برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هدف حمایت از گروه‌های جوان موسیقی؛
جشنواره سه گانه خلیج فارس با حضور کامنت، نایما و نیوش برگزار می‌شود
موسیقی ما - دومین جشنواره سه گانه «خلیج فارس» با حضور گروه‌های جوان موسیقی برگزار می‌شود. دومین جشنواره سه گانه «خلیج فارس» با حمایت از گروه‌های جوان موسیقی در پردیس قلهک تهران برگزار می‌شود.

علی میرمحمدی؛ مدیر برگزاری دومین جشنواره سه گانه «خلیج فارس» با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: دومین جشنواره سه گانه «خلیج فارس» با هدف حمایت از گروه‌های جوان موسیقی در روزهای۱۷، ۱۸ و ۱۹ اردی بهشت ماه در پردیش قلهک برگزار می‌شود. این جشنواره پیرو مبحث خلیج فارس که هر ساله یک روز در تقویم ایرانی را به خود اختصاص داده است، برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه با وجود سالنهای به مراتب بزرگ‌تر در تهران، چرا به برگزاری این جشنواره در پردیس قلهک اقدام شده است، گفت: متاسفانه در زمینه اختصاص سالن‌ها به اینگونه برنامه‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد و سالنهای بزرگ را فقط به گروه‌های خاص محدود می‌کنند. سالنی مثل میلاد در اختیار گروه‌های خاص و تالار وحدت را نیز در اختیار گروههای درجه یک قرار می‌دهند و گروه‌های نوپا نیز مجبورند به دلیل هزینه‌های بالا در سالنهای کم ظرفیت به برگزاری برنامه‌های خود اقدام کنند.

سید علی میر محمدی همچنین گفت: ما به کمک موسیقی و هنر سعی کرده‌ایم در این روز فرهنگی اقدام کنیم. البته قرار بود به غیر از موسیقی، برنامه‌های هنری دیگری نیز از جمله تئا‌تر را نیز داشته باشیم ولی این امکان فراهم نشد.

مدیرجشنواره سه گانه «خلیج فارس» تاکید کرد: در این جشنواره گروه موسیقی راک «کامنت» به سرپرستی کیان پورتراب ساعت 19:30 روی سن به اجرای برنامه خواهند پرداخت. همچنین در این روز از آلبوم «رفت از دست» رونمایی می‌شود. گروه موسیقی «نیوش» نیز به خوانندگی سروش قهرمانلو در روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ساعت 18:30 و 21:30 اجرای برنامه خواهد کرد و گروه موسیقی جاز «نایما» به سرپرستی حمزه یگانه هم در روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ساعت 18:30 و 21:30۰ روی سن می‌روند.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره به همت هامین گستر آریا برگزار می‌شود در پایان گفت: تمامی تلاشمان بر این است تا این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود تا با توجه به اهدافی که داریم نتایج خوبی از این تلاش‌ها را شاهد باشیم.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 - 00:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشنواره سه گانه خلیج فارس با حضور کامنت، نایما و نیوش برگزار می‌شود | موسیقی ما