برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با سالروز درگذشت همایون خرم و با صدای فرزاد قربانی؛
صدای سبز باران منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «صدای سبز باران» شامل بازخوانی آثاری قدیمی از همایون خرم و همچنین چند اثر جدید که در زمان حیات ایشان ساخته و تنظیم شده‌اند با صدای فرزاد قربانی وارد بازار شد. این آلبوم همزمان با مراسم یادبود این استاد فقید که در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد رونمایی شد.

به گزارش موسیقی ما در این آلبوم که موسسه آوای باربد آن را راهی بازار کرده، آثاری منتشر نشده از استاد خرم به همراه چند اثر قدیمی در قالب آلبومی به نام صدای سبز باران منتشر شده است. قطعاتی چون «توی چشات نوشته»، «صدای او می‌آید»، «صدای سبز باران»، «موج»، «ساز و آواز بیات اصفهان» و «نسیم سحر» در این آلبوم منتشر شده است. تنظیم قطعات این آلبوم را بابک شهرکی که از شاگردان همایون است، انجام داده. همچنین غزال ناظر فصیحی به عنوان نوازنده پیانو قربانی را در قطعه ساز و آواز بیات اصفهان همراهی کرده است. قطعات این آلبوم بر اساس اشعاری از «محمدعلی شیرازی»، «کریم فکور»، «اکبر آزاد»، «شهرآشوب»، «کیوان شاهبداغی» و «هدایت الله نیرسینا» ساخته شده اند.

فرزاد قربانی خواننده این آلبوم فراگیری آواز را از سال ۱۳۷۰ نزد ابتدا نزد صدیق تعریف شروع کرد و پس از آن نزد مظفر شفیعی، دکتر حسین عمومی و علی اصغر شاه زیدی ادامه داد.

در ادامه می‌توانید قطعه «توی چشات نوشته» از قطعات این آلبوم را گوش دهید و دانلود کنید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1392 - 11:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود صدای سبز باران منتشر شد | موسیقی ما