برنامه یاد بعضی نفرات
 
در روزهای 13 تا 15 دی‌ماه؛
گروه دارکوب برای اولین بار در تالار وحدت روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - گروه دارکوب پس از انتشار آلبوم «ليوا» که با استقبال قابل‌توجه علاقه‌مندان روبه‌رو شد، با ساختاري متفاوت و این بار در «تالار وحدت» به روي صحنه خواهد رفت.

این گروه که در «نخستین جشن سالانه موسیقی‌ ما» عنوان برترین اجرای زنده موسیقی تلفیقی را از آن خود کرد، علاوه بر اجراي قطعات آلبوم «ليوا» و آلبوم اول گروه («دارکوب»)، بنا به روال هميشگي کنسرت‌های خود، به معرفي چند موزيسين توانمند و شايد کمتر شناخته‌شده نيز خواهد پرداخت. اجراي زمستانه «دارکوب» تلفيقي از موسيقي‌ امروز و آيين‌هاي فولکلور و بومی ايراني‌ است.

«دارکوب» به سرپرستی «همایون نصیری» (نوازنده توانای پرکاشن) در حالی پذيراي مخاطبين خود در تالار وحدت خواهد بود که اخیراً موفق به اخذ درجه یک هنری شده که تنها گروه‌های دارای این درجه اجازه اجرا در این تالار را دارند.

در این کنسرت که در روزهاي 13 تا 15 دي‌‌ماه (جمعه تا يکشنبه) ساعت 21:30 برگزار می‌شود، خوانندگانی چون محسن شریفیان و رضا کولقانی در کنار نوازندگان برجسته و صاحب‌نامی نظیر اميد حاجيلي (ترومپت و پرکاشن)، دارا دارایي (گیتار بیس)، آرش مقدم (درامز)، پويا نيکپور (پیانو کیبورد)، مسعود همايوني (گیتار الکتریک)، کورش بابايي (کمانچه)، ميلاد درخشاني (تار)، پيتر سليماني‌پور (ساکسُفون)، حسين رضائي‌نيا (دف)، وحيد اسداللهي (نقاره) و... همایون نصیری را همراهی خواهند کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 دی 1392 - 14:36

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 7 دی 1392 - 15:43

ای کاش گزارش های قبل از کنسرت سایت موسیقی ما انحصار یک یا چند نفر نباشه , کاش واسه علی عبدالمالکی مجید خراطها و اونایی که تنها گناهشون نداشتن مافیا و راند هستش هم چنین گزارش های تهیه میشد ...

پنجشنبه 12 دی 1392 - 00:14
آرش دلفان

دوست من بحث مافیا و اینا نیست همه چی سر این پول لعنتیه.و بهتره بدونی خیلی وقته که این نوع تبلیغات مرسوم شده یعنی تبلیغ در قالب یک خبر حتی شما میری پول میدی تا یه مجله معروف بیاد باهات مصاحبه کنه و عکسه شما هم رو جلدش باشه به قول معروف پول رو روی مرده بزاری زنده میشه. شما الان همین سایت رو ببین بعضی وقتا از مراحل تولید آلبوم خواننده ای گزارش تهیه میکنه که تابحال هیچ کاری تو این زمینه نداشته حتی یه ساز رو نمیتونه بزنه اسم بعضی از سازها رو نمیدونه نه ترانه سراست و نه آهنگساز و تنظیم کننده صدا هم صفر نمیخوام اسم ببرم اما از اینها زیادن و جالب اینه که اینهمه اخبار در مورد موزیسین های معروف که واقعا بعضیاشم جنجالیه و از لحاظ خبری بترکون... اما خوب به هر حال حرف اول و آخر رو پول میزنه اما خوب همیشه ام اینطور نیست و اونی محبوب دل مردم میشه که با دل کار میکنه مثل همین خواننده هایی که نام بردید نه با پول

151.238.157.140
یکشنبه 8 دی 1392 - 02:24

خوش به حال اونایی که میرن خیلی دوست داشتم تو این اجرا باشم.حیف...

دوشنبه 9 دی 1392 - 13:34

چه قدر خوب ،اگر بشه حتما میرم چون مطمئنا خیلی خوش میگذره و اعضائ گروه دارکوب خیلی در کارشون توانا هستند. امید وارم موفق باشن .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه دارکوب برای اولین بار در تالار وحدت روی صحنه می‌رود | موسیقی ما