برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت مستقل هومن جاوید بعد از پنج سال
بلیت تان را رزرو کنید!
کنسرت مستقل هومن جاوید بعد از پنج سال
موسیقی ما – سامان هادیان: «هومن جاوید» که فعالیت خود را در دهه هفتاد و در کنار هنرمندانی چون «بابک امینی»، «رامین بهنا»، «آرش سبحانی»، «شهروز مولایی» و دیگر موزیسین‏ها آغاز کرده، قرار است آخر این هفته یعنی 18 و 19 مهرماه دومین کنسرت مستقل خود را بعد از پنج سال، در غالب گروه «جِی-بند» و در تالار ایوان شمس(تالار حرکت سابق) به روی صحنه ببرد.
جاوید که در این میان با گروه‏هایی نظیر گروه «رومی» هم همکاری می‏کرد با حضور در پروژه آلبوم «روی دیگر» «بهرام رادان» کمی فعالیت خود را در این عرصه که مدتی بود کمرنگ شده بود بیشتر کرد و در سال 91 آلبوم «شاه ماهی» را با همکاری «بابک زرین» منتشر کرد.
سابقه موسیقایی «هومن جاوید» بیشتر در زمینه پاپ-تلفیقی و پاپ-راک بوده و این میان گرایش‏های کوچکی هم به جَز داشته اما قرار است این اجرا بیشتر در سبک جَز برگزار شود و به نوعی با فضای کارهای پاپ-راکِ سابقش ترکیب شود که شامل قطعاتی از آلبوم‏های «دار قالی»، «زی‏بازی» و «شاه ماهی» خواهد بود. در این اجرا «امین طاهری» نوازنده درامز، «سردار سرمست» نوازنده کیبورد، «سیاوش امامی» نوازنده الکتریک گیتار، «میرمهدی قاسمی» نوازنده گیتار بیس، «محمد ابراهیمیان» نوازنده ساکسیفون و کلارینت و «امید محرم‏زاده» که بخش الکترونیک کار را پوشش می‏دهد او را همراهی خواهند کرد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1392 - 15:27

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 13 مهر 1392 - 17:41

سلامـ ممنون از مطلب مفیدتونـ...
و سایتـ خوبــــ~تون...

چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 15:19
heavy duty cleaner degreaser

I'm gone to convey my little brother, that he should also pay a quick visit this webpage on regular basis to get updated from most recent news update.

23.95.6.33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت مستقل هومن جاوید بعد از پنج سال | موسیقی ما