برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده جوان در فرودگاه خبرساز شد
از تأیید تا تکذیب شایعه حمل مواد مخدر توسط «حامد زمانی»
موسیقی ما از شب گذشته فیلمی از درگیری «حامد زمانی» در فرودگاه تهران در فضای مجازی توسط کاربران مختلف بازنشر می‌شود. فیلمی که جزئیات دقیق و دلیل اتفاقات آن مشخص نیست اما همزمان شایعه مربوط به بازداشت حامد زمانی به دلیل حمل مواد مخدر هم مطرح شد. این فیلم حکایت از درگیری زمانی با ماموران نیروی انتظامی داد اما مدیر برنامه‌های او شایعات بازداشت این خواننده به دلیل حمل مواد مخدر را تکذیب کرده است. اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برخی شاهدان حاضر در صحنه این اتفاق، جزئیات اخباری که توسط مدیر برنامه‌های حامد زمانی تکذیب شده است را تأیید کرده‌اند. خبرنگار «موسیقی ما» هم به دلیل خاموش بودن تلفن همراه حامد زمانی موفق به گفتگو با این خواننده نشد.
 
 این درحالی است که «حسین پیرعلی»، مدیر برنامه حامد زمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری «میزان» به این اخبار واکنش نشان داده و گفته است:«در حال حاضر حامد زمانی در دفتر خود مشغول به کار است، مشکلات به وجود آمده صرفاً برای روز پنجشنبه هفته گذشته بود و تا عصر برطرف شد و روند پیگیری موضوع هم توسط وکیل حامد زمانی ادامه دارد.»
 
اما مدیر برنامه‌های حامد زمانی در اظهارنظر دیگری اعلام کرده است که حواشی مربوط به این خواننده هفته گذشته اتفاق افتاده است. از سوی دیگر در برخی رسانه‌ها اعلام شده است که حامد زمانی روز پنجشنبه برای بیان توضیحات در دادسرای ناحیه 9 فرودگاه مهرآباد حضور یافته است.
 
درباره حاشیه‌های حامد زمانی هم رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور به «ایسنا» گفته است:«ساعت ۷:۴۵ روز پنجشنبه سوم مردادماه، فردی به نام حامد زمانی به همراه فرد دیگری برای پرواز به مقصد کرمان، وارد فرودگاه مهرآباد شدند که ماموران گیت ورود پس از بازرسی کیف فرد همراه این خواننده متوجه وجود ادوات ممنوعه شده و آن را متوقف کردند. این خواننده اقدام به فیلمبرداری غیر قانونی از اقدامات پلیس فرودگاه کرد که ماموران پلیس که متوجه این موضوع شده و گوشی تلفن همراه وی را ضبط کردند. هیچ گونه درگیری میان پلیس با حامد زمانی رخ نداده است و  مدارک و مستندات تصویری این حادثه نیز نزد پلیس فرودگاه وجود دارد. این پرونده به مقام قضائی ارجاع شده و با قرار التزام به حضور نامبرده، وی آزاد شد.»
 
سایت «موسیقی ما» به زودی جزئیات بیشتری درباره این اتفاق منتشر خواهد کرد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مرداد 1398 - 16:09

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 7 مرداد 1398 - 08:36

این که باهاش مواد بوده یا نه رو کار ندارم
ولی سوالم اینه چرا فکر کرده اونقد مهمه که می تونه از ماموران فیلمبرداری کنه با اون آهنگایی که خونده

جمعه 11 مرداد 1398 - 15:51

صحبت های ایشون در مصاحبه با تی وی پلاس رو هم ببینید
و این ک اون کیفی ک توش اون وسیله پیدا ‌شده (که وسیله ممنوعه هم نبوده) نه برای ایشون بوده و نه دوستشون که نگهش داشته بودن، برای کسیه ک خودشو ب این گروه چسبونده بوده.
مامور پلیس هم ک تو فرودگاهببوده برخورد بدی با ایشون داشته و ضرب و شتم هم وجود داشته، عکس دست و پای آقای زمانی که بر اثر ضرب و شتم کبود شده هم موجوده

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از تأیید تا تکذیب شایعه حمل مواد مخدر توسط «حامد زمانی» | موسیقی ما