برنامه یاد بعضی نفرات
 
19 و18 اردیبهشت؛
حمیدرضا نوربخش بعد از مدت‌ها با گروه قمر روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - کنسرت گروه موسیقی قمر با آواز حمیدرضا نوربخش 19 و18 اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 20 در تالار حافظ شیراز برگزارمی شود.

نوید دهقان ،سرپرست گروه موسیقی قمر با اعلام این خبر گفت:در این کنسرت آثارتازه ای از ساخته های خودم در دستگاه همایون، آواز اصفهان، دستگاه ماهور و آواز دشتی اجرا می شود. این آهنگساز و نوازنده کمانچه درباره انتخاب اشعار قطعات این کنسرت خاطرنشان کرد: اشعار این قطعات از حافظ، سعدی، شیدای گیلانی و سیاوش کسرایی انتخاب شده که امیدوارم مورد استقبال مخاطبان شیرازی ما قرار گیرد .

وی با اشاره به اینکه قطعات این کنسرت برای اولین بار اجرا می شود ،افزود : آقاي نوربخش از وسعت صداي كم نظيري برخوردارند و در آواز خواني هم بسيار توانا هستند؛در همین راستا طراحي و ساختار قطعات اين كنسرت بر اساس ويژگيهاي منحصر به فرد صداي ايشان، صورت گرفته است.

نوازندگان گروه موسیقی قمر در این کنسرت بهزاد رواقی و حمید بهروزی نیا ( تار)، بابک غسالی و امین گلستانی (عود)، علیرضا گرانفر ( سنتور)، شاهین صفایی ( بم تار)،حسین محمد حسینی ( نی)،نسیم اربابی و سارا هستی ( کمانچه)، نیلوفر شهبازی و مهزاد خردمند ( کمانچه آلتو)، فرهاد صفری (تمبک)، شهریار نظری ( دف) هستند که نوید دهقان را به عنوان نوازنده کمانچه، آهنگساز و سرپرست گروه همراهی می کنند.
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1393 - 12:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حمیدرضا نوربخش بعد از مدت‌ها با گروه قمر روی صحنه می‌رود | موسیقی ما