برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه 30 خرداد و در سالن «اریکه ایرانیان»؛
«مهدی مدرس» خاطرات دیروز و امروز خود را مرور کرد
موسیقی ما - «مهدی مدرس» برای اولین بار در سال 93 در پایتخت روی صحنه رفت. سالن «اریکه ایرانیان» در شامگاه 30 خردادماه و طی دو سانس میزبان این کنسرت بود. کنداکتور برنامه او این بار دستخوش تغییرات زیادی شده بود و چند تغییر کوچک هم در بین اعضای ارکستر دیده می شد. مهدی مدرس اغلب تک قطعاتی که طی چند وقت اخیر منتشر کرده بود را اجرا کرد. در تنظیم قطعات قدیمی او هم تغییراتی لحاظ شده بود تا به روزتر شوند. آخرین کنسرت مدرس اسفند سال 91 در همین سالن برگزار شده بود و وی تا به امروز تور کنسرت های خود را پیگیری می کرد.

ابتدا ریمیکسی از آثار مهدی مدرس پخش شد که انرژی حاضرین را بالا برد. همانند کنسرت های گذشته این خواننده برنامه با قطعه هیت «خوابم نمیبره» آغاز شد. در حالی که خیلی ها توقع داشتند خواننده از درب بک استیج وارد سالن شود، او در حالی که از بیرون سالن خواندن را آغاز کرده بود وارد شد و با انرژی روی استیج رفت. قطعه بعدی «روزای سرد» بود که با سولوی «هارمونیکا» احساسی تر شده بود. مهدی مدرس سپس قطعه «عاشقم» را اجرا کرد. با وجود گذشت تنها چند روز از انتشار این اثر با همخوانی خوبی از سوی طرفدارانش رو به رو شد. اما شاید بیشترین استقبال از قطعه ای به عمل آمد که خیلی ها مهدی مدرس را با آن می شناسند. پس از اتمام قطعه «خداحافظی» خیلی ها با فریاد دوباره دوباره تقاضای اجرای مجدد آن را داشتند.

در زمان تنفس بین برنامه، نوازنده ها توسط «وحید بهروان» رهبر ارکستر و نوازنده گیتار الکتریک معرفی شدند. در این بخش رامبد رافت (گیتار بیس)، رامین یعقوبی (کیبورد)، بهروز میرزایی (گیتار نایلون)، محسن مهاجر (هارمونیکا)، فرهاد پوررسول (کیبورد)، نیما شهبازی (گیتار اسپانیش)، مهرداد خرمی (پرکاشن) و هوداد (پرکاشن) با تکنوازی های خود هنرنمایی داشتند. در بخش دوم و پس از بازگشت مهدی مدرس، او قطعه «دوسم نداری» را با یک تنظیم خلوت و همراهی گیتار و هارمونیکا اجرا کرد.

یکی دیگر از قطعات ریتمیک کنسرت، «لیلا» بود که مدرس برای اجرای آن از «انوشیروان تقوی» دعوت کرد تا روی استیج حاضر شود. او قطعه لیلا را با همصدایی این آهنگساز و تنظیم کننده اجرا کرد. در اواخر برنامه هم پیش از اجرای قطعه «پرواز»، «افشین مقدم» مدیر برنامه های مدرس روی استیج حاضر شد و سولیست سه تار این قطعه بود. افشین مقدم سپس با همراهی اعضای ارکستر یکی از قطعات قدیمی موسیقی ایرانی را اجرا کرد.

«دانیال عبادی»، «مهسا کامیابی»، «پرستو صالحی»، «محمد خرمی نژاد»، «مهشاد عرب»، «رضا توکلی»، «محسن افشانی»، «مهدی ماهانی»، «نفیسه روشن»، «محسن افشار»، «مجید کاشانیان»، «سعید علیرضایی»، «حمید قلی پور»، «سایه سبکبار»، «شاهین طاها»، «معین حبیبی»، «ناصر زینعلی»، «امیرمهدی انصاری» و «امیرعباس خلیلی» به عنوان مهمانان ویژه در کنسرت حضور داشتند.

 این کنسرت به تهیه کنندگی «محمد ابراهیمی» و «بابک بیگدلی»، همراهی و برنامه ریزی «افشین مقدم»، مدیریت اجرایی «محسن معراجی» و اهتمام شرکت «آوای سوته دلان» به مدیریت «مهدی میرزاباقریان» برگزار شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1393 - 16:35

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 2 تیر 1393 - 21:01

من فقط موندم چرا مهدی مدرس این قدر کم کاره !
نه آلبومی نه چندان کنسرتی ! فقط هر از گاهی یه چند تا کنسرت میزاره بعد تا چند ماه ازش هیچ خبری نمیشه !

سه شنبه 3 تیر 1393 - 12:29

چرا بعد از این همه مدت گزارش کتسرت سعید مدرس رو نمیگذارید اینقدر بین خواننده ها فرق میذارید

چهارشنبه 4 تیر 1393 - 00:11

Slm mehdi jan mamnun az ejraye zibat
Un ghalbaye khoshgelam kare mano eliyeyi zamani migofti enerji bedid
Az hamatun tashakooor mikonam
Dusetun daram

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مهدی مدرس» خاطرات دیروز و امروز خود را مرور کرد | موسیقی ما