برنامه یاد بعضی نفرات
 
حبیب صبور در گفت و گو با موسیقی ما
مدتی است که با موسسه ارکسترها همکاری ندارم
موسیقی ما- حبیب صبور  در پاسخ به پرسش خبرنگار موسیقی ما در مورد مخالفت حضور نوازنده‌های ارکستر سمفونیک در ارکستر شهرداد روحانی گفت:«بنده مدتی است که با موسسه ارکسترها قطع همکاری کرده‌ام و مسئولیتی نسبت به آنچه اتفاق می‌افتد ندارم»

صبور همچنین در مورد مشکلاتی که برای ارکستر روحانی افتاده است گفت:«قطعا چنین اتفاقی نیفتاده است که کسی به نوازنده‌ها گفته باشد با این ارکستر همکاری نکنند یا به مسئولین ارکستر گفته باشند شما حق ندارید با بچه‌های ارکستر سمفونیک کار کنید. چرا که نوازنده‌ها و اعضای ارکستر سمفونیک در ارکسترهای دیگری هم عضو هستند و فعالیت‌های دیگری هم دارند. تا آنجایی هم که من اطلاع دارم نوازنده‌ها مشکلی با آقای روحانی ندارند و این درخواست خودشان بوده که با این ارکستر همکاری نکنند.»

پیش از این مسئولین ارکستر آوای باربد به رهبری شهرداد روحانی اعلام کرده بودند که با آنها از طرف مسئولین ارکستر سمفونیک تماس گرفته شده و عنوان شده است که حق ندارند با نوازنده‌های ارکستر سمفونیک همکاری کنند. همچنین چندی از نوازنده‌های ارکستر سمفونیک در نامه‌ای به ‍پاشایی سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد خواسته بودند که از صدور هرگونه مجوز برای اجرایی ارکستر که نام آنها به عنوان نوازنده اعلام شده است، خودداری کند. همچنین این نوازنده‌ها اعلام کرده بودند که با ارکستر شهرداد روحانی همکاری نخواهند کرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1392 - 11:42

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مدتی است که با موسسه ارکسترها همکاری ندارم | موسیقی ما