برنامه یاد بعضی نفرات
 
به آهنگسازی، تنظیم و تهیه‌کنندگی محمد ابراهیمیان؛
آلبوم جدید هومن جاوید در سبک پاپ-راک منتشر می‌شود
موسیقی ما - جدید‌ترین آلبوم هومن جاوید در سبک پاپ-راک منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می‌شود. محمد ابراهیمیان؛ آهگساز، تنظیم کننده و تهیه کننده جدید‌ترین آلبوم هومن جاوید در گفت‌و‌گو با موسیقی ما گفت: آلبوم جدید هومن جاوید به آهنگسازی من هم اکنون در دست تولید و ساخت است و قرار است در آینده نزدیک منتشر شود.

ابراهیمیان در ادامه صحبتهای خود افزود: این آلبوم در سبک پاپ-راک است که تنظیم تمامی قطعات آن را نیز شخصا به عهده دارم و تهیه کنندگی آن را نیز به عهده گرفته‌ام. در ضبط آن نیز سعی کرده‌ام از بهترین‌های عرصه نوازندگی بهره‌مند شوم و به همین دلیل با نوازندگانی همچون مسعود همایونی، آرش پژند مقدم، رضا تاجبخش، بابک ریاحی‌پور و... همکاری کرده‌ام.

وی ادامه داد: هنوز عنوانی برای این آلبوم انتخاب نکرده‌ایم و منتظر هستیم تا قطعات آن تکمیل شوند و بسته به عنوان قطعات نامی برای آن انتخاب کنیم.

این آهنگساز همچنین گفت: تا این لحظه برای این آلبوم ۸ قطعه در نظر گرفته‌ایم که برخی از ان‌ها ترن، دلتنگی، چهارشنبه، کافه، بوی بارون و... نام دارند. قرار است این آلبوم از سوس انتشارات آوای سوته دلان-مهدی میرزاباقریان-توزیع و پخش شود.

وی درباره تفاوت این آلبوم با تمامی انچه در این سبک در بازار موسیقی ایران موجود است، گفت: در این آلبوم سعی‌ام بر این بوده تا از موسیقی راک واقعی بهره بگیرم چون بر این باورم آنچه امروزه از آن با عنوان موسیقی راک نام برده می‌شود، ارتباطی به این سبک از موسیقی ندارد و نمی‌توان اسم آن‌ها را راک گذاشت. آلبومی که پیش رو داریم قطعا متفاوت از چیزی است که تاکنون شنیده‌اید.

ابراهیمیان گفت: برای ایجاد تفاوت در انتخاب ترانه‌ها نیز به دنبال این تفاوت‌ها بودیم و حتی نوع خوانش هومن نیز در این آلبوم متفاوت از دیگر آثار منتشر شده در بازار و خودش است. امیدوارم بتوانیم با ایجاد این تفاوت‌ها آلبومی متفاوت و منحصر به فرد منتشر کنیم.

گفتنی است محمد ابراهیمیان در زمینه موسیقی کلاسیک تخصص دارد و تاکنون رهبری ارکسترهای داشته است که از این میان می‌توان به ارکس‌تر سمفونیک اصفهان، ارکس‌تر مضرابی اصفهان، ارکس‌تر بزرگ خوزستان و... اشاره کرد که علاوه بر رهبری، بنیانگذار آنهانیز بوده است.

وی پیش از این نیز آلبوم «شک پوی» را د همراهی و همکاری با نوازندگانی جوان که گروه «دیروز و امروز» را تشکیل داده بودند، منتشر کرده است و در واقع اولین گام‌ها به سمت موسیقی پاپ را از این آلبوم برداشت. وی همچنین در زمینه ساخت موسیقی فیلم نیز فعالیت‌هایی داشته است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 - 16:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم جدید هومن جاوید در سبک پاپ-راک منتشر می‌شود | موسیقی ما