برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌وگو با موسیقی ما عنوان شد:
حمید بهروزی‌نیا روی اشعار سیمین بهبهانی موسیقی می‌سازد
موسیقی ما - نوازنده و آهنگساز موسیقی سنتی کشورمان از آهنگسازی خود بر روی اشعار بانو سیمین بهبهانی خبر داد و گفت: این موسیقی‌ها در قالب یک آلبوم منتشر و در اختیار علاقه‌مندان به موسیقی قرار خواهند گرفت.

حمید بهروزی‌نیا؛ نوازنده تار و آهنگساز موسیقی سنتی در گفت‌وگو با موسیقی ما از فعالیت‌های اخیر خود در قالب آهنگسازی بر روی اشعار بزرگان خبر داد و دراین‌باره گفت: یک آلبوم سنتی در دست ساخت دارم که آهنگ‌های آن را روی اشعاری از سیمین بهبهانی و فریدون مشیری و مهدی اخوان  ثالث می‌سازم.

وی افزود: خواننده این آلبوم هنوز مشخص نشده است اما تصمیم دارم از صدای یکی از خوانندگان معروف و خوش صدا استفاده کنم. در حال حاضر نیز بخشی از قطعات ساخته‌شده است و برای انتشار آماده‌اند اما بخش دیگر هنوز در دست ساخت است. ساخت قطعات این آلبوم را به‌صورت ارکسترال انجام داده‌ام و سازها را به‌صورت ارکسترال چیده‌ام.

این آهنگساز در ادامه تأکید کرد: سعی می‌کنم این آلبوم را خیلی زود به پایان برسانم تا بتوان در فرصت مناسب نسبت به انتشار آن اقدام کنم. امیدوارم بتوانم آن را تا پایان سال 93 به بازار بفرستم.

حمید بهروزی نیا قراراست در جدیدترین کنسرت گروه «پال» به سرپرستی فرج علیپور در روز 8 مرداد در کرمانشاه روی سن برود. از این خواننده تاکنون آلبوم‌های «فرزند ایران»(با صدای سینا سرلک) و «سفری تا روشنایی» (بی کلام) منتشرشده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1393 - 23:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید بهروزی‌نیا روی اشعار سیمین بهبهانی موسیقی می‌سازد | موسیقی ما