برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم مشترك با دكتر سرير«شادي تو» نام گرفت
سامان احتشامی در گفت‌وگو با سایت موسیقی ما خبر داد؛
آلبوم مشترکم با دكتر سریر «شادی تو» نام گرفت
موسیقی ما - آلبوم مشترک دکتر محمد سریر و سامان احتشامی که تولید آن از مدتها قبل آغاز شده بود «شادی من» نام گرفت. سامان احتشامی؛ آهنگساز و نوازنده پیانو در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما از نام‌گذاری آلبوم مشترک خود در همکاری با محمد سریر خبر داد و در این باره گفت:  این آلبوم که «شادی تو» نام گرفت؛ قرار بود پیش از عید روانه بازار موسیقی کشور شود، به دلایلی موفق نشد و انتشار آن به بعداز عید موکول شد.
 
این نوازنده پیانو در ادامه گفت: ساخت این آلبوم مدتهاست که به پایان رسیده اما به دلایلی ترجیح دادیم انتشار آن را به سال آینده موکول کنیم تا فرصت برای بهتر بودن را داشته باشیم.
 
احتشامی درخصوص این آلبوم گفت: تمامی قطعات موجود در این آلبوم از ساخته های قدیمی دکتر سریرهستند که توسط من بازسازی، بازتنظیم و بازاجرا شده است.این آلبوم شامل هشت قطعه است که همگی با پیانو و سازهای کوبه‌ای تجدید اجرا شده‌اند. این ساخته ها قطعاتی ماندگارند که برای مردم نوستالوژی دارند و آن‌ها را زمزمه می‌کنند. چهار قطعه از میان قطعات قدیمی و چهار قطعه دیگر، قطعاتی جدید هستند که به تازگی دکتر سریر آن‌ها را ساخته‌است. برخی از این آثار قبلا به صورت ارکسترال ضبط شده بودند که در آلبوم جدید همراه با پیانو وسازهای کوبه‌ای اجرا شده‌اند. تمام سازهای این آلبوم را خودم نوازندگی کرده ام.
 
وی افزود: همزمان با انتشار این آلبوم دو آلبوم دیگر از ساخته های من که پیش از این خبر انتشارشان رفته بود، را روانه بازار موسیقی خواهم کرد. این آلبوم ها ملودیکافه و حرکت نام دارند و در بهار 93 همراه با آلبوم «شادی تو» منتشر خواهند شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1392 - 04:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم مشترکم با دكتر سریر «شادی تو» نام گرفت | موسیقی ما