشسته بودن و.... كه يه عده وحشي بي شعور به زندگيشون پايان دادن... اينجا هم ميدون جنگه اصلا همه جا ميدون جنگه ، ميدون جنگ تو و نفست. ما كسي رو نميكشيم ، اون وحشيان كه دارن ميكشن . اي كاش حداقل يبار گوش ميدادي و متوجه ميشدي و با نگاه مغرضانه كه تو نظرت موج ميزنه به به اين قضيه نگاه نميكردي. شما از كاراي حامد زماني خوشت بياد يا نياد فرقي نميكنه ، اون طرفداراشو پيدا كرده ، كسايي كه باهاش هم عقيدن ، حرفشو ميفهمن و بهش اعقاد و اعتماد دارن . درضمن جهت اطلاعتون عرض ميكنم خود آقاي چاوشي هم با آقاي زماني همكاري كردن .تهيه كننده آهنگ آخرشون"تنهاترين" موسسه ي دلصداست كه مدير و بانيش آقاي زمانيه

5.236.169.149
شنبه 4 مرداد 1393 - 22:18
علی

موسیقی ما کلی نظر های بی ارزش و سخیف رو تایید کردی ، بعد ما که حرف حساب زدیم رو تایید نمیکنی؟؟؟
تایید کن تا ببین چ اتفاق هایی داره میفته دور و برشون....
خواهشا تایید کن
یه قدمی ور دار برای حمایت موسیقی ما

37.255.27.168
شنبه 4 مرداد 1393 - 22:25
علی

راستی آهنگ " فلسطین " چاووشی رو باید شنیده باشی؟
من دیگه حرفی ندارم :|

37.255.27.168
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 00:08
زهرا 73

همونطور که دوستان هم به عرضتون رسوندن آقای چاووشی با جناب زمانی همکاری میکنن ... پس کلمه ی «طرفدار محسن چاووشی» رو از کنار اسمتون حذف کنید چون نظراتتون هیچ سنخیتی با ایشون نداره در ضمن در مورد نظراتتون باید بگم که خواهشا کمی فکر شده صحبت کنید و در مورد شخصیت هایی که در موردشون حرف میزنید کمی تحقیق کنید ... الحمدلله دوستان مسئله رو براتون باز کردن پس ان شاء الله از این به بعد دیگه انتقادتون رو با دلیل منطقی بیان کنید ... یا علی

2.191.206.41
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 01:19
امیرحسین فخری

این آقا هم مثل ش.ن که کارای بی ارزش می خونه وسراسر توهینه آبروی موسیقی رو برده. موسیقی همیشه از صلح حرف می زنه و پیام آور صلحه اونوقت ایشون بکش بکش راه انداخته. حالا فرقی نداره که از طرف اسرائیل گفته باشه یا کس دیگه.
موسیقی همیشه با احساس همراه بوده. باید حس قشنگ و عاشقانه و عارفانه موسیقی حفظ بشه نه اینجوری ارزشش پایین بیاد.
من جنایتای اسرائیل رو کاملن ضد انسانیت میدونم اما این راه اعتراض نیست...
ممنون موسیقی ما لطفا تایید کنید

2.178.64.83
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 12:10
جوان ایرانی

اقای نوید!شما که میگید:در شان محسن نیست که دوباره یاد کسی کار کنه که رفته با حامد زمانی همکاری کرده!خود اقای چاووشی یاد ایشون همکاری کردن!اهنگ تنهاترین از موسسه ی دلصدا
در ضمن فکر نمی کنید خیلی بی رحمانه نظر میدید!!!

5.222.102.6
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 15:30
علی

راستی آقای فخری ؛
آخه چی بگم به شما چقدر کامنت هاتون سخیف هستن عاری از هرگونه سواد و درک و فهم بخدا زورم میاد جواب بدم از بس واضحه جوابتون :|
یعنی اینقدر شما بی اطلاعی که فقط به اسم آهنگ بسنده کردی؟؟؟؟
حیف که موسیقی ما تا یه لینک میذاری نظرو تایید نمیکنه والی یه عکس بهت نشون میدادم که چه خبره تو غزه ....
خودتم میتونی یه سرچ بزنی ولی چنتا عکس هست که تو سطح اینترنت پخش نشده و عمق فاجعه رو نشون میده...
اصلا حرفاتون باهم جور در نمیاد ، یه بار میگی " جنایتای اسرائیل رو کاملن ضد انسانیت میدونم" یه بارم میگی نباید درمورد جنایت های اسرائیل حرفی بزنیم ، پس دست رو دست بذاریم مث خواننده ها دیگه فقط به تعداد عشق هاشون اضافه کنیم....
این است منطق پر محتوای شماها....
:|

تو اگه میخوای آهنگ عاشقونه فقط گوش بدی و باش رویاها بسازی توش غوطه ور شی اینجور آهنگا زیاده اگه توان حمایت نداری و اینقدر فهمتون کمه میگین نباید هم دیگران حمایت کنن پس میفهمین مشکلتون اساسه.
:|

موسیقی ما تایید کن حتما.

37.254.93.89
چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 01:38
مسعود

آقای حسین فخری؛ برادر محترم
شما معنای عرفان رو می دونی؟ عرفان از شناخت خدا و مسیر سیر سلوک الهی حرف میزنه؛ و اگر نگاهی به قرآن بکنی مشاهده می کنی که جهاد در راه خدا از مهم ترین شاخصه های اهل عرفان هست، قرآن پر است از دیدگاه های سیاسی و اقتصادی این هم از شاخصه های اهل عرفان است، قرآن پیوسته به تفکر و تدبر دعوت می کنه، کسانی که بتونن به تمام امر خداوند در قرآن عمل کنند عارف به حساب میان و از مقربان خداوند هستند.
راستی تعریف شما از عرفان چیه که اون رو به موسیقی نسبت میدی، به نظر میاد دیدگاه شما درباره عرفان متفاوت از دیدگاه الهی است؟!
از حس فرمودید، که موسیقی سرشار حس هست و نباید با این حس لطمه بخوره!
از شما می پرسم مادری که تمام فرزندانش جلوی چشمش توی یه لحظه تکه تکه شدن حسی نداره که موسیقی بخواد به اون بپردازه؟
بچه ای که پدر و مادر و همه کسانش در مقابل چشمش زیر بمباران فسفری زنده زنده سوختند و خودش داره از شدت سوختگی پر پر می زنه و دارویی برای تسکین دردش نداره، حسی رو در شما ایجاد نمی کنه یا در موسیقی مورد نظر شما تا به اون توجه کنید؟
شما در موسیقی به دنبال چه حسی هستید که به دردها و دغدغه های انسانی، که تاب و توان تحمل رو از انسان سلب می کنه کاری نداره؟!

188.159.85.50
چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 01:53
مسعود

جناب آقای فخری، برادر من
اجازه بدید با احترام چند بندی از یک ترانه کودکانه، که در مهد کودک های اسرائیلی آموزش داده میشه و خیلی شاد و پر احساس خونده میشه، باهاش دست میزنن و می رقصن رو خدمت تون ارائه کنم.
حس در موسیقی یک اصل تفکیک ناپذیره دیگه! و حس شادی برای بچه ها هم که حرف نداره!!!
__________________
ای مسلمان، با ناخن هایم پوست و گوشت تن تو را خواهم کند
و رگ گردنت را با دندانم پاره پاره می کنم و خونت را می آشامم
چشم هایت ازان من است پس با انگشتانم از حدقه بیرون می کشم
...
__________________
باور نمی کنی، نه؟!
کشتن غیر صهیون از دستورات تلمود کتاب مقدس صهیونیست هاست. از دید این مردم، ما یک مشت حیوان هستیم. حالا یا حیوان اهلی مثل گوسفند و یا حیوان غیر اهلی! ولی در نهایت همه باید بمیریم.
و مشاهده می کنید که باورهایشان در موسیقی که مورد حمایت دنیا هم هست تجلی دارد.
و حالا شما برادرم طرفدار کدام موسیقی هستی؟
موسیقی جهت دار یا بی هدف و آوایی همین طوری؟
و اگر در موسیقی قایل به هدف و جهت هستی، به کدام جهت تمایل داری که از حامد زمانی بیزاری؟!

188.159.85.50
پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 19:11
امیرحسین فخری

فک کنم علی آقا و آقا مسعود منظور منو متوجه نشدن یا خودشون رو به متوجه نشدن زدن. علی آقا که اومدن و یه کامنت سراسر توهین رو گذاشتن و همه رو بی سواد و نادان دونستن و خوشون رو همه چی دون. تا کی میخوایم این جوری چشممونو رو همه چی ببندیم. برادر گرامی من هم مثل همه ی مردم با فرهنگ و با شعور که احساس دارن و انسانیت سرشون میشه همه ی این جنایتا رو می بینم و حتی با دیدن این عکسا بد جوری گریه ام گرفته ولی این راه اعتراض و مخصوصن کمک کردن نیست. اگه ایشون (آقای زمانی) واقعن میخوان به این کودکای بی گناه کمک کنن مثل فوتبالیست معروف عراقی و یا خواننده ی غربی ای که ما ها همه زیر سوال می بریمش و یا خیلیای دیگه برن همونجا و به داد این مردم برسن. در ضمن من گفتم باید احساس در سراسر موسیقی باشه. احساس هم نوعی و انسانیت، احساس صلح و آرامش. الان تنها آرزوی همه ی این کودکان بی گناه آرامشه نه تحریک اسرائیل و ادامه ی جنگ. خواهشا یه خرده چشم و گوشتون رو باز کنید و هیچ وقت زود قضاوت نکنید.
ممنون موسیقی ما لطفا تایید کنید

2.178.66.111
پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 19:15
امیرحسین فخری

شما علی آقا که گفتی آهنگو گوش ندادی... اینم یه قضاوت زود و اشتباه دیگه. جواب خدا رو با این حرفا و تمهتا چجوری میخواین بدین. من همیشه آهنگارو گوش می کنم و بعدشم ممکنه نظر بدم. تو کامنت اولم هم اگه با دقت بخونید من نوشتم فرقی نمی کنه که کشتن و جنگ از طرف اسرائیل باشه یا هر کس دیگه... دیدین دوباره زود قضاوت کردین... حالا چی میخواین جواب بدین؟!

2.178.66.111
جمعه 24 مرداد 1393 - 23:53
امیر(محسن چاوشی)

تو فقط هستی که آبروی طرفدارا محسن ببری؟؟؟
دادا تو چند میگیری اسم محسن از رو نظراتت برداری؟؟

46.225.6.171
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 16:53
ye bashar

آقایی ،آقا امیر ،حرف راستو تو زدی.من هم آقای چاووشی رو دوست دارم چون واقعا روح حق گرایی رو دارن مخصوصا چندتا آهنگ که از جنگ تحمیلی وایران خوندن.چون اون روزارو به چشم دیدن با حس خاصی میخونن.من به شخصه آقای چاووشی رو خیلی دوست دارم وآرزوی موفقیت روز افزون براشون دارم.وهواداری مثل آقا نوید واقعا تاسف آوره وجودشون به عنوان طرفدار محسن چاووشی.

65.49.68.196
پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 19:13
علیرضا(طرفدان سیروان خسروی)

وااااااای خدا خیلی نظرت خنده دار بود تو هنوز نفهمیدی که کلمه ی میکشیم از چه طرفی داره بیان میشه بعد میای انتقاد میکنی سطح پایین فکر و فهمتو تو این نظر دیدم من اگه جای تو بودم دیگه این سایت نمیومدم خیلی بد سوتی دادی

93.110.103.22
جمعه 3 مرداد 1393 - 03:29

عالی بود

جمعه 3 مرداد 1393 - 04:54

مثل همیشه بد !!!!!!!!!
واقعا جای تاسف داره، کم سوادی حاکم بر صدا سیما باعث شده که صدا سیما در سیطره جوانی مثل حامد زمانی باشه!

شنبه 4 مرداد 1393 - 18:01
علی

محمد آقا شما برو همون ماهوارتو نگاه کن کهتوش پره از خواننده های لس آنجلسی که دوس داری
یه خواننده که داره از بچه های مظلوم غزه حمایت میکنه باید اینجوری جوابشو بدیم؟؟؟
خجالت بکشین
کمک ک نمیکنید لااقل مانع نباشید.

37.255.27.168
شنبه 4 مرداد 1393 - 18:42
زهرا حسینی

افکار امثال شما جای تاسف داره که وقتی یه نفر مثل خودتون فکر نمیکنه از هر روش و تخریب و تهمتی برای خراب کردنش استفاده میکنید.واقعا شما برنامه های صدا و سیما رو میبینید؟؟؟؟توی همین ماه رمضان چقدر خواننده های مختلف برای برنامه ها و مراسم های مختلف اجرا داشتن،هر کانالو که عوض میکنی یه نفر جدید آهنگ داره.ایشون از حق دفاع میکنن،حتی اگه از شخص ایشون هم خوشتون نیاد،دیگه چرا با موضوعات شعرشون که دفاع از مظلوما هست مشکل دارید؟؟

5.201.245.93
شنبه 4 مرداد 1393 - 20:30
mohammad.f

اولا"که این چه جورسیطره ایه که مانمی بینیم!!!!!!ثانیا"بدون شک هرآدم خوش صدای خوش تیپ جیگرداری هم پیدامیشدوکارهایی مثل مرگ برآمریکاوگزینه های روی میزو می کشیم و...می خوندتلویزیون بیشترازاینها بهش بهامیداد

128.140.58.221
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 01:24
امیرحسین فخری

واقعن از بودن یه سری آدم تعصبی و بی ارزش مثل شما آدم افسوس می خوره و احساس تاسف میکنه. شما فقط به دلیل تعصب بیش از حدتون و تندرو بودنتون به آقای محمد اعتراض کردین و نه چیز دیگه...

2.178.64.83
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 03:10
مازیار

بعضی دوستان حرفایی میزنن که آدم مجبور میشه جواب بده...
حمایت؟؟؟حمایت؟؟؟اگه کار شما حمایته پس اون جوون اوروپایی که شبکه چهار نشونش میداد و رفته بود غزه برای کمک به مردم یا اون دکتر نروژی که داره اونجا به مجروحا رسیدگی میکنه اسم کارشونو چی میشه گذاشت؟؟؟
اونا دارن حمایت میکنن یا شما که به آهنگ خوندن میگین حمایت؟؟؟البته فکر نکنم فلسطینیا تو اون شرایط وقت و حوصله آهنگ گوش کردن داشته باشن...
خودتون آهنگ میخونین خودتونم به به و چه چه میکنین اسمشم میذارین حمایت...البته حمایتی که هیچ فایده ای برای فلسطینیا نداره و فقط به معروف شدن عده خاص از این طریق منجر میشه...

2.176.141.118
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 12:26
جوان ایرانی

اقای امیر حسین فخری این کار اصلا تندروی نیست.ایشون دارن به اقای زمانی توهین میکنن.به نظرتون طرفدارانشون حق ندارند ناراحت بشن و دفاع کنن?!!در ضمن اقای مازیار ،هرکس با توجه به هنر و توان خودش. حمایت میکنه.شما که روز قدس میرید راهپیمایی چیزی از اسراییل کم نمیشه و به فلسطینی ها اضافه نمیشه ولی حمایته،چون شما داری اعتراضتون رو بیان میکنید.نه تنها ایشون بلکه همه ی خواننده هایی. که درباره ی این موضوع اهنگ خوندن،اهنگشون حمایت حساب میشه.

5.222.102.6
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 13:12
بهنام

چی خونده اخه این
بعضیا یه جور حمایت میکنن که انگار شاهکار خلق کرده شعر درست وحسابی هم نداره اخه
این چه جور حمایته والا همین کار رو اگه صدا و سیما میداد یکی از خواننده های به قول خودشون زیر زمینی انجام میداد یه شاهکاری خلق میکرد جاویدان علاوه بر اینکه از مردم مظلوم غزه حمایت میشد ارزش کاری بالایی هم داشت
این اهنگو بدی خود مردم غزه گوش کنن از جنگ و مقاومت منصرف میشن ادم این اهنگو میشنوه به جای احساس هم دردی بیشتر حرصش درمیاد

46.100.81.250
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 14:31
علی

عزیز دل بابات اون جوون اروپایی که میگی راه باز بوده براش ؛ مثله اینکه واقعا خوابی 18000 پزشک ایرانی اعلام آمادگی کردن برای کمک رسانی به غزه....
هرکسی باید جوری که میتونه حمایت کنه آقا . حامد زمانی نمیتونه بره جراحی کنه مجروهارو ... حامد زمانی هنزمنده خوانندس تو این زمینه هم نهایت تلاششو داره میکنه برای کمک به مردم غزه.

37.254.93.89
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 14:33
علی

کاملا مشخصه که دارین با تمام وجود حسودی میکنید ،
والی ایشون نه جای شمارو تنگ کرده نه نون شمارو آجر !
والسلام.

37.254.93.89
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 14:46
امیرحسین فخری

درود بر تو مازیار جان. حرف حقو زدی

2.178.72.137
پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 19:19
امیرحسین فخری

راه واسه همه بازه. چطور راه واسشون بازه برن سواحل آنتالیا یا برن پاتایا یا برن تور دور اروپا. انقد خودمونو گول نزنیم. یه خدایی هم هست که داره همه ی ما و کارامونو می بینه ...

2.178.66.111
جمعه 3 مرداد 1393 - 05:23

واقعا عالی بود مرسی از حامد زمانی و موسیقی ما

جمعه 3 مرداد 1393 - 05:33

فوق العاده بود فوق العاده:)
صدای خواننده، شعرش ، آهنگسازیش و کلیپ کار عالی بود..
از شنیدن این کار بذت بردم.
حنجره ی آقای زمانی قابلیت بالایی داره.

جمعه 3 مرداد 1393 - 11:12

اهنگ فوق العاده ای بود.هم ملودی خوب بود و هم تنظیم عالی داشت.فقط ای کاش موسیقی ما کلیپ تصویریش هم میذاشتی.

جمعه 3 مرداد 1393 - 11:34

خیلی خوب بود.
خواننده های دیگه هم از این جور کارها توو کارنامشون داشته باشن بد نیست.
لطفا موزیک ویدئوی این اثر رو هم بذارید.

جمعه 3 مرداد 1393 - 12:17

درود خدا بر حامد زمانی عزیز که هنرش رو خرج خوب چیزی میکنه.

جمعه 3 مرداد 1393 - 13:03

عالی....

جمعه 3 مرداد 1393 - 14:02

حامد زمانی صدای پخته ای داره.مهارت خوانندگیش هم خوبه.کلا زمینه یه خواننده خوب شدنو داره.من صداشو دوس دارم

جمعه 3 مرداد 1393 - 14:18

ایشون اگه درباره ی این موضوع اهنگ نمیخوندن باید تعجب میکردیم...! :-)
روال همیشگیشون رو درپی گرفتن اقای زمانی...! :-)

((انشا... این کشتارها هم به زودی تموم بشه))

جمعه 3 مرداد 1393 - 15:51

این آقا که تکلیفش معلومه...کسیکه صدا و سیما براش تبلیغ میکنه دیگه ازش چه انتظاری میشه داشت...به خدا من تا حالا ندیده بودم تو اخبار صدا و سیما خبر پخش آهنگ جدید یه خواننده رو بدن...همسر بنیامین بهادری به اون شکل فوت میکنه ولی هیچ بخش خبری صدا و سیما یک کلمه هم نمیگه ولی تا آهنگ جدید این آقا میاد تمام شبکه ها برای تبلیغش بسیج میشن...
بعدشم شما اگه میخوای از غزه حمایت کنی پاشو برو همون جا...
دوتا گروه دارن باهم میجنگن...ما آهنگ بخونیم که مثلا داریم حمایت میکنیم...

شنبه 4 مرداد 1393 - 20:56
طرفدارحامدزمانی

اولا"چون فعلا"غیرازاخبار برنامه ای توصداوسیما که متناسب باماهیت این کارهای انقلابی وارزشی باشه وجودنداره ونمیشه که کارهای ارزشی روبرای تیتراژ سریالهای عاشقانه قرارداددرحالی که همین تیتراژهاسکوی پرتاب خیلی خوانندگان بوده وهست واصلا"هم به جنابعالی برنخورده

128.140.58.221
شنبه 4 مرداد 1393 - 21:30
طرفدارحامدزمانی

چون جزاخبار فعلا"برنامه ای که متناسب باماهیت کارهای انقلابی وارزشی باشه وبشه به اون پرداخت وجودنداره ونمیشه که کارهای ارزشی رو تیتراژ سریالهایی که معمولا"مضمون عاشقانه دارن قراردادوالبته بایدگفت همین تیتراژهاسکوی پرتاب خیلی ازخوانندگان بوده

128.140.58.221
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 00:38
زهرا 73

بنیامین یا هر خواننده دیگری هم اگر کار هاشون با محتوایی باشه که به درد مسائل امروز جامعه مون بخوره و بتونه یه حرکتی در نسل جوان ما بوجود بیاره صدا و سیما قطعا حمایت میکنه در این مورد شک نکنید .... اما متاسفانه خواننده های ما به سمت وسویی رفتن که انگار از هیچ چیز خبر ندارن و در حال و هوای خودشون سیر میکنن و آهنگاشون میتونه تاثیر منفی هم روی روحیه جوون های ما بذاره .....

2.191.206.41
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 02:20
mersad

سلام به جناب مازیار
کار به نظر شخصیتون ندارم اما اینو نمی فهمم دوتا گروه دارن با هم مجنگن؟؟؟!!! آخه انصاف هم چیز خوبیه...
در واقعه ی عاشورا هم خیلیا گفتن به ما چه دوتا گروه دارن با هم میجنگن!!!
و یه چیز دیگه اینکه اگه برای کمک به مردم غزه میشد رفت اونجا الان بنده مشغول پاسخ گویی به نظر جنابعالی نبودم. خواهشا اگه از خود آقای زمانی خوشتون نمیاد با اصل اعتقاداتمون بازی نکنید، لطفا.
اللهم الرزقنا توفیق شهادة فی سبیلک

5.161.97.83
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 04:11
مازیار

بله به من برنخورده اما مثل اینکه کامنت من باعث شده بدجوری به شما بر بخوره...
معروفیت از طریق تیتراژ خونی با معروفیت از طریق تبلیغ در اخبار خیلی فرق میکنه...
شما فرق تیتراژ با اخبار تلویزیونو نمیدونی؟؟؟میخوای برات توضیح بدم؟؟؟
تیتراژ رو سازنده سریال به خواننده پیشنهاد میده و اون میتونه قبول کنه یا نکنه...اما اخبار آیینه سیاست حاکم بر کشوره...کسی به خواننده پیشنهاد نمیده بیا صدات رو تو اخبار پخش کنیم...وقتی میاد علنا میگه آهنگ جدید حامد زمانی با اسم فلان و موضوع فلان منتشر شده یعنی چی؟؟؟ببخشید دیگه تبلیغ به چی میگن؟؟؟

2.176.141.118
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 12:39
جوان ایرانی

جناب مازیار.اگه میشد بریم غزه خود ایشون و همه ی طرفدارانشون الان غزه بودن .کاش بدون شناخت دربا ه ی کسی قضاوت نمیکردید.

5.222.102.6
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 15:19
مازیار

سلام مرصاد جان
میدونم لحن نظراتم ناخواسته طوری بوده که این احساسو تو شما به وجود آورده که من تو این قضیه بیطرفم اما به خدا منم اون بچه های کشته شده رو موقع افطار میبینم جیگرم آتیش میگیره...قبول دارم لحن صحبتم درست نبود...با عرض معذرت از شما...
خانم زهرا 73...
بحث من سر تبعیض یبن خواننده هاست...یه خواننده مثل حامد زمانی تمام کار ها و اعمالش به طور پیوسته توسط تلویزیون پوشش داده میشه اما خواننده های دیگه...
قضیه بنیامین رو هم من باب مثال عرض کردم...
به امید پایان این کشتار ها...

2.176.128.109
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 17:00
معصومه موسوی

با تک تک کلمات نظرت موافقم
منم همیشه درگیر این بودم چرا یه آدم تازه به دوران رسیده باید کارشو اخبار تبلیغ کنه!!!!!!!!!!!!!!مخصوصا
روزی که اولین خبر اخبار منتشر شدن مرگ بر آمریکای زمانی بود...

2.187.11.40
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 23:14
*zahra*

گیریم که صحبت شما رو قبول کردیم،صداوسیما داره تبلیغ کارهای ایشون رو می کنه،اونوقت چه سودی براش داره؟؟؟!!!جایزه میدن؟ میگن آفرین که کار حامد زمانی رو تبلیغ کردی؟شایدم مسابقس ما خبر نداریم!!!؟؟؟
فقط به خاطر اینه که کسایی مثل شما با ایشون و سبکشون آشنا بشن،حالا انتخاب با خودتونه می تونین بشین طرفدارش یابشین طرفدار یه کس دیگه،مثلا اخبار بیاد بگه همسر بنیامین بهادری فوت کرده!چه سودی داره؟؟؟!به درد کی می خوره؟!
ولی کاش یکم مثبت میدیدین همه این کارها به خاطر خودتونه،من نمی گم بیا طرفدارش شو ولی وقتی این نظر رو میزاری یعنی باهاش مخالفی وقتی باحامد زمانی مخالفی یعنی با راهش مخالفی که این کاملا با حرف هایی که زدین مغایره،من کمتر سعی می کنم اینجا جواب کسی رو بدم چون بیشتر نظر های مخالف سراسر بی احترامی و توهیینه و اصلا جا ی بحث نداره ولی احساس کردم شما ارزش جواب دادن دارین به خاطر کامنتی که بعدا گذاشتین
امیدوارم حرفی نزده باشم که ناراحت شده باشین و اگه زدم پیشاپیش معذرت میخوام.

81.28.51.31
چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 12:47
دلدار

سلام ...
حرف از تازه به دورانی حامد زمانی پیش اومد دیگه نتونستم حرفی نزنم...
منم متاسفم برای کسایی که ادعای ایمان و انسانیت میکنند اما بدون شناخت درست راجع به آدما قضاوت میکنند و حکم صادر میکنند..
لازم به توضیحه که آقای زمانی از سال 84 توی این عرصه فعالیت میکنند(قابل توجه تازه به دوران رسیده ی شما). ایشون زمانی که سن زیادی هم نداشتند و دانشجوی شهرستانی بودند واسه کاراشون شب و روز دویدند و سرمایه جمع کردند اونموقع صداو سیمای محترم کجا بود تا از یه جوون که هیچی نداره و میخواد از ارزشها بخونه حمایت کنه؟
اینقد صدا و سیما صدا و سیما نکنید که دلمون ازشون خونه....الان عمه ی منم میاد ازاین حمایت میکنه....!اونموقع که نیاز داشت کجا بودن... زمانی که حتی از یه نفر که 100سال پیش یه کار ارزشی خونده مبعث پیامبر دعوت میشه به برنامه ی زنده و ازاثرهایی حرف میزنه که ربطی به پیامبر نداره من فاتحه ی صداو سیما رو خوندم...کجا بود صداوسیما تا بدونه باید کی از کی حمایت کنه...از حامد زمانی که دقیقا روزش قبلا اثری رو تقدیم کرده بود به پیامبر....
حامد زمانی اول پشتش به خدا و ائمه گرمه بعد به ما هوادارا و لاغیر....این وسط کسی حمایت نکرد و نمیکنه مگر هروقت دلش بخواد نه واسه کمک....دیگه حرف از صداو سیما نزنین لطفا.

5.250.3.202
پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 13:18
طرفدار همیشگی حامد زمانی

واقعا که شما یه چیز رو نمی دونید اون هم اینکه حامد زمانی کار خوانندگی رو از اول ارزشی شروع کرد مثل زینت آسمون برای امام حسین (ع)کسی که از ابتدا راهش همین بوده و صداش رو پای اعتقادات ارزشمندش گذاشته باید هم حمایت بشه میدونید چرا در خبر ها از کار های جدید ایشون گفته میشه چون اگه عمیق و بی طرف به آهنگ های ایشون گوش کنید میبینید پر از حرف ها و گفته های ارزشمنده با معنا و مفهوم ارزشمند که حتی بعضی از آهنگ های ایشون صدای دولت های غربی رو هم در آورده مثل مرگ بر آمریکا نکته ارزشمند ترش اینه که رهبر در دیداری که با ایشون داشتند ابراز رضایت کردند از ایشون و آهنگ زیبای مرگ بر آمریکا و گزینه ها ی رو ی میزشون
حالا شما بگید کدوم خواننده ای این افتخار رو داشته پس واقعا باید از ایشون حمایت بشه همچنین چرا صدای شما اون موقع که در رسانه فقط آهنگ های دیگر خوانندگان پخش می شد در نیامد
در ضمن خواننده هایی مثل چاوشی مدت هاست برنامه مخصوص خودشون یعنی هفت ترانه رو دارند
به نظر من هنوز حمایت کاملی از حامد زمانی نشده کسی که صداش فقط برای آهنگ های مذهبی اسلامی انقلابی و ارزشمنده
اینجا ایران است جایی که همیشه باید از بچه حزب الهی ها حمایت کنه در حالی که مدت ها فراموش کرده بود و حالا که قدمی در این راهبرداشته شما با این حرف هاتون چوب لای چرخش میذارید
آقای زمانی ما حامی همیشگی شما هستیم پس با اطمینان به راه و هدف ارزشمندتون ادامه بدید
نحن صادمون حتی آخر نفس

91.99.244.8
جمعه 3 مرداد 1393 - 16:06

اقای نوید شما برای خودت متاسف باش ک نشنیده داری قضاوت میکنی .آقا شما اول اهنگ رو گوش کن بعد نظر بده یا اگرم گوش نمیکنی الکی حرف نزن

جمعه 3 مرداد 1393 - 18:18

بسیار زیبا بود . به طرفدارای آقای زمانی تبریک میگم برای داشتن چنین خواننده عالی ای.
از نظر من آهنگ قشنگ و پر معنی ای بود ولی گله از گرگ قشنگ تر بود.

دوشنبه 6 مرداد 1393 - 00:06
فاطمه

من به عنوان يكي از طرفداراي ايشون از شما تشكر ميكنم . جاي بسي خوشحاليه كه شما كه طرفدار يه خواننده ديگه هستين تعصب بيجا بخرج نميدين . اي كاش همه درك كنن ما در عين داشتن اختلاف سليقه خواهر برادراي ديني هستيم و آهنگاي آقاي حامد در حمايت از ارزشهايي ساخته شدن كه براي همه ما مسلمونا مهم و ارزشمنده

5.236.180.66
جمعه 3 مرداد 1393 - 19:18

با اینکه سبکشو دوست ندارم اما انصافا صدای قشنگی داره.

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 19:05
fatemeh_r

سبکشم قشنگه :)

2.186.105.79
جمعه 3 مرداد 1393 - 20:44

خود امیر جمالفردم جرئت نکرده به اشتراک بذاره این موزیکو :D

مطمئن باشید گروه های متال و هیپ هاپ هم به این صورت خودشون رو انگشت نما نمیکنن و خشونت رو با وکال نشون نمیدن... متاسفم برای کلامی که شنیده میشه

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 19:21
fatemeh_r

جناب لطفا موضوع آهنگو متوجه بشین بعد، این آهنگ از زبان اسرائیله گرگ صفته.
در ضمن شما اینا رو با هنرمند معتقدی مثل آقای زمانی مقایسه میکنید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2.186.105.79
جمعه 3 مرداد 1393 - 21:55

یه عده با این کارا و حمایت صدا سیما معروف میشن. یه عده هم با تلاشش خودشون. ای آقا دلم خــــــــــــــــــون

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 19:12
fatemeh_r

حمایت صدا و سیما؟! میدونید آقای زمانی چقدر سختی تحمل کردند و چقدر دویدند و زحمت کشیدند تا رسیدن به اینجا؟
خیر اشتباه میکنید، اتفاقا وقتی یکی از ارزش ها میخونه و راه خوبی در پیش میگیره به شدت علیهش جبهه گرفته میشه. ایشون با صدای خوبشون اگه یکی از آهنگای مورد نظر شما رو میخوندن الآن همه شما براشون لاو میترکوندین، یک هنرمند وقتی محبوب میشه که از آنچه در قلب مردم هست حرف بزنه، مردم متدین و انقلابی ما این سبک رو خیلی هم دوست دارند، هیچ لابی و پارتی هم در کار نیست.
بقول خودشون ایشون خودشون رو به خوب جایی وصل کردن : اهل بیت (علیهم السلام). بهمین خاطر هیچ تخریبی نخواهد توانست مانع ایشون بشه.

2.186.105.79
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 09:48
معصومهl«طرفدارر پرا پاقرص حامد زمانی»

من طفدار آقای زمانی ام. ولی شخصا خودم از طریق صدا و سیما با ایشون اشنا نشدم...وقتی آشنا شدم که دوسال پیش اومدن دانشگاه ما و آهنگ های تحریم و دیروز امروز فردا و آرمیتا و ماه عسل رو اجرا کردن... .وقتی این آهنگ ها رو شنیدم خوشحال شدم که یه خواننده ی نسل جوون، و ارد این عرصه شده که بتونه از طریق موسیقی که تا حالا صرف مقاصد پست و خیلی بی ارزش میشد، حالا داره از طریق همین موسیقی به جار زدن ارزش ها و عقایدش و برانگیختن حس مقاومت در برابر مستکبران و بالا بردن حس انقلابی مردم میپردازه...
همون موقع هم که داشت آهنگ هاش رو اجرا میکرد از یه دوستام تموم آهنگ هاش رو بلوتوث گرفتم و بعد هم فقط کارم شده بود سرچ کردن اسم حامد زمانی و دانلود کردن آهنگ های جدیدش... این در حالی ست که من تا قبل از ایشون سمت موسیقی هم نمیرفتم!!چه برسه بخوام آهنگ های یه خواننده رو پیگیری کنم...
و الان با تمام افتخار میگم که تمام آهنگ های ایشون ر ودر گوشیم دارم همراه با کلیپ هاشون و هرروز به سایتشون سر میزنم و منتظر آهنگ های جدید و جذابشون هستم...!!چون واقعا با شنیدن آهنگ هاشون حس مقاومت و تنفر از استکبار در من زنده میشه و شور و شعف از اینکه هنوز جوان های انقلابی هستن که عقایدشون رو با افتخار جار بزنن...
والان هم باید بگم بسیار خوشحالم که طرفدار یه خواننده ی نسل جوان معتقد و متعهد به مبانی دینی و ارزشی ش و انقلابی هستم.
همه ی این ها ررو گفتم که بگم من از طریق صدا و سیما حامی پر و پا قرص ایشون نشدم...ولی خوشحال هم هستم که صدا و سیما از کارهای یک جوان انقلابی حمایت میکنه و به قول شما اون رو تبلیغ میکنه!
انشاالله خدا حامد زمانی و امثال حامد زمانی رو برای ما حفظ کنه و دست امام زمان بالای سرش باشه...
دیگه حرفی ندارم...
یا علی

5.52.182.243
جمعه 3 مرداد 1393 - 22:18

امیدوارم ویدیو این کار رو دیده باشید
تقلید کامل از ویدیو من یکی از اون یازده تام تتلو! سبک اجرای کار هم که r&b بود
متاسفم! برخلاف تبلیغ صدا و سیما و ارگان های دیگه این خواننده هیچ هنری نداره که از خودش ارائه بده
یک سری از هنرمندا باید با بدبختی دنبال دادن ترک و آلبوم باشن این آقا با حمایت از 70جا میاد به راحتی هفته ای 4تا آهنگ میخونه...

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 19:26
fatemeh_r

اسم هرکسی رو نمیشه گذاشت هنرمند! این کلمه مقدسه. پس یاد همگی مون باشه که هنرمند اگه واقعا هنر داره بیاد حرف حساب بزنه مثل خواننده هایی که عاشقانه میخونن اما آهنگ درست و حسابی میخونن...با محتوا و آموزنده.
ایشون یه هنرمند ماهر و خوش صدا هستن، این تخریب ها هم هیچ لطمه ای به ذات کارشون و شخصیت شون وارد نخواهد کرد.
یادمون باشه هنرمند حرف حساب داشته باشه همه دنبالش راه میفتن، مگه ای که دنبال حمایت یه عده دیگه باشه و زندگی رو با یه سری چیزای دیگه اشتباه بگیره.

2.186.105.79
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 22:30
matin .st

متاسفانه نظری که در پاسخ به شما دادم و در واقع کلیپ رو تحلیل کرده بودم تایید نشد!!! ولی باز هم می گم من به عنوان یک مخاطب هیچ ربط و تشابهی بین این دو کلیپ ندیدم. لطفا منطقی باشید و احساسی نظر ندید... اگه هم حرفی دارید با دلیل بگید...
امیدوارم این یکی تایید بشه!

188.158.112.71
جمعه 3 مرداد 1393 - 22:22

اقا نوید پسر گل اگر اخبار شبکه 3 رو مشاهده کنی هفته ای یه بار تو بخش هنری از موسیقی هم صحبت میشه حالا هر خواننده ای فرق نداره در ضمن خیلی از خواننده ها تو کارنامشون برای فلسطین کار دارن فقط حامد زمانی نیست شما وقتی چیزی نمیدونی تهمت نزن

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 12:14
ایرانی

اینو که دیگه راست میگه من خودم چند شب پیش دیدم اخبار ساعت 10 حامی رو نشون میداد
دوستان مثل ایتکه عادت دارند بدون علم و منطق نظر بزارند

151.238.230.28
شنبه 4 مرداد 1393 - 00:37

واقعا افتخار میکنم که در کشوری زندگی میکنم که
حـامـد زمـانـی هـا از هنرشون در دفاع از عقاید خودشون و مردمشون استفاده میکنن
نه در راه های بیهوده و بی هدف
درود بر حامد زمانی که با وجود اینکه زندگیشو وقف عقاید مردم کشورش کرده ولی کاملا بی ادعاست ...

شنبه 4 مرداد 1393 - 00:56

آهنگ زیبایی بود؛ امیدوارم که این کشت و کشتارها تموم بشه زودتر

واقعا صدای محشری داره حامد زمانی، خیلی هم پیشرفت کرده

man
شنبه 4 مرداد 1393 - 01:25

بسیار بد تنها نکته مهم این آهنگ تنظیم امیر جمالفرد...

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 19:19
fatemeh_r

چرا با این حرفاتون دارین آقای جمالفرد رو هم زیر سوال میبرین؟! ایشون یه بسیجی معتقد هستند و به شخصه ندیدم تو هیچ کار بی معنی شرکت کنند.
شما اگه از آهنگ خوشت نیومده این بحث سلیقه است،اما اگه از محتواش.........حرفی ندارم

2.186.105.79
شنبه 4 مرداد 1393 - 02:38

من به شخصه خیلی به صداش علاقه دارم و نظرم اینه که باید به نظر و اعتقادات دیگران احترام بزاریم... ایشون این سبک کاری را دوست دارند پس این دلیلی نمیشه که بخواهیم به این دلیل ایشون را زیر سوال ببریم....

شنبه 4 مرداد 1393 - 04:16

گوش نداده هم میشه در موردش نظر داد ولی یه بار گوش دادم..اصلا آهنگ خوبی نبود نه لفظ اهنگ نه شعر..ترانه فوق العاده ضعیفه...توی یه برنامه یه مدت پیش ایشونو نشون داد..صدا که ندارن هیچ خارجم میخونن...گواردیولا و مورینیو تو این اهنگ اصن چی کار میکردن؟؟؟؟؟متاسفم واسه صدا و سیما که اصن این اهنگو پخش کرد...

شنبه 4 مرداد 1393 - 18:48
زهرا حسینی

خب این نظر شماست،میبینید که خیلیا هم صدا و هم موضوعات شعری ایشون رو خیلی دوست دارن،پس بهتره نظرتونو تعمیم ندید و الکی برای کسی اظهار تاسف نکنید.اگه آهنگو واقعا گوش کرده باشید ربط گواردیولا و مورینیو رو به شعر متوجه میشید.

5.201.245.93
شنبه 4 مرداد 1393 - 19:42
یه نفر

منظورشاعراینه که مردم دنیاروبااین چیزا(جام جهانی وگواردیولاوکری خونی هاو...)سرگرم کردن تا کسی حواسش به جنایت وحشیانه ی اوناتوغزه نباشه

128.140.58.221
شنبه 11 مرداد 1393 - 12:29
*zahra*

در مورد هیچ چیز ندیده و نشنیده نمیشه نظر داد
خیلی آهنگ خوبی بود هم لفظ آهنگ هم شعر
شما هم بی زحمت درست آهنگ رو گوش بدین و معنیش رو بفهمید که دیگران مجبور نشن براتون توضیح بدن...
اگرهم انتقاد یا پیشنهاد برای آهنگ یا شعر دارین انتقاد محترمانه ،پیشنهاد منصفانه نه اینجوری...انگار باهاشون دعوا دارین...
حالا اگه یاد گرفتین بیاین نظر بزارین...
در ضمن ما به هیچ کس توهین نمی کنیم ببخشید اگه لحنم تند بود.

81.28.51.105
شنبه 4 مرداد 1393 - 04:49

نفس عمل خوب اجرا بسیار ضعیف
فقط در نهایت متاسفم واسه افرادی که حمایت از یه عده انسان بی گناه رو کار ناپسندی میدونن

شنبه 4 مرداد 1393 - 05:30

پرستش راه تسکینه پرستیدن تجارت نیست
یه تیکه از شعر اون شاعری که نمیزارن شعراش تو تلویزیون پخش شه میرزه به تمام اهنگای شما آقا حامد زمانی..راسی قبلنا ریش نمیزاشتی..کاش حداقل یه جور رفتار نمیکردید که اگه ریا نیست ریا به نظر نرسه..راسی این همه میگن stop war..این حرفا خودش میتونه باعث شروع یه جنگ باشه..من حساب نمیکنم این اهنگ واسه حمایته..اخه جز مردم ایران مگه کی این اهنگو گوش میده؟؟؟

شنبه 4 مرداد 1393 - 19:36
ن

1.اگر مسلمونی بدون که بدون شناخت تهمت ریاکری به کسی زدن گناهه.
2.راستی جنگ رو 66 سال بیش اسرایبل علیه فلسطین شروع کرده .این ترانه گوشه ای از جنایاتشون تو ای 66 سال رو بیان میکنه.این بهترین سرود ملی جعلی برای دولی جعلی اسراییله .3.خدا به گوش هر کی بخواد میرسونه شما ناراحت نباش.

5.238.59.187
شنبه 4 مرداد 1393 - 20:57
hananeh

دوست عزیز ایشون برای ریش گذاشتن هم باید از دیگران اجازه بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا تهمت زدن خیلی بده واقعا میگما.

2.182.208.74
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 01:31
امیرحسین فخری

شما آقا یا خانوم "ن" شما که میگی نمیدونی دربارش حرف نزن. خودتون وقتی مطالعه نکردین و نمیدونین و فقط از روی شنیده هاتون میگین که جنگ رو 66 سال پیش اسرائیل شروع کرد به بقیه توهین نکنید.
دنیا باید همیشه صلح باشه نه جنگ اونوقت این آقای زمانی واس خودشون جنگ جهانی راه انداختن و اصلن به فکر کودکان بی گناه غزه نیستن.

2.178.64.83
چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 21:04
مسعود

آقای فخری برادر محترم
به فکر بچه های غزه بودن به معنی سکوت در مقابل این جنایت هاست یا اینکه هر کسی باید در حد توانش به مقابله قیام کنه؟
چه کسی جنگ رو راه انداخته؟ صهیونیست ها یا ما؟
یه نگاهی به نقشه قدیم فلسطین بکن و به من بگو اون سرزمین چطوری از دست رفت؟
چطوری میشه اون سرزمین رو به صاحبانش برگردوند؟
اصلا باید پسش گرفت یا نه؟
می دونیم که نقشه اسرائیل بزرگ از فلسطین تا آب های خلیج فارس هست؛ حالا باید چکار کرد؟ در مقابل کسی که بر اساس تلمود معتقده که ما یه مشت حیوون هستیم و یا باید برده های اسرائیل باشیم یا بمیریم! حالا باید چکار کرد؟ باید از صلح و کبوتر سفید خوند!
من مطالعات دقیقی در موضوع فلسطین و از منابع غربی داشتم؛ شما به دوست مون فرمودید که وقتی نمی دونی حرف نزن؛ شما بفرمایید فلسطین چند ساله اشغاله و چرا و چطور؟
بعد من هر حرفی داشتید در خدمت تون هستم.

188.159.136.187
شنبه 11 مرداد 1393 - 20:55
امیرحسین فخری

آقا مسعود من همچین حرفی که "نمیدونی حرف نزن" رو نزدم و ایشون زده بودن و من گفتم حداقال حرف خودتونو نغض نکنین. من شما رو به بسیاری از کتب و نقشه های موجود که الان البته در بازار موجود نیست و شاید به سختی تو اینترنت پیدا بشه ولی من از طرف استاد دانشگاه که اینارو حدود 30 سال پیش جمع آوری کرده بود دیدم و قبلشم فکر دیگه ای می کردم در مورد این موضوع اما با دیدن اون اسناد نظرم 180 درجه عوض شد. چرا باید انقد دنبال جنگ و کشت و کشتار باشیم و این همه کودک بی گناه رو از زندگی محروم کنیم ...

2.178.74.154
سه شنبه 28 مرداد 1393 - 01:08
مسعود

حسین جان، آقا جون ما دنبال کشت و کشتاریم یا اسرائیل؟ منم از جنگ خوشم نمیاد ولی وقتی یه نفر دست بردار نیست و طبق کتاب دست نوشته خودش که اسمش رو گذاشته تلمود دیگران رو حیوانی می دونه که هر جور بهره کشی از اونا و در نهایت کشتن شون ثواب داره که نه! اصلا باید اونا رو بکشه!
شما در مقابلش چطوری می تونی استدلال کنی؟
منم دوست ندارم تیغ تیز و بذارن روی رگ گردنم ولی وقتی حتی ایزدی ها توی عراق میان و دست به دامن ارتش عراق میشن که فلان ساختمان رو بمباران کنید تا زن و بچه های ما کشته بشن ولی به دست داعش نیفتن که خیلی بدتره چکار باید کرد؟ وقتی یه دختر بچه 5 ساله رو ایستاده به زنجیر می کشن و به مادرش جلوی چشم اون بچه بی حرمتی میشه و بعد زبان مادر رو جلوی چشم دخترش می برن! وقتی یه دختر بچه 6 ساله جلوی چشم پدر به زنجیر بسته شدش، توسط چند نفر به شکلی آزار می بینه که جون میده! وقتی یک پسر 7 ساله مسلمان به جرم اینکه کلمه ای کفر آمیز رو به زبان آورده سرش بریده میشه! وقتی یک مسیحی به جرم اینکه نماز نمی خونه ذبح میشه! وقتی توی پاکستان شیعه کشی راه انداختن و نوجوان 12 ساله رو می برن و می کشن و جنازه مثله شدش رو می فرستن برای خانواده و روش یک کاغذ میذارن هدیه ای برای مادرم و توی مسجدی که براش مراسم گرفتن بمب میذارن و جمعیتی کشته میشن!
ما با خانواده ای از مردم سوریه سالها قبل از شروع جنگ در سوریه فامیل شدیم. چند روز پیش مطلع شدیم که دختر بچه 10 ساله شون رو تک تیر انداز زده و چند روزیه که بشدت حالش بده، چرا؟ به چه جرمی؟
و همه در مقابل این جنایت ها ساکت اند!
حسین جان تو به من بگو، غیر از بدست گرفتن اسلحه و مقاومت تا آخرین نفس چاره دیگه ای هم هست؟ واقعیت اینه که شاید تحت شرایطی بشه با کفار و مشرکین مصالحه کرد ولی با قوم بنی اسرائیل نمیشه.
من دیگران رو نمی دونم ولی برای من صد بار مردن بهتر از ننگ زندگی توی دنیاییه که چند نمونه از ساده ترین وقایعش رو برات گفتم.
برادرم، دغدغه شما برای من قابل درکه ولی تفاوت من و شما در اینه که تاریخ رفتار قوم صهیونیست به من نشون داده که باید کار یک سره بشه.
اون از هلوکاست توریم که براه انداختند. اون از نتانیاهو که رفت پیش اوباما و گفت باید یک بار دیگه ماجرای توریم رو برای ایرانی ها زنده کنیم. و هزاران فتنه دیگه؛ هر دفعه که ما گذشتیم اونا با قدرت بیشتری جلو اومدن، این قوم به برادرشون یوسف رحم نکردند و هر وقت قدرتی پیدا کردند جنایت شون حیرت انگیز شد.
تو به من یاد بده حسین جان، چطوری بدون مقاومت می تونیم جلوی این همه جنایت رو بگیریم؟

188.158.98.114
شنبه 4 مرداد 1393 - 05:56

خوب بود هم موزیک هم کلیپش

ممنون از آقای زمانی با غیرت
و امیر جمالفرد

شنبه 4 مرداد 1393 - 06:29

متاسفانه من اصلا از صدای ایشون خوشم نیومد. البته بسیار کار قشنگی کردند که برای مردم مظلوم فلسطین همچین ترانه ای رو خوندند. ولی در کل این جور سبک ها ، به نظرم جالب نمیاد!!!!

شنبه 4 مرداد 1393 - 10:23

خدا هیچ آدمی رو درگیر همچین فاز هایی نکنه
فاز سنگینی بر داشته
اصلا نمی تونم با صداش ارتباط برقرار کنم
سبک کاراش سیاست خالصه
اصلا یکی دیگه داره با یکی دیگه می جنگه.به شماها چه؟

شنبه 4 مرداد 1393 - 18:10
علی

ببین علی تو یه جمله جوابتو میدم ، اگه خواهر و ناموس خودت به این طرز وحشتناک مورد هجوم دشمن قرار میگرفتن بازم همینو میگفتی؟ " اصلا یکی دیگه داره با یکی دیگه می جنگه.به شماها چه؟ "

حیف که اگه بگم چجوری دارن جنایت میکنن شاید نظرم تایید نشه ، فقط بدون اول مرد خونوادرو میکشن بعد به دختر مادر .....
بعد اوناهم میکشن...

میخوای عکس یه دختر بچه رو بذارم که مغزش پاشیده بیرون؟
میخوای عکس دختر بچه 4 ساله بذارم که از وصط نصف شده دس پاش قطع شده و هنوز زنده مونده؟؟؟؟
میخوای عکس پسر بچه ای رو بذارم که پاش متلاشی شده؟؟؟
این آهنگ برای حمایت از اونا خونده شده...
فکر کنم کاملا گرفته باشی دیگه....

37.255.27.168
شنبه 4 مرداد 1393 - 18:42
...

واقعامتاسفم براتون شما انسانهایی روکه شهیدمیشن نمی بینید؟
حامد زمانی صدایی هست که هر کس نمی تونه باهاش ارتباط برقرارکنه...شما هم نمی تونید دیگه...ببخشید ولی بد به حالتون...چون با صدایی نمی تونید ارتباط برقرار کنید که وقف خداست.

151.239.59.183
شنبه 4 مرداد 1393 - 19:13
زهرا حسینی

بالاخره موسیقی سلیقه ایه و همونطور که شما میگید نمیتونید با صدای ایشون ارتباط برقرار کنید خب خیلیا هم صدای ایشونو خیلی دوست دارن مثل خود من که هم صدا و هم سبک کاری ایشونو خیی دوست دارم.در ثانی الآن تو خود آمریکا و اروپا هم کلی گروههای مختلف تشکیل شده(چه در فضاهای مجازی و خود جامعه و همچنین گروههای تخصصی موسیقی و ...)که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین کارای زیادی انجام دادن،اونوقت شما توی یه جامعه مسلمون هستید و به حمایت از مظلوم میگید "سیاست" ؟؟؟؟؟؟!!!!! کسی که صدای مظلومیت این افرادو میشنوه و در حد توان خودش هیچکاری که نمیکنه هیچ،اونایی که دارن توی این مسیر تلاش میکنن رو متهم میکنه!!!چی میشه بهش گفت واقعا؟؟؟

5.201.245.93
شنبه 4 مرداد 1393 - 19:28
ندا

حرف زدن از ارزش های دینی و ملی و نشر اون ها یک وظیفه است نه فاز سنگین که حامد زمانی مثل خیلی دیگه از اسران جنگ نرم داره ای کارو انجام میده. باید بهتون بگم که در دین اسلام به گفته ی امام خمینی سیاست ما عین دیانت ماست. هیچ کدوم از ه جدا نیست .دفاع از حکومت اسلامی و انقلابمون یک وظیفه است . عنوان یه مسلمون نباید نسبت به یه کشور مسلمون دیگه بی تفاوت باشیم. و هر کسی باید در حد توانش ازشون حمایت کنه. زنده باد صدای بی صداها

5.238.59.187
چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 00:58
مسعود

علی آقا حرف رو برو به پیامبر خدا بگو که یکی داره با یکی دیگه می جنگه به ما چه ربطی داره؟!
چون حضرت رسول اکرم فرمودند: « اگر مسلمانی صدای دادخواهی مظلومی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست»
دلیل دیگه اینکه نقشه اسرائیل بزرگ از فلسطین تا آب های خلج فارس را شامل می شود.
حالا باز هم می فرمایید به ما چه و به شما چه؟!
موضوع فلسطین به سه دلیل به ما ربط پیدا می کنه:
1. همه ما مسلمانیم
2. بلایی که امروز در فلسطین شاهد نزول آن هستیم فردا قرار است در ایران نازل شود. برای تو مهم نیست از فردا پرچم اسرائیل را در کشورت برافراشته ببینی؟!
3. حمایت از مظلوم از آموزهای دینی ماست.

188.159.85.50
شنبه 4 مرداد 1393 - 18:46

عااااااالیییییییی، مممممحشر، معرکه----متفاوت----شاهکار..... بود.
متشکرم حامد زمانی که حنجره و کل زندگیتو وقف اعتقادت کردی....
تا هممممممیششه حامی شما هستیییییییم......

شنبه 4 مرداد 1393 - 19:50

شاهکاردیگری بودازحامدعزیز

شنبه 4 مرداد 1393 - 19:51

دوستان لطفافقط درموردخودموسیقی نظربدبد.شماکه ایشونوازنزدیک نمیشناسیدکه درموردایشون اینطوربااطمینان قضاوت میکنید.باورکنیدکاردرستی نیست.
جنگ غزه هم جنگ دوتاگروه نیست که مابیطرف باشیم.جنگ بین طرف تادندان مسلح بامردم بیگناه وبی پناهیه که فقط مقاومت روانتخاب کردن وایمان دارن.
شمااگه کسی خونتونوبه زورازتون بخوادبگیره واکنشتون غیرازاین چی میتونه باشه؟

شنبه 4 مرداد 1393 - 19:53

قايل توجه همه دوستاني كه اين كارو با بيرحمي تمام كوبيدن. اي كاش از اين كار انتقاد ميكردين حتي با لحن تند ولي متاسفانه چيري كه تو نظرات ديده ميشد انتقاد نبود فقط جبهه گيري مغرضانه بود! دليلشم كاملا از سبك و سياق نظرات معلوم بود : شما با شخص حامد زماني مشكل دارين و السلام.... بعضيا كه خيلي راحت و بي تعارف گفتن كه گوش نداده ميگيم فلانه و... اما يه چيزي رو بدونين اگه حامد زماني ميخواست با اين حرفاي صد من يه غاز پاپس بكشه هيچ وقت به اينجا نميرسيد و اينقد خودشو تو دل كسايي كه عاشق اين راهن جا نميكرد. اصلا حامد زماني وقتي كارشو شروع كرد كه همه ميگفتن موسيقي ارزشي محكوم به شكسته...ولي خداروشكر اينجوري نشد. چون هنوزم هستن كسايي كه به نداي فطرتشون بيشتر از نفسشون اهميت ميدن...شماهايي كه گفتين كسي كه صدا و سيما تبليغشو بكنه فلانه... يه دقيقه با انصاف به اين سوال جواب بدين :هركس ديگه اي كاري مثل مرگ بر آمريكا و گزينه هاي روي ميز ميخوند ، صدا و سيما پخشش نميكرد؟ الان هر خواننده اي داره كار عاشقونه ميخونه تا طرفدار پيدا كنه...كارايي كه از نظر دين ، سياست و منافع ملي ما پوچ و بي فايدن...واي به حال اونايي كه برا از دست ندادن طرفداراشون و خوش آمد يه عده كاراي ضد دين ميخونن ...واي به روزگارشون!! حامد زماني صداي خيلي گرم و شش دونگي داره اما اين حنجره رو تو راهي غير از اعتقاداتش خرج نميكنه. هيچ جاي شكي وجود نداره كه اگه اونم مثل بقيه چيزي رو ميخوند كه ميونه اي با اعتقادات ما نداشت همين شماهايي كه الان ميكوبينش دورش جمع ميشدين و به به و چه چه ميكردين! اما بازم هيچ اشكالي نداره چون حامد زماني براي خوش آمد كسي از ما و شما اين راهو انتخاب نكرده كه حالا به خاطر اينكه شما خوشتون نمياد ولش كنه....حامد زماني صداي ما بي صداهاست ... خدا براي اسلام و انقلاب و اين مملكت حفظ و هر روز ثابت قدم ترش كنه ان شاء الله... باشد كه عده اي با صداي اون از خواب بيدارشن هرچند كسي كه خوابه رو ميشه بيدار كرد ولي كسي كه خودشو به خواب زده ....نه!!!

شنبه 4 مرداد 1393 - 22:17
علی

حرف دل منو زدی!
مخصوصا این جمله آخرت :
:. باشد كه عده اي با صداي اون از خواب بيدارشن هرچند كسي كه خوابه رو ميشه بيدار كرد ولي كسي كه خودشو به خواب زده ....نه!!! .:

37.255.27.168
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 02:54
مازیار

فاطمه خانوم...
من همون کسیم که گفتم صدا و سیما تبلیغ حامد زمانی رو میکنه...بالاتر رو نگاه کنی کامنتم رو میبینی...
شما فکر کنم تا حالا صدای خوب و گرم و شش دنگ نشنیدی که به صدای گوشخراش این آقا این صفات رو وصله میکنی؟؟؟
هر کی واسه حامد زمانی به به و چه چه نکنه طرفدار موسیقی ضد ارزشیه؟؟؟
ارزش و ضد ارزش رو شما تعیین میکنی که به کارای عاشقانه میگی ضد ارزش و بیفایده؟؟؟
شما عالم دینی و سیاسی هستی که میگی از نظر دین چی پوچ هست و چی پوچ نیست؟؟؟
هر کی با حامد زمانی مخالفه حرف صد تا یه غاز میزنه؟؟؟
شما که حامد زمانی تو دلت جا باز کرده عاشق کدوم راه هستی؟نشستن و شعار دادن؟عوض اینکه واسه فلسطینی که این همه سنگشو به سینه میزنین یه کاری کنین بلدین فقط آهنگ بخونین و بیاین تو اینترنت به به و چه چه کنین؟؟؟
فقط کسیکه موسیقی ارزشی کار میکنه به ندای فطرتش بیشتر از نفسش اهمیت میده؟؟؟
اینا نکاتی بود که تو کامنت شما دیدم و گفتم بقیه هم بهش توجه کنن...
و اما نکته آخر...کسیکه خودش رو به خواب زده هم با صدای حامد زمانی بیدار میشه تا بگه داداش تورو قرآن دیگه نخون...بسه با اون صدای گرم و شش دنگت...

2.176.141.118
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 14:41
علی

ببین مومن خطاب به آقای مازیار ،
حامد زمانی کار ارزشی میخونه ، در مقابل خواننده های دیگه همه کارهاشون عاشقونس ؛ هرکی هدفش یه چیزه یکی حمایت از ارش های دینی یکی هم میخواد هی هواداراش بیشتر شه و دور و برشر از دختر و پسر جوون مردم شه که بیشتر سر حال بیاد !

اگه فقط یکم فکر میکردی این حرفو نمیزدی که بجای آهنگ خودن یه کاری کنید ، کار های دیگه داره انجام میشه شما نمیبینی . پول ها داره واریز میشه پرستار ها دکتر ها و امداد گر ها بعد از صلح اعزام میشن ...
آقای زمانی هم تو حیطه ی خودش داره کمک میکنه .
گرفتی یا بیشتر توضیح بدم؟؟؟

37.254.93.89
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 14:53
امیرحسین فخری

ارزشی خوندن با سیاسی خوندن زمین تا آسمون فرق می کنه. موسیقی احساسیه نباید با خشم و تندرویی سیاست خرابش کنیم. این حرف شما هم که گفتین به ندای فطرتشون بیشتر از نفسشون اهمیت میدن سراسر توهینه به همه ی موزیسینا. آقای حامد زمانی هم اولش فقط کارای عاشقونه می خوند و بعد دید که محبوبیتی به دست نمیاره رفت تو این قصه ها که حداقل از طرف حکومت و سیاسی بازا حمایت بشه. بعد شما میگی هر کسی ارزشی بخونه تو صدا و سیما پخش میشه. میشه بفرمایید که مثلن آهنگ ایران امین حبیبی یا خیلی از آهنگای مذهبی پویا بیاتی و خیلیای دیگه کی پخش شد؟؟؟؟!!!!

2.178.72.137
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 15:50
زهرا 73

جناب مازیار ... فرمایش شما تا یه حدودی درسته , اینکه کسی از صدای حامد زمانی یا از سبک خوندنش خوشش نیاد به سلیقه شخصیش مربوطه و نمیتونیم بگیم طرفدار موسیقی ضد ارزشیه اما اینکه کسانی از اساس با ایشون و راهشون مخالفن قطعا یه جای کارشون میلنگه .... اگر صدا و سیما هم ازش حمایت میکنه چون متاسفانه تنها خواننده ارزشی هست که تمام وقتش رو روی این مسئله گذاشته و قبلا هم گفتم خواننده های دیگه هم اگر دست به کار شن قطعا حمایت میشن پس انتظار بیجا نباید داشته باشیم ... در ضمن جنگ نرم که ان شا الله میدونین چیه ؟؟؟ امروز تکفیری ها , سلفی ها , داعشی ها و همین اسرائیل و آمریکا با نشر هزاران مقاله و سایت و فیلم تونستن به مرور زمان ذهن مردم رو شستشو بدن و بشر رو به جایی برسونن که دست به همچین کارای فجیعی بزنه پس ناگهانی بوجود نیومدن ....بنابراین اگر بگیم ساخت همچین کلیپ هایی به چه درد میخوره واین ها حمایت محسوب نمیشه اشتباه کردیم شما فکر میکنید سربازان اسرائیلی به چه دلیل برای عدم رویارویی با جبهه مقاومت حتی دست به خود کشی میزنن ؟؟؟ دلیلش همین اعتراضات گسترده در سراسر جهان بخصوص ایران هست که این کشتار وسیع رو محکوم میکنه هرچند که اگر رهبری هم فرمان جهاد صادر کنن ما آماده جنگ سخت هستیم

2.191.206.41
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 16:58
فاطمه

آقا مازيار ...متاسفانه نگاه شما اونقدر مغرضانه است كه كامنت منو كه توش هيچ قصدي براي توهين به كسي نداشتم با همين نگاه و باب ميل خودتون تعبير كردين. سعي ميكنم جوابتونو مورد به مورد بدم :
-در مورد اولي و نكته آخري هيچ جوابي براتون ندارم چون متاسفانه توهين محضه و فقط ميتونم اظهار تاسف كنم بخاطر اين حرفتون...
-ارزش و ضد ارزش رو من تعيين نميكنم، دينم تعيين ميكنه. من نگفتم كار عاشقانه ضد ارزشه اينو اگه يبار كامنتمو بخونيد متوجه ميشيد. ولي به جرءت ميگم بي فايدست " از نظر دين و سياست و منافع ملي ما" شما ظاهرا اين قسمتشو نخوندين...خب اگه از اين جهات فايده اي داره بگين دوست دارم بدونم...
-من عالم ديني سياسي نيستم اما اينقدر حاليم ميشه كه وقتي كاري رو گوش دادم و منظورشو فهميدم بتونم بگم از اين دوجهت حرفي براگفتن داره يا نه... من اين مورد رو هم كلي نگفتم ولي شما كلي برداشت كردين .هر چند كه اكثر كارا الان اينطورين
-من نگفتم هركي با آقاي زماني مخالفه حرف صدتا يه غاز ميزنه گفتم " اين حرفاي صد من يه غاز " چون اكثر حرفايي كه اينجا تو كامنتاي مخالف ديدم استدلال هاي بي اساس و خنده دار و به قولي صدتايه غاز بودن.
- من عاشق راه دينم ، راه ارزش هام ، راه وايسادن جلوي ابرقدرتهاي زورگوي دنيا ، راه دفاع از مظلوما ، يك كلام " من عاشق راه ولايتم " .. يه خواننده چطور از فلسطين حمايت ميكنه؟ با درست كردن سلاح هسته اي ؟!، با نقشه كشيدن برا حمله به اسرائيل؟! يا با صداش؟شما برا دفاع از فلسطين الان چه راهي سراغ دارين؟ رفتن به اونجا؟ متاسفانه امكانش نيست!
-مورد دوم و آخرتون رو بايه مثال ساده جواب ميدم : ببيينيد منطق شما توي برداشتي كه از كامنت من داشتين شبيه اين مثاله :اگه من از شما بپرسم هوا سرده؟ وشما بگين نه، يعني هوا خيلي گرمه؟؟ يا اگه بپرسم شما قدتون بلنده و بگين نه يعني خيلي قد كوتاهين؟؟ من گفتم حامد زماني اينجوريه نگفتم هركي بجز اون دقيقا تونقطه مقابلشه...اميدوارم منظورو رسونده باشم
-در مورد صداوسيماهم اميدوارم به اون سوال با انصاف جواب داده باشين و جوابتونو گرفته باشين. حمايت از موسيقي ارزشي رسالت صداوسيماست
و اما نكته آخر من : تو كامنت قبلي گفتم اين حرفا رو آقاي زماني تاثير نداره حالا اينجا ميگم رو من طرفدارهم تاثير نداره چون دليل انتخابمو ميدونم... كسيكه رهبر عزيز من ، سرور و فرمانده من تاييدش كرده باشه هركس ديگه اي چه اينجا چه جاي ديگه ازش بد بگه برام مهم نيست ... تا وقتي حامد زماني پاي اعتقادش وايساده و تو راه ولايته ماهم پاش وايساديم ...والسلام...

5.236.164.43
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 19:11
مازیار

سلام...
با این که هنوز هم سر حرفم هستم که گفتم حامد زمانی داره از طرف تلویزیون حمایت میشه اما قبول دارم لحنم تند و بد بود برای همین ازهمگی عذرخواهی میکنم...در مورد حمایت هم با حرف علی آقا موافقم کمی تحقیق کردم و دیدم کار هایی داره انجام میشه...
باز هم عذرخوهی میکنم از خانم ها زهرا73 و فاطمه و برادر عزیزم جناب علی آقا...
قصد بدی نداشتم و غرض ورزی هم در کار نبود اما لحنم بد بود...
به امید پایان این کشتار ها...

2.176.128.109
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 20:52
زهرا 73

در پاسخ جناب فخری :
برادر من ارزش ما یعنی دینمون... وسیاست هم از دین جدایی ناپذیره , بنابراین من نمیدونم شما بر چه اساسی به این نتیجه رسیدی که میگی «ارزشی خوندن با سیاسی خوندن زمین تا آسمون فرق می کنه»
شما میگی «موسیقی احساسیه »... بله احساسیه چون از هنر سرچشمه میگیره و چه هنری بهتر از برائت از دشمنان خدا و در زمره سربازان امام زمان قرار گرفتن .... رسالت هنر کاملا مشخصه و نمیتونیم بگیم موسیقی مختص این موضوع یا گروه خاصیه
به امید اینکه انتقادها مون بر اساس مطالعه صورت بگیره

2.191.213.73
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 21:01
زهرا 73

نیاز به عذر خواهی نیست برادرم .... نیت ما فقط رفع ابهامات بوده , ان شاء الله به نتایج خوبی رسیده باشیم اگر سوء تفاهمی هم بوجود اومده بنده رو حلال کنید .. یاعلی

2.191.213.73
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 23:59
فاطمه

آقا مازيار خوشحالم كه حداقل شما منطق سرتون ميشه و نظرات طرف مقابلتونم گوش ميدين . نه مثل خيليا كه اينجا كامنت گذاشتن و فقط حرفاي بدور از منطق خودشونو تكرار ميكنن .
من از طرف همه دوستان :خواهش ميكنم! هرچند كه من موقع كامنت گذاشتن اصلا قصد توهين و زير سوال بردن كسي رو نداشتم اما اگه شما هم جايي از دستم ناراحت شدين ببخشين . طاعاتتون قبول

5.236.180.66
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 01:02
فاطمه

آقاي اميرحسين فخري
ارزشها و سياست تو دوره اي كه ما زندگي ميكنيم كاملا بهم گره خوردن " سياست ما عين ديانت ماست" حامد زماني هم داره از همين ارزشها ميخونه مگه اينكه تعريف شما از ارزش چيز ديگه اي باشه كه دراون صورت متاسفانه ديگه حرف همو نميفهميم...
-در نهايت احترام من با نظر شما در مورد موسيقي مخالفم . موسيقي وسيله ايه كه تو دنياي امروز خيلي كارا ميشه باهاش كرد چون خيلي مورد اقباله و يه ابزار قدرتمند محسوب ميشه واين دستور قرانه كه تو هر دوره اي با ابزار مناسب دين و ارزشهامونو ترويج بديم " واعدو لهم ما استطتعتم من قوه و من رباط الخيل ..."
- قسمت بعدي در مورد نفس و فطرت در پاسخ به آقا مازيار جواب شما هم داده شده...
- ظاهرا شما اطلاعي از كاراي آقاي زماني ندارين (به همين خاطر نتونستين يه انتقاد خوب و سازنده ارائه بدين ) اولين كار ايشون ( بهتره بگم حسن مطلع ) تو سال 85 يني وقتي كه 18 سالشون بوده به عنوان يه مبتدي "زينت آسمون" در مدح امام حسين عليه السلام بود . اولين كار رسمي ايشون هم تيتراژ ديروز امروز فردا بود كه نه تنها از نظر من بلكه خيلياي ديگه كار نو و قوي در حيطه خودش بود. تنها كار ايشون كه با شنيدنش ميشه به عاشقانه تعبيرش كرد "رسم همسفري" كه اونم تيتراژ يه فيلم كوتاه به همين اسمه . و البته خيلي هم تو اوايل كارشون خونده نشده بلكه قبلش مثل الان كاراي ارزشي خونده بودن.
-متاسفانه من مسئوليتي تو صداسيما ندارم كه بخوام پاسخگوي كم كاري اونا در مورد پخش نكردن آهنگايي كه گفتين باشم. خود من از منتقدين صدا وسيما تو اين مورد هستم . متاسفانه الان تو هفت ترانه ،ترانه هايي پخش ميشه كه مصداق كامل غنا هستن و بيشتر كارشناساي مذهبي به اين امر معترضن. درحاليكه خيلي از كاراي آقاي زماني با اينكه واقعا براشون زحمت كشيده شده بود و كاراي خوبي بودن تو تلويزيون پخش نشدن . مثل اينكه متاسفانه شما آهنگاي پخش شده از خواننده هاي ديگه به چشمتون نميادولي يه كار كه از آقاي زماني پخش ميشه خيلي براتون سنگينه . دوستان تو كامنتاي قبلي آهنگايي از خواننده هاي ديگرو گفتن كه تلويزيون خيلي بيشتر از آقاي زماني كاراشونو پخش ميكنه .من دوباره نميگم كه تكرار مكرراته. بهرحال قبلا هم گفتم حمايت از اينجور كارا وظيفه و رسالت صداوسيماست و اگه داره كوتاهي ميكنه من جوابگو نيستم. بنظرم كاراي آقاي زماني بخاطر محتواشون خيلي بيشتر از اين بايد پخش ميشدن كه نشدن همينطور كاراي ارزشي خواننده هاي ديگه

5.236.180.66
شنبه 4 مرداد 1393 - 19:57

خیلییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییی بود

شنبه 4 مرداد 1393 - 21:53

کار خیلی خوب و جدیدی بود. من که خوشم اومد...
همین که حامد زمانی حداقل دغدغه این موضوعات رو داره خودش جای تقدیر داره، نه مثه بعضیا که با دیدن این همه جنایت و کودک کشی اسرائیل جنایتکار هنوز میگن ما چرا باید به فلسطین کمک کنیم! واقعا تو انسانیت این افراد باید شک کرد! از همه خواننده هایی که زحمت کشیدند و برای فلسطین کار ساختند باید تشکر کرد. دم همشون گرم... از موسیقی ما هم به خاطر پوشش این کارها ممنون...
لطفا موزیک ویدئو این کار رو هم بزارید...

شنبه 4 مرداد 1393 - 22:23

آقای زمانی جزو بهترین آهنگ هایی بود که منتشر کرده بودی تاحالا!
بهت تبریک میگم
مخصوصا اینکه ویدئو هم براش ساخته بودین.
خیلی عالی بود ویدئوش، خیلی پرمحتوا بود. آفرین.

شنبه 4 مرداد 1393 - 22:25

همیشه سعی کنید آقای زمانی برای کارهاتون ویدئو هم در نظر بگیرین خیلی تائیرش بیشتره ؛ من خودم هرکمکی از دستم بر بیاد انجام میدم اگه بخواین.

شنبه 4 مرداد 1393 - 22:31

موسیقی ما چرا شما تو کار تصویر نیستی؟
ویدئو ها هم بذارید خب نکنه هاستتون جا نداره ؟؟
خب تصویر هم نصف کار محسوب میشه...!

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 00:02

خیلی بی انصافید؛ حالا اگه مثلا فن یا طرفدار حامد زمانی نیستید، حقه که انصاف رو هم کنار بذارید. تا حالا دیده بودید کلیپی تو این سطح از تلویزیون پخش بشه. حامد زمانی خواننده ما و نسل ماست، چرا اینقدر متعصبانه میکوبیدش. چرا کاری میکنید که طرفداراش بهمون بگن چشم و گوش بسته و بی دلیل دارید باهاش مخالفت میکنید؟! یعنی به نظرتون اگه مثل بقیه سکوت میکرد بهتر بود؟! مثلا اگه حامد زمانی رو زدیم زمین همه مشکلات دنیای موسیقی رو حل کردیم.
نه! من قاطعانه میگم کارش عالی بود و دستش درد نکنه. انشالله کارای بعدیش به مراتب بهتر از این باشه. نه به خاطر خودش، برای اینکه ما روزی صادر کننده فرم و محتوا و ملودی در دنیای موسیقی باشیم.

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 15:10
علی

آفرین اصلا از طرز حرف زدن کسیایی که موافق و مخالف حامد زمانی هستن میشه فهمید که کدوما با سواد تر با منطق تر و بافرهنگتر و عاقل ترن...

37.254.93.89
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 00:15

دمش گرم کارش حرف نداره یه عده معدود هم واقعا خیلی سوژه هستند که شخصیت واقعیشونو واضح نشون میدن واقعا باید تاسف خورد واسه دوستان حسود وکج فهم

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 04:19

میخوام بدونم چرا ایشون فقط برای مزدم کشورهای دیگه میاد و اهنگ میخونه ... تا حالا یه بار شده برای کودکان یا در کل کسانی که در کشور خودمون زندگی میکنن و فقر کمرشون رو خم کرده و زندگیشون فرقی با جهنم نداره بیاد و اهنگی اجرا کنه؟ اصن تا به حال شده برای کودکان مظلومی که در افریقا و به خصوص سومالی از شدت گرسنگی شبیه اسکلت شدن کاری انجام بده؟ فقط و فقط گیر داده به امریکا و اسرائیل و فلسطین!!...در مورد این موضوع که محسن چاوشی هم درباره فلسطین خونده باید بگم اولا ایشون غیر از این اهنگ که تنها ترک ایشون درباره ی فلسطین هم هست درباره ی کلیت جنگ و زشتی هاش هم اهنگ خونده به نام نفرین به جنگ و درباره ی اعتیاد هم خونده و درباره ی مردم زلزله زده ی کشورمون هم خونده و در کل بیشتر برای مردم خودمون اهنگ ساخته و دینش رو به مردم خودمون ادا کرده و حالا در کل تاریخ کارنامه ی هنریش یه اهنگ درباره فلسطین خونده که اونم چندین سال پیش خوند و مانند اقای زمانی نیومده فقط و فقط سنگ مردم دیگر کشورها رو به سینه بزنه و بی خیال مردم کشور خودش بشه

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 14:34
ف.تهرانی

امام خمینی رحمة الله علیه:
هنر در مدرسه عشق نشان دادن نقاط کور و مبهم معضلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی است. هنر در عرفان اسلامی ترسیم روشن عدالت و شرافت و انصاف و تجسیم تلخکامی گرسنگان مغضوب قدرت و پول است. هنر در جایگاه واقعی خود تصویر زالوصفتانی است که از مکیدن خون فرهنگ اسلامی، فرهنگ عدالت و صفا لذت می‏برد. تنها به هنری باید پرداخت که راه ستیز با جهانخواران شرق و غرب در راس آنان آمریکا و شوروی را بیاموزد.......

حامد زمانی بسیار زیبا و هنرمندانه ازدریچه هنر ، سبعیت و وحشی گری‌های صهیونیست‌ها و همدستانشان و بی تفاوتی انسان های انسان نما را به تصویر کشیده اند. به خدا قسم اگر هزاران بیت شعر در این زمینه سروده و خوانده شود باز هم حق مظلومیت مردم نجیب این سرزمین مقدس ادا نمی شود....اجر آقای زمانی ودکترسیار و همه همکارانشان با موعود معهود.ه

109.162.171.77
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 14:57
امیرحسین فخری

منم کاملا با آقا نوید موافقم . این همه کودک یتیم و بی سرپرست و سرطانی و ... تو کشور خودمون. و یا حتی کودکای کشور های غیر مسلمون پس چرا واسه اینا نمی خونه؟؟؟؟!!!! مگه انسان با انسان فرق می کنه.... حالا خوبه همه مردم و مسئولین دم از بنی آدم اعضای یکدیگرند می زنن. این آقا هم اگه می خوان حمایت کنن برن تو غزه اونجا به داد بچه ها برسن وگرنه این کارا که هیچ فایده ای نداره
ممنون موسیقی ما لطفا تایید کنید

2.178.72.137
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 15:16
علی

یه چیز دیگه اینکه شما آهنگ خوندن و حایت از مردم فلسطین رو کار بدی میدونی از درک و فهم بالای شما خبر میده :|
واقعا متاسفم
اصلا یه خواننده بیاد 9999999999999 تا آهنگ عاشقونه بخونه سودش چیه؟ آیا بیشتره اینه که پول بیشتری گیر خواننده میاد؟ و هواداراش بیشتر میشن؟
:|

37.254.93.89
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 15:31
فاطمه

شما لطف كنين اگه گوشاتون افتخار دادن آهنگ شناسنامه رو گوش بدين مسئله ي اولي كه مطرح كردين براتون حل ميشه، هرچند از كامنت هاي سراسر غرض ورزي شما ميتونم حدس بزنم ميگين ارزش شنيدن نداره... شما كه وقت برا شنيدن اين آهنگا نداري و گوش نميدي مسلما نبايدم از كاراي ايشون خبر داشته باشي .آقاي زماني همه كاراشون برا مردم كشور خودشونه ، ولي مهمتر از ايراني بودن مسلمون بودنه......فلسطين پاره تن اسلامه بايد ازش دفاع كرد ، آمريكا و اسراييل دشمن ايران و اسلامن بايد جلوشون وايساد. لطفا قبل از كامنت گذاشتن يذره فكر كنيد

5.236.164.43
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 16:27
zsm zsm

سوال شما منو هم فکری کرد داداش. این بود رفتم سراغ سایت حامد زمانی تا یه طرفه به قاضی نرفته باشم. متاسفانه باید بگم بازم قضاوت شما عجولانه بود. این طور که من فهمیدم حامد زمانی برای اقشار مختلفی از مردم خودمون هم قطعات زیادی رو ساخته:
1- "شناسنامه" که صراحتا وظیفه مسئولین رو در برهه فعلی بهشون گوشزد میکنه؛ 2- "آرمیتا" برای همه بچه هایی که به خاطر حفظ اقتدار کشور گرد یتیمی به چهره شون نشسته؛ 3- "بهارم" برای همه مادرا و پدرایی که جوونیشون رو در چشم براهی جگرگوشه هاشون به پیری رسوندن؛ 4-" آخرین قدم" برای همسران و خانواده های جانبازان که وقتی ما سرخوش از شیرینی صلح دنبالشون حرف میزنیم اونا هنوز دارن با درد میجنگن. 5- عشق پاک برای دخترا و مادرای عفیف مملکتمون؛ 6-مشق عشق و چشم مجنون و فرمانده و راز روشن و ... برای شهدای امروز و دیروز این مرز و بوم؛ 7- عشق پاک و کرکره و ماه تو و ... که با اینکه به قول خودش محتوای ارزشی داره ولی از نظر فرم و ملودی شاد و مهیج هست. 8- آهنگ امام رضا و دلتنگ و حضرت ماه و حضرت مهتاب و ... هم که در مدح ائمه ساخته شده؛
خوب چطور میشه گفت این خواننده نگاهی به مردم کشور خودش نداشته؟! مگر اینکه، بگیم شما مخاطب این هشت دسته رو اصلا جزء مردم ما به حساب نمیارید. یا اینکه بگیم حتما باید از تلخی ها خونده بشه و سیاه نمایی انجام بشه تا بگیم یه خواننده وطنیه. بعدم یعنی همه خواننده ها باید بیان از ما سوژه بگیرن تا پامونو روی حق نذاریم. بابا این خواننده داعیه ی ارزشی خوندن داره، خوب برای همین هم سوژه هاش گاهی متفاوت از بقیه ی خواننده هاست.
خوبه طرفداراش بیا بگن چرا آقای چاووشی شما فلان چیزو نخونده یا چرا به ذائقه موسیقایی ما توجهی نکرده. این که نشد! نه داداش! متاسفانه من با حرفات قانع نشدم!!!!

2.190.42.100
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 17:05
maryam97

ببین ، حامدزمانی علیه آمریکا واسراییل میخونه چون این شجاعتو داره مثه بقیه از ترس جونش سرشومثه کبک نمیکنه زیر برف چرا بعد ازانقلاب بعد از اون اهنگ آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو از آقای قره باغی دیگه آهنگی علیه آمریکا خونده نشد یا اگرم شداینقدر سطحش پایین بوده که ارزش شنیدنو نداشته و مردم برای شنیدنش وقت نذاشتن ؟ چون شجاعتشو ندارن شما میتونی اصلا آهنگای ایشونو گوش ندی مطمئنا وقتی به حرفاش اعتقاد نداری به دلت نمیشینه واز صحبتای شما کاملا معلومه که اعتقاد نداری پس خواهشاالکی بهونه در نیارین .چرابرای این میخونه چرا برا اون نمیخونه بایدفرصتشو داشته باشه .مردم ما اکثریت مسلمونن وکشور ما کشور اسلامیه برای یه مسلمون درده که یه بچه بی گناه جلوی چشم خونوادش پرپر میشه برای یه مسلمون درده که یه سری وحشی بریزن توی کربلا وسامرا و...بخوان حرم های امامهای مارو تخریب کنن آقای زمانی ازدردهای دین مسلمونا میخونه اینا برای مردم ماست .شما عادت دارین به زودقضاوت کردن اصلا شما به اهنگای ایشون گوش دادین تا ببینین چی گفتن وچی نگفتن .آقای زمانی علیه آمریکا واسراییل میخونه چون پشت همه ی این وحشی گیری ها و ظلم وستم ها جز غربی ها و امریکا واسراییل چیزی نیس مگه غیر از اینه؟ نمونه بارزشم همین گروه داعش

151.234.254.239
دوشنبه 6 مرداد 1393 - 12:59
علی

اقا نوید پسر گل اگه اهنگای اقای زمانی رو گوش کرده باشی میگه
من زاده ی ایرانم و آزاده و آزاد / بیگانه پرستیدن ننگ است مرا ننگ
پس نگو برای مردم خودش اهنگ.نخونده این تازه یه بیت از یه اهنگاشه خیلی دیگه هست

188.136.175.158
چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 02:41
مسعود

آقای فخری،
شما بفرمایید در جنگ جهانی دوم، ایران چند میلیون جمعیت داشت؟ چند میلیون از گرسنگی مردند؟
چرا مردم ما مردند؟ غیر از این بود که غذای آن ها توسط دولت انگلیس به یغما می رفت؟
چقدر این ملت را چاپیدن! چقدر جنایت کردند!
شما از فقر می گویید! چقدر مردم ما از گرسنگی مردند! ما که بی طرف بودیم، اصلا چرا باید مردم ما از گرسنگی می مردند؟!
باید شخص اولی که مسبب این فاجعه است هدف گرفته شود. تا لاشه گندیده استعمار در مسیر زلال فرهنگ و اقتصاد ما باقی است وضع ما همین است.
محرومین نیاز به یک نفر ندارند که بیاید برایشان بخواند که چقدر بدبختید!
اگر شما هر روز که از منزل خارج می شوید یک نفر بزند توی گوش شما؛ به دنبال کسی می گردید که بیاید برایتان ترانه تو چقدر بدبختی را بخواند یا اینکه از شما حمایت کند تا حداقل حرف تان را بزنید؟!

188.159.85.50
پنجشنبه 9 مرداد 1393 - 19:39
امیرحسین فخری

آفرین آقا مسعود. من هم همین حرف شما رو می زنم تا موقعی که استعمار رو سر ایران و مردم باشه همینه. لازم نیست که بگم الان استعمار چجوریه. استعمار الان دقیقا غیر مستقیم انجام میشه. فقط کافیه چشمامونو باز کنیم و خودمون رو به ندیدن و نشنیدن نزنیم. فقط شعار ندیم. عمل عمل عمل عمل

2.178.66.111
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 09:30
اکبر

آهنگ آرمیتا-بهارم -رازروشن -چشم مجنون-مشق عشق و....همه مربوط به مردم کشورمونه

212.16.87.243
چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 07:19
مسعود

فقط حسین جان یه نکته ای رو یادم رفت بگم، ضمن تشکر از تشویق شما، اما من مصداق این تشویق قرار نمی گیرم، چون به این سخن دکتر شریعتی باور دارم که:
آنان که رفتند کاری حسینی کردند و آنان که ماندند باید کاری زینبی کنند و الا یزیدی اند.
جناب آقای زمانی از دید من در مسیر رسالت تبلیغی فعال است و این یکی از مهم ترین کارهاست
کربلا هم اگر پیام آوری نداشت در خودش می ماند و هرگز فریادش به گوش تاریخ نمی رسید!
پس نقطه تأیید و تشویق شما نسبت به نظر من، دقیقا نقطه افتراق نظر ماست.
شاید من مطلبم رو واضح بیان نکردم به هر حال از تشویق شما متشکرم.

188.159.138.92
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 12:51

هر کسی میتونه مث حامد زمانی تبدیل به ستاره ی موسیقی صدا و سیما بشه !
منتهی یه شرط داره
اونم اینکه حتما به نفع دولت و صدا و سیما آهنگ بخونه.
هر کی باشه اینجوری راه صد ساله رو میتونه یه شبه بره.

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 19:16
fatemeh_r

آهان....شما انتظار داری آقای زمانی بیان یه رپ .......... بخونن بشن اونی که شما میگی! آقای زمانی ستاره موسیقی قلب مردمن، بخوای نخوای همینه.
اونهمه آدمی که تو راهپیمایی ها می بینی،همشون به این اعتقادها پایبند بوده و عاشق این سبکن،چون حرف دلشونه.
آقای زمانی خوب اسمی واسه خودشون انتخاب کردن :صدای بی صداها...
اونقدری هم که ایشون دارن اذیت میشن،هیچکی نمیشه. آقای زمانی از اعتقادات قشنگ مون میگن و به نفع اسلام میخونن، دولت و حکومت ماهم اسلامیه،انتظار نداری از کسی که اسلامو میکوبه حمایت کنه که؟؟؟؟؟؟؟

هنر اینی نیست که شماها فکر میکنین.

2.186.105.79
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 14:41

حسادت حسادت
خدا بخشکونه ریشه حسادتو

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 14:59

اه چه وضعشه .... این سیاسی بازیا موسیقی رو خراب می کنه و به بیراهه می بره...... این آقای زمانی هم شورشو در آورده با این آهنگاش

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 19:04
fatemeh

شما راست میگی موسیقی یعنی فقط عزیزدلم،برات می میرم،بیا تو بغلم، بوس بده و... وقتی اسم انقلاب و شهدا توش بیاد میره به بیراهه...

خیر آقای محترم،هنر اگه در خدمت ارزش ها و هنرمند پای بند به ارزش ها نباشند هیچکدوم دارای ارزش نیستند، ما خواننده خوب و آهنگ خوب کم نداریم، با این حرفات اونا رو هم زیر سوال نبر.

2.186.105.79
جمعه 24 مرداد 1393 - 11:54
مطیع رهبر

بسم رب الشهدا...
خخخخ شما چقدرخنده دارصحبت میکنی!!"این سیاسی بازیاموسیقیروبه بیراهه می بره..." پس حتما شمامیگی اون عاشقانه هاست که به بیراهه نمیبره دیگه؟!!!شما فرضاازآقای زمانی اصلاخوشت نیادولی فقط یکم منطقی نگاه کنی میبینی که خوندن ازشهداوانقلاب وائمه و...موسیقیروبه بیراهه نمیبره که هیچ هدایتشم میکنه!!!اینم همیشه به یادبسپار:
دین ازسیاست جدانیست...

2.181.216.224
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 14:59

سلام. این اثر واقعا فوق العاده است.جدا عجب شیوه ای به کاربردن در انتقاد و محکومیت ازاین جنایات.این زیر سوال بردن شعور و سفاکی صهیونیست ها در این اثر بارزه .محشره .به خصوص با موزیک ویدیو قوی که ساخته شده در این زمینه.
باید به آقای زمانی و تیمشون دست مریزاد گفت. واقعا به جا و بینظیر عمل کردن.خسته نباشند.این کار عالیییییی بود.
دوستان بی انصافی که چشمشون و بستن تا شاهد موفقیت و ترقی ایشون نباشن و گوششون رو گرفتن که صدایه حقیقت کلام ایشون درش نفوذ نکنه بدونن تا ایشون و مسیر ارزشی که در پیش گرفتن هست ماو حمایتامونم هست.حالا شما تا دنیا دنیاس باین از رو بی انصافی تخریب و توهین کنین!!

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 15:13

من آدرس یه عکس گذاشته بودم که عمق فاجعه تو غزه رو ببینید ولی موسیقی ما متاسفانه تاییدش نکرد ؛ نمیدونم به چ دلیل تایید نکرد ولی به هر حال موسیقی ما داره به نحوی حمایت میکنه فکر کنم...
موسیقی ما من خودم 3/4 تا کامنتامو تایید نکردی
چرا آخه؟؟
لطفا اون کامنت حاوی عکس رو تایید کن

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 15:57

آقایونی که خودتونو کشتین چرا حامد زمانی این آهنگ رو خونده اینم جوابش :

مهم‌ترین مسئله این روزهای جهان نسل‌کشی عجیب و غریبی است که در غزه رخ می‌دهد. تعداد کشته شد گان فسلطینی در نبردی کمتر از ۲۰ روز به حدود ۱۰۰۰ نفر رسیده است و بخش عمده‌ای از این آمار را کودکان تشکیل می‌دهد، قاعدتا هیچ انسانی نمی‌تواند به این مسئله بی‌تفاوت باشد و شاید هنرمندان در راس نفوسی باشند که به این مسئله حساسیت نشان می‌دهند.

میدونید یهودی ها اعتقادشون چیه؟ معتقدند هرکسی که یهودی نیست، صرفاً برای خدمت کردن به آن‌هاست که روی زمین وجود دارد.
و اینکه غیر یهودی باید کشته بشه و فقط یهودی حق زندگی داره . این اعتقاد مردم اسرائیل هست.

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 18:03

من از حامد زمانی بدم میاد ولی این کیلیپ می کشیم را دیدم ولی خدایش عالی بود .

شنبه 11 مرداد 1393 - 12:42
*zahra*

حالا چرا بدتون میاد؟؟؟!!!
راستی آهنگ لیلای آقای فلاحی هم خیلی قشنگه...

81.28.51.105
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 19:01

دوستای خوبم،همسنگریای عزیز،طرفدارای راه روشن و ارزشمندآقای زمانی ؛چرا وقت تون رو برای جواب دادن به یه عده تلف میکنید؟
اصلا آهنگای ارزشمند آقای زمانی جای بحث ندارن ، بقیه خواننده ها آهنگ خوب بخونن صدا و سیما و اخبار تبلیغ کنه،آهنگ لیلای آقای مازیار فلاحی رو هم اخبار نشون داد هم صدا و سیما هزار بار پخشش کرد، یا آهنگ فلسطین آقای محسن چاووشی، یا آهنگای آقای علیزاده رو سیما بارها پخش کرده. من برای هنرمندانی که نام بردم احترام و ارزش قائلم و نه تنها این صحبتم شکوه و گلایه نیست بلکه تشکر از آهنگای خوبشون هست.
ما برای هر هنرمندی که هنرش رو صرف اعتقادات زیبای دین عزیزمون اسلام و میهن عزیزمون ایران بکنه احترام قائلیم ولی یک عده دنبال چیزای دیگه هستند.بیتی که آقای زمانی بارها تکرار کردن یادمون نره:

در کوی ما شکسته دلی میخرند و بس/بازار خودفروشی از آن سوی دیگر است...

شنبه 11 مرداد 1393 - 12:36
*zahra*

معلومه که کارای آقای زمانی جای بحث نداره ولی باید بعضی دوستامون که این جا درست متوجه نشدن رو راهنمایی کنیم دیگه ممنون از کامنت قشنگت
موفق باشی همسنگری
در کوی ما شکسته دلی میخرند و بس/بازار خودفروشی از آن سوی دیگر است...

81.28.51.105
یکشنبه 5 مرداد 1393 - 19:10

واقعا چه حرفایی آدم اینجا میخونه من نه طرفدار این آقا ام نه هیچکس دیگه فقط یه سوال دارم
حمایت از مظلوم اسمش تندرویی

یکشنبه 5 مرداد 1393 - 20:06

اقا اخه این چه اهنگی بود خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کل اهنگای شمارو حفظیم این اهنگم که فقط یه دفعه گوش کردیم و حفظیدیم فقط اونجا که اسم بازیکنارو میاری یا خدا اصلا توی مغزمون نمیره
قصد:مزاح
حامدزمانی مثل همیشه کولاک کرد هم توی این اهنگ هم توی اصفهوووووون
اقا ما هرچقدر ازتون تشکر کنیم بازم کمه
ممنون و مررررررررررررسی که هستین خیلی دوستون داریم هم اهنگاتونو هم خودتونووووووووووووو

دوشنبه 6 مرداد 1393 - 02:16

کارای قبلیه اقای زمانی رو خیلی دوست داشتم...ایشون خیلی وقته رو پیشرفت هستند و از ترانه ی ماه عسل به بعد نقاط قوت خودشونو به همه ثابت کردند...این اقا و کارهاشون مخاطب های خاص داره...خاص به این معنا که مورد توجه صنفی خاص درجامعه که سیاسیون هستند می باشند...این کلیپ شاید بخاطر جذب دیگر اصناف باشه....اگر بخاطر این باشه موردی نداره چون هرهنرمندی حق اینو داره که طرفداراشو زیاد کنه تا موندنی بشه چون هنرمند به طرفداراشه که تو ذهن مردم زنده میمونه...یه حالته دیگه هم داره یخده طنز هم این کلیپ داره...هم صداشون هم شعرش...اقای سیار شعرهای خیلی سنگینو پرمحتوایی تاحالا گفتن اما این شعر ازهمه متفاوت تر بود دلیل دیگه هم اینکه شاید قصد تغییر رویه داند اقای زمانی...نمیدونم...بهرحال ایشون میتونند خیلی هارو باکاراشون به وجد بیارن...درسته جذیه حداکثری و دفع حداقلی دارید انجام میدیداما طرفدارای همیشگیتونو حفظ کنید..موسیقی ما حالا که از این جور اثار هم منتشر میکنی کارای اقای سینا دستخوشو هم پخش کنید...صداشون بد نیست
shiva rabbani...farzadi

دوشنبه 6 مرداد 1393 - 10:34

مااصلا چرا بحث می کنیم؟؟ اینا گوشاشونو گرفتن نمیخوان حق رو بشنوند ونه آهنگهای آقای زمانی رو گوش دادن و نه به حرفش اعتقاد دارن وفقط وفقط به خاطر مشکل با شخص حامد ، تا اسم حامد زمانی میاد وسط فورا گارد میگیرن .آقا هیچکس جای خواننده های دیگه رو تنگ نکرده هرکس داره توژانر خودش کار خودشو میکنه و طرفدارای خودشو داره .من و معتقدان به راه حامد زمانی خداروشکر سکر میکنیم چون یه نفر هست که هم صداشون داره هم علمشو داره وازهمه مهمتر اعتقاد داره وداره حرف های مارو وحرفهای مردم مظلوم دنیا رو میزنه حرفهایی که بقیه شجاعت گفتنشو ندارن. بازم خداروشکر که آقای زمانی اینقدر محکم روی اعتقاداتشون ایستادن که با حرف هیچکس متزلزل نمیشن وما ها هم ازشون اینو یاد گرفتیم وحرفهای. شماها هیچ تاثیری روی ما نداره. حامدزمانی بیشتر از هرخواننده دیگه ای طرفدار داره ومطمئا این برای کسانی که در مقابلشون گاردمیگیرن ناراحت کننده هست. .آهای مخالفان آقای زمانی بس کنید دیگه با حرفهایی چرت وپرتتون به جایی نمیرسید خودتون خسته نکنید ما ما همسنگرای ایشون هم به فرمانده مون افتخار میکنیم وانشالله که خدا ایشون رو حفظ کنه وثابت قدم تر .....عاقبت همگی ختم به شهادت
یاعلی

دوشنبه 6 مرداد 1393 - 11:51

من فقط بگم موسیقی ما؛ یه کامنت خیلی خوب دادم تاییدش نکردی؛
خیلی جالب بود قشنگ جوابشو میگرفت آقای نوید.
دیگه نمیام سایتون چون دارید جانب داری میکنید.
خدافظ
حالا مهم نیس این نظرمو تایید کنید یا خیر.

دوشنبه 6 مرداد 1393 - 12:23

من اگه تا الان فقط خوشم میومد از اقای زمانی بخاطر همه چیش ، از این به بعد هوادار 2 آتیشش میشم ؛ حقا که قابل ستایشی اقای زمانی
رسما آدمو به وجد میاری هیچ خواننده ی دیگه ای اینطوری نیس............!!!

دوشنبه 6 مرداد 1393 - 12:29

قشنگ مشخصه که آقای زمانی داره به بهترین نحو کارشو انجام میده که اینقدر حرص بعضیارو در اورده :))))))))))))

دوشنبه 6 مرداد 1393 - 19:05

هرکسی صدا و موسیقی مورد علاقشو دوست داره و کسی نمیتونه علایق خودشو به بقیه تحمیل کنه اما صدای *** حامد زمانی *** واقعا زیباست و به نظر من حمایت از کارهای حامد زمانی یه جور تکلیفه چون در حمایت از مظلومان میخونه...
والسلام

یکشنبه 26 مرداد 1393 - 16:34
ye bashar

آقا مجید تنها حمایت از آقای زمانی تکلیف نیست بلکه حمایت از هر خواننده ای که از مظلوم دفاع میکنه وبا ظلم مبارزه هنری میکنه،حمایت ازش جزو تکلیفه.

65.49.68.196
سه شنبه 7 مرداد 1393 - 04:19

من طرف هیچ شخصی نیستم طرف حقم حق اگه یکی حرف حق بزنه نوکرشم.حالا اونایی که اینقد اعتراض کردن خداوکیلی بد بود کارشون.اینکه اومدن یه حرکتی واسه این جنایت بکنن حالا کاری ندارم ازش خوشتون نمیاد وصداش واستون خوشایند نیس ولی لااقل یکم به حرکتی که کرده فک کنین....من کلا اثرخواننده هاییرو که توش حرف حق میزنن تحسین میکنم حالا فرقی نداره خارج کشور باشه یا داخل تو هر موضوعیم باشه ولی حرف حق بزنه برام با ارزشه

چهارشنبه 8 مرداد 1393 - 16:21

سازمان ملل کیلویی چنده میکشیم!!!!!...
در کمال خونسردی و با خنده میکشیم!!!..
ما خبر داریم حقوق بشر چرنده میکشیم.....
در این آهنگ به نکات خوبی اشاره شده با آرزوی موفقیت برای آقای زمانی و همکارانشان

دوشنبه 13 مرداد 1393 - 22:43

متاسفم واسه یه عده آدم طاقت شنیدن حرف حق ندارن
چرا نمیخاید قبول کنید داره تو دنیا یکی از برزگترین جنایت بشری رخ میده
به والله تاریخ در مورد این جریانات و سکوت کثیف یه عده روشن فکر نما به بدی قضاوت میکنه
تو همچین موقعیتی یکی از مهمترین کار ها روشنگریه
حالا بین این همه خواننده که صبخ تا شب برای چشم ابرو میخوپنند و دم از عشق عاشقی میزنند یه خواننده اومده روشنگری کرده
از نظر شما این کار جای تاسف داره!؟!
برای لایک کامت نذارید برای خدا کامنت بذارید
نصر من الله و فتخ القریب
یا علی

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 16:06

مثل همیشه عاااااااااااااالی
آقای زمانی سلامت باشی و موفق تر از همیشه.
بارالها جرآت ما را سر و سامان بده / اتنقلابا مشق هوشیاری به فرزندان بده / قهرمانا در دل میدان بمان جولان بده / رهبرا من مصطفایی دیگرم فرمان بده...
گیرم که جون شیرین ترین باشه / اینجا ولی جون دادن آسونه ... / اینجا سرزمینی است که برای حفاظت از خاک و ارزشهای دینشون با تن سنگر می سازند این خاصیت مسلموناست فرقی نمیکنه کجا باشن
ایستاده ایم تا آخر تا پای جون / همه ی دشمنان بدانند نحن صامدون .

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 16:09

قابل توجه کسانی که میگن آقای زمانی صدا و سیما رو در اختیار داره. اینطور نیست چون اگه اینطور بود باید حداقل روزی یک آهنگ از ایشون پخش میشد. صدا و سیما هم خیلی وقتا میترسه و سکوت میکنه . اما الان باید فریاد زد سکوت حرام است

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 16:40

اهای دوستانی که میگید حامد زمانی فقط بلده برا مردم جای دیگه بخونه،یه کلمه بهم بگید ایشون شناسنامه،تحریم،فرمانده،ارمیتا،بهارم،بی نیاز،چشم مجنون،فریاد فردا،دیروز امروز فردا 1و 2،فردو،حقیقت،هم اواز طوفان،فصل رسیدن،رسولان راز خورشید،اخرین قدم،حماسه بیتاب،ما ایستاده ایم،مشق عشق،پرواز،شهریاران جوان،پایداری،گزینه های روی میز،زیبایی عشق،خاک عزیز و تازگی ها هم گله از گرگ رو واسه کیا خوندن؟؟؟
به من جواب بدین واسه کی و چی خوندن؟؟؟
واسه امریکا؟؟؟؟
واسه اسراییل؟؟؟
واسه غزه؟؟؟
پس بدون دلیل قضاوت نکنید لطفا..
برید پرونده کاریشونو ببینید بعد راجع بهشون حرف بزنید...
یا علی / نحن صامدون اکنون بیش از پیش
زنده باد راه جـــــــاودان مــــــــا

پنجشنبه 23 مرداد 1393 - 22:55

آهنگ عالی بود نفست گرمه.راستی کیا موافق این هستند که این نوید طرفدار چاوشی کبیر رو از موسیقی ما بندازیم بیرون بیاید یه بیانیه بدیم به موسیقی ما هان چطوره؟

جمعه 24 مرداد 1393 - 01:55

سلام.دوستان راستش من کاری با شخصیت خواننده ندارم چون واقعا من نمیشناسمش.از نظر من خوبه که خواننده وهنرمندهابه مسایل اطرافشون بی تفاوت نباشن و اقای زمانی هم کار خوبی انجام دادن که درمورد مظلومیت فلستین خوندن.
ولی من ی سوال دارم.
ایا ارزش جون بچه هایی که تو مدرسه سوختن ـ مردمی که تو سانحه هوایی مردن ـ هم وطن هایی که تواذربایجان بعداز گذشت چند ماه از زلزله دندوناشون از شدت سرماو بی خانمانی به هم میخورد ـ بجه های کاری که بخاطر فقر مجبور به کار کردن هستن و هزاران سواستفاده ها ازشون میشه و........... کمتر از جون زنان و بچه های فلسطینیه. من نمیگم نباید به فلسطین کمک کرد ولی باید به مسایل و مشکلات داخلی هم رسیدگی شه.
ونکته اخر اینکه: خیلی راحت میشه کار (سیاسی) و (سفارشی)رو از کار (اجتماعی) و (دلی) تشخیص داد.
"موسیقی ما خواهش میکنم تایید کنید"

سه شنبه 28 مرداد 1393 - 20:12
fatemeh

آقای ناصری،شما انتظار دارید واقعا برای همه این مسایلی که گفتید آهنگ ساخته بشه؟! در ضمن تمام آهنگای آقای زمانی برای ایران اسلامی هستن،همشون بجز چندتا که برای جهان اسلام هستند.

مرزهای جغرافیایی مشخص نمیکنن که باید از چی گفت، انسانیت و پای بندی به دینه که مشخص میکنه باید از چی حرف زده بشه.

2.186.49.204
جمعه 24 مرداد 1393 - 14:42

من اگه واقعا میدونستم مشکل شما با خواننده ایی که از جنس خودتونه چیه خوب میشد؟؟؟!!!این که حامد زمانی صدای بی صداهاست فقط یه شعار نیست واقعا همینجوریه اون صدای مارو که سال هاست کسی نشنیده ویا شاید بهتر بگم نمیخوان بشنون رو داره فریاد میزنه ما سنگ کسی رو به سینه نمیزنیم ما طرفدار حقیم طرف اونیکه که راست میگه اونی که با مردم روراسته از درداشون میگه.....ما قبل ازاینکه حامی شخص حامد زمانی باشیم حامی راه وهدفیه که انتخاب کرده حامی مسیری هستیم که باشجاعت توش قدم گذاشته....ماحامی کسی هستیم که دعای مادر شهدا پشت سرشه....حامی کسی که مورد تایید رهبری هست....حامی صدایی که داره حق وحقیقتو فریاد میزنه....به نظرم این فرق اساسی حامد زمانی با بقیه خواننده هاست... چرا دوس دارین به چنین خواننده ایی انگ وافترا بزنین؟چرا ندونسته در مورد ادما قضاوت میکنین؟مگه شما قاضین؟مگه خوب وبدو تشخیص میدین؟ازتون خواهش میکنم برید چندتا از دلنوشته های ایشونو توی وبلاگ خودشون بخونین یکم فکر کنید همین جوری علیه کسی حرف نزنید که خدایی نکرده ناحقی نشه....http://blog.hamedzamanimusic.com

شنبه 25 مرداد 1393 - 02:40

هنر خوبه تا وقتی آلوده ی سیاست نشه...
من نظرم راجع به شخصیت این خواننده منفی هستش اما هیچ مخالفتی با آهنگ هایی که در رابطه با فلسطین خونده میشه ندارم...
به نظرمن اگه آدم به خواسته ی دلش چنین تراک هایی بخونه با ارزش تر از اینه که اینطور آهنگها سفارشی خونده بشه.
به امید روزی که به جای واژه های می کشیم و مرگ بر و ... از واژه های زیباتری مثل درود بر،زنده باد و... استفاده کنیم.
صحبت آخر:دوستان عزیز لطفا کسی منو راهنمایی و ارشاد و نصیحت نکنه! موفق باشید

یکشنبه 26 مرداد 1393 - 01:05
fatemeh

1.دین از سیاست جدانیست،وقتی هنر باید درخدمت دین باشه باید در خدمت سیاست دینی هم باشه. در ضمن سیاست ما عین دیانت ماست؛پس خوندن و گفتن از این سیاست هیچ ایرادی نداره که هیچ پسندیده هم هست.

2.وقتی پای وظیفه در میان باشه،دل و احساس و اینها نداریم؛ وظیفه است و باید انجام بشه.این آهنگ ها هم برای انجام وظیفه خونده میشن نه صرفا دلی؛ بله سفارشی هستن! میدونید چرا؟ چون از اونچه که در قرآن و احادیث سفارش شده میگن! نکنه هرکی از دین و انقلاب خوند هنرش سفارشی و خودش میلیاردر و فلان و فلان و فلانه؟!!!!!!!!!

3. ما مسلمانیم! در سوره مسد و زیارت عاشورا خوب دقت کنید! نکنه نعوذبالله از خدا و پیشوایان دین بیشتر می فهمیم؟ مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر تفکر و سیاست های کثیف آمریکایی؛اینو کل دنیا متوجه شدن ولی انگار در داخل جا نمیفته! یادمون باشه اگر این تفکرات پلید و کثیف آمریکایی از بین نرند دیگر نه عزتی است نه مایی باقی که بگیم زنده باد!

4.وقتی میاید صحبت میکنید در یک جای عمومی باید با دست پر و با دلیل و منطق صحبت کنید؛ و اگر حرف شما در یک فضای عمومی اشتباهی داشت باید پاسخ داده بشه!

شماهم موفق باشید.

2.186.57.193
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 17:27
ساسان آرین ( اصحاب علی اصحابی )

اولا من گفتم کسی نصیحت و ارشاد نکنه...
دوما گوش من از حرفایی که شما فرمودی پر هستش چون به اندازه وزن شما در این موارد کتاب خوندم...
سوما چرا فکر می کنید خدا و پیغمبر و حکومت اسلامی واسه شماست؟ هرکی تندروی نکنه میشه دشمن خدا و پیغمبر؟ من گفتم شخصیت این آقا رو قبول ندارم شما اومدی از اتصال یا انفصال دین و سیاست صحبت میکنی؟ من گفتم هر آهنگی که واسه مردم خونده بشه بده؟ خوبه توی نظر اولم گفتم ((هیچ مخالفتی با آهنگ هایی که در رابطه با فلسطین خونده میشه ندارم...)) آقای حبیب محبیان آهنگ الله و اکبر رو در حمایت از مردم فلسطین پخش کرد اما ارزش کار حبیب کجا و ارزش آهنگ های سفارشی آقایان کجا...
خوبه که برای حمایت از مردم از ابزار موسیقی استفاده کرد مثل کاری که استاد شجریان واسه (( مردم )) در زمان انتقلاب 57 کرد... اما اگه همین آقای شجریان به سفارش و تاکید مسئولین حکومت، اون آهنگ های حماسی رو میخوند ارزشی که الان داره رو به هیچ وجه نداشت... شما اول ببین ما چی میگیم بعد در جواب نظرمون طومار بنویس.

65.49.68.182
دوشنبه 27 مرداد 1393 - 03:39
behdad

in khanume fatemeh be zur mikhad chizaio ke tu ketaba dinish khunde inja rabt bedeo bege.chera injuri hasti fatemeh??????chera ba deghat nemikhuni nazare mardomo.ghable khundan ehsas mikonam nazarer amadas

2.190.140.255
سه شنبه 28 مرداد 1393 - 20:05
fatemeh

نظر دوم شما کاملا داره جواب های منطقی که گرفتید رو یجوری سرکوب میکنه.اما انگار خوب نظر منو نخوندید، چند بار خوب و با دقت بخونید.جواب نظر دوم تونو هم میگیرید.
شجریان!!!! اونو چه به انقلاب و ایران!!!!! هیچکدوم از کارهای اون دارای ارزش نیستند چون با اعتقاد خونده نشدند و اگه غیر از اینی که میگم بود، نمیگفت نمیخوام صدام از صداوسیمای ایران اسلامی پخش بشه.

این کارا اعتقادی هستن، یادتون باشه حکومت ما اسلامیه،و از هرچیزی که از اسلام بگه حمایت میکنه نه کارهای بی ارزش ضد اسلامی!

تو نظر قبلیم گفتم با دلیل و منطق صحبت کنید، در ضمن رعایت ادب تو نظرات الزامیه! کتاب خوندن کافی نیست عمل کردنه که مهمه.
شما یه حدیث بخونی عمل کنی بهتر از هزارتا کتابه که عمل نکنی.

2.186.49.204
سه شنبه 28 مرداد 1393 - 20:08
fatemeh

احساس بی دلیل و منطق شما هیچ اهمیتی برا من نداره جناب...! شما عادت دارین اگه جواب منطقی گرفتین بگین آماده و سفارشیو و تندوریه!
حالا چه کامنت چه فیلم چه آهنگ باشه!

2.186.49.204
شنبه 25 مرداد 1393 - 17:36

خیلی خوب بود ... دمت گرم

یکشنبه 26 مرداد 1393 - 22:17

دوسال پیش وقتی باشنیدن دیروزامروزفردا وماه عسل عاشق صدا ومفهوم شعراش شدم اسمشو هم نمیدونستم.وحالاافتخارمیکنم به اینکه ازطرفدارای کسی هستم که علاوه بر اینکه مثل خیلیا دوستدار ارزشهاس, اونا رو باصدای بلند توی گوش بشرفریادمیکنه...انگار اومده تاهممونو بیدارتر کنه وتوی این بلبشوی برقراری نظم نوین جهانی که دارن ازهمه چیز وهمه کس برای آماده سازی ظهور دجال سوءاستفاده میکنن, زمینه ظهور حضرت قائم(عج)رو درحد توانایی خودش فراهم کنه.
راهت پررهرو برادر, نفست گرم وچشم مخالفان بی منطقت کووووووررررررر...

دوشنبه 27 مرداد 1393 - 12:32

آقای زمانی. لطفا عاشقانه هم کار کنید. اونوقت مشخص میشه که خیلیا از شما سر ترن.

سه شنبه 28 مرداد 1393 - 20:09
fatemeh

این کارا عاشقانه است. منتها عشق واقعی نه هوس زودگذر...

2.186.49.204
سه شنبه 28 مرداد 1393 - 00:45

شمابریدبه‌همون‌ارمین‌تون‌بچسبید‌که‌یه‌موقعه‌صداش‌قطع‌‌نشه‌اهههههه‌بااون‌اهنگاش‌صداااااامودارییییییییییی

سه شنبه 28 مرداد 1393 - 08:20

دمـــــــــــــــــــــــــــــــــــت گـــــــــــــــــــــــــــــرم حامـــــــــــــــــــــــــــد زمـــــــــــــــــــــانی
کارت عــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی بود
همینطوری با اراده به راهــــــــــــــــــــــــــــــــت ادامه بده
ما پشتتیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 16:01

به نظر من حامد زمانی بعنوان عضوی از جامعه موسیقی داره کارش رو درست انجام میده .
هر هنرمندی اجازه داره استعدادش رو به سمت گرایش های اعتقادی و تفکراتش ببره، اصلأ ناخواسته کارش به اون سمت سوق پیدا میکنه ، متناسب با مسیرشم مخاطب پیدا میکنه... دلیلی نداره همه از یه آهنگ ، یه کتاب ، یه نقاشی یا ... خوششون بیاد.
هر آدمی هم به عنوان مخاطب ، متناسب با تفکرات خودش و سلیقه اش جذب یه سری آثار میشه ...
این بین، به نظرم توهین و تمسخر و تخریب و... جایی نداره . باید به سلایق و تفکرات هم احترام بذاریم.
هر آدمی خودشه و با دیگران نباید مقایسه بشه ، و همون جوری که هست باید دیدش..
حامد زمانی عضو جامعه موسیقیه ، داره فعالیت میکنه تو این زمینه ، مخاطبای خودش رو هم داره .
به همدیگه احترام بذارید تا جلوه این احترام رو تو برخوردهایی که باهاتون میشه ببیند...
فقط یه نکته : لزومی نداره جلوی نظر هر کسی که توهین میکنه به سلیقتون این همه پیام بذارید، بعضی حرفا جوابش بی اعتناییه ... کسی که یه کاری رو گوش نکرده قضاوت میکنه چه جوابی براش وجود داره جز سکوت؟!

پنجشنبه 20 شهریور 1393 - 16:00

عالی بود

پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 19:26

واقعا ادم لذت میبره و یه خسته نباشید به شاعر این شعر فوق العاده

دوشنبه 1 تیر 1394 - 15:22

این آنگش قشنگه اما من کلا از خودش خوشم نمیاد خواننده ای که تازه اومده و علیه کشورای دیگه میخونه که خودشو تو دل مثلا شیخا جا کنه

یکشنبه 4 بهمن 1394 - 19:56

چندین بار گوش دادم عاااالیه دوستم محدثه آقای حامدزمانی رو بهم شناسوند! با اینکه خواننده هارو نمیشناسم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «می‌کُشیم» با صدای «حامد زمانی» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین | موسیقی ما