برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمید بهروزی نیا با گروه قمر روی سن می‌رود
در جدید‌ترین همکاری؛
حمید بهروزی نیا با گروه قمر روی سن می‌رود
موسیقی ما- لی لا رضایی: آهنگساز جوان کشورمان از همکاری خود با گروه قمر خبر داد و در این باره به موسیقی ما گفت: با گروه قمر به سرپرستی نوید دهقان در تدارک برگزاری یک کنسرت هستیم که قرار است در تاریخ ۱۲ اسفندماه و در تالار وحدت برگزار شود.

وی افزود: این کنسرت یک سئانس بوده و علاوه بر اینکه سرپرستی و آهنگسازی آن را نوید دهقان به عهده دارد، این بار خود نیز خواننده گروه خواهد بود و در این کنسرت خوانندگی خواهد کرد.

این نوازنده همچنین خاطر نشان کرد: اخیرا طی تصمیماتی قرار بر این شده که با همکاری حمید رضا نوربخش تور دور کشور برگزار کنیم و در شهرهای مختلف اجرای برنامه کنیم.

آهنگساز «فرزند ایران» که خود نیز آلبوم مستقلی در دست انتشار داشت و هنوز به انتشارآن اقدام نکرده است در ادامه گفت: این آلبومم که یک آلبوم بی‌کلام بوده هنوز وارد بازار موسیقی نشده است چرا که حساسیت من بر روی کار‌ها بسیار زیاد شده و دوست ندارم هر کاری را روانه بازار کنم. به دنبال این حساسیت من برخی از آهنگ‌ها را عوض کردم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ماههای بهمن و اسفند نیز ماههای خوبی برای انتشار آلبوم نیستند خواستم که در یک فرصت مناسب آلبوم خود را به دست مردم برسانم که شنیده شود. بنابراین در سال آینده شاهد انتشار آلبومم خواهیم بود.

بهروزی نیا در پاسخ به اینکه چرا خواننده‌های مطرح و نامی از همکاری با آهنگسازان جوان سرباز می‌زنند، گفت: خواننده‌هایی که اسم و رسم دارند، متاسفانه آنچه را که گاهی لحاظ نمی‌کنند خوب کار کردن است و در این میان گاهی هم دیده شده دوستانی که حسادت می‌ورزند. چیزی که مهم است این است که متاسفانه در اکثر هنر‌ها قضیه حسادت است. خیلی وقت‌ها بعضی از آدم‌ها احساس می‌کنند یک نفر که جوان است تجربه لازم را برای کار کردن ندارد. بنابراین نمی‌توانند به او اعتماد کنند. همیشه دوست دارند دیگران از تجربیات آن‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: همیشه موسیقی در دهه‌های مختلف با هم فرق می‌کرده است. مثلا موسیقی دهه ۵۰ با موسیقی دهه ۶۰ با هم فرق می‌کرده‌اند. در دهه ۶۰ بیشتر فضای جنگ و حال و هوای جنگ تاثیرگذار بوده و دهه ۵۰ از چیزهای دیگر تاثیر می‌گرفته‌اند. مثلا کارهای بنان را که گوش کنید با موسیقی دهه ۶۰ زمین تا آسمان متفاوت از هم هستند.

این آهنگساز در پایان گفت: آنچه که جوان‌های ما را در زمینه موسیقی و هر هنر دیگری تحت تاثیر قرار می‌دهد مسایل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روز جامعه است. من متاسفم که باید این را بگویم که دوستانی که جوانان این عرصه را نادیده می‌گیرند، کار اشتباهی می‌کنند.

گفتنی است گروه سنتی «لوتوس» به آهنگسازی و سرپرستی حمید بهروی نیا و خوانندگی سینا سرلک برای سال جدید برنامه‌های بسیاری را در نظر گرفته که از این میان می‌توان به برگزاری کنسرت‌هایی در تهران و شهرستان‌ها اشاره کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمید بهروزی نیا با گروه قمر روی سن می‌رود | موسیقی ما