برنامه یاد بعضی نفرات
 
حبیب صبور در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
تداوم جشن موسیقی ما به نفع موسیقی کشور است
موسیقی ما- لی لا رضایی: حبیب صبور در گفت‌و‌گو با موسیقی ما از حرکت خوب مسولان سایت موسیقی ما تقدیرو تشکر کرد و این حرکت را حرکتی پویا و روبه رشد دانست.

حبیب صبور که به عنوان مدیر برنامه‌های علیرضا عصار و کسی که سال‌ها در زمینه تهیه کننده موسیقی، فعالیت می‌کند، درباره جشن بزرگ موسیقی ما گفت: من به عنوان یکی از اهالی موسیقی از دوستان فعال در این رویکرد هنری تشکر و قدردانی می‌کنم. فراهم آوردن امکانات چنین جشنی نیازمند زحمات بسیار و زمان بری است که کار را سخت می‌کند.

وی در ادامه افزود: این کار باید با اجرای مناسب همراه باشد که اجرایی اینچنین و در این قد و قامت، بسیار سخت و طاقت فرساست. خوشحالم که دوستان فعال در موسیقی ما به خوبی از پس آن بر آمدند. امیدوارم این جشن در سالهای آینده بسیار پربار‌تر، با تکنیک‌تر و اصولیتر برگزار شود.

صبور در ادامه در پاسخ به اینکه این جشن چه معایب و نواقصی داشت، گفت: عمدتا هر کاری در شروع با مشکلات و نواقصی همراه است که چنین چیزی یک امر طبیعی است. اما در کل چنین چیزی اتفاق ارزنده وبزرگی در موسیقی کشور است. خوشحالم که چند جوان فعال و پویا این کار را استارت زدند و آن را به بهترین شکل ممکن برگزار کردند.

وی همچنین تاکید کرد: تداوم این جشن به نفع موسیقی کشور است. هر چند عده‌ای به تکثر سبک‌ها در این مراسم واکنش خوبی نشان ندادند، اما همین تنوع بسیار خوب و عالی بود. چرا که نمی‌توان فقط یک بعدی نگاه کرد و با ممیزی سبک‌ها به برگزاری آن اقدام کرد. شاید دایره تنوع یک سبک، به قدری کوچک بود که فقط یک یا دو نفر یا گروه در آن سبک حضور داشتند. مثلا در حوزه موسیقی تلفیقی فقط ۲-۳ گروه حضور داشتند که به همه آن‌ها پرداخته شد. این موسیقی جزو موسیقی متفکرانه کشور ما به حساب می‌آید و چنین اتفاقی برایشان خوب است. این یکی از مواردی بود که می‌شد به آن بیشتر پرداخت.

صبور تصریح کرد: پرداختن به این‌ها در کنار پرداختن به موسیقی فیلم و موسیقی سنتی و... می‌توانست شکل و شمایل بهتری بگیرد وقتی که پدیده سال نیز به این‌ها اضافه می‌شد. تمامی این موارد برای نسل جوان یک تشویق است که در واقع وظیفه ذاتی چنین مراسمی است و همین طور رسانه‌ها در این زمینه مسولند. در برخی از موارد دیده شد که گزینه‌های منخب بسیار نزدیک به هم هستند. ناگفته نماند که من از سلامت آرا و نتایج آن اطمینان کامل دارم و مطمئنم که آراء بدون هیچ گونه تغییری اعلام شده‌اند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ناگفته نماند که در این میان خواننده‌هایی که برند بودند و خود شهرت داشتند نیز حضور داشتند، می‌توان گفت این مراسم علاوه بر این به نسل جدیدتری نیز بپردازد که هنوز شناخته نشده‌اند ولی کارشان را به خوبی بلدند و از پس آن بر می‌آیند.

صبور تصریح کرد: موسسات نیز در این میان می‌توانستند نقشی اساسی ایفا کنند. آن‌ها می‌توانند ضمن فعالیتشان، به جوان‌ها بپردازند و کاهای آن را با سرمایه‌های خود به انتشار برسانند. اما این موسسات نیز متاسفانه به اسامی می‌پردازند و برند‌ها را برند‌تر می‌کنند. در صورتی که جا داشت از جوانترهایی که کار بلد هستند تقدیر و قدردانی شود. چرا که خواننده‌ای که برند است خود به تنهایی کار‌هایش را پیش می‌برد ولی جوانی را که کسی نمی‌شناسد، و همه خرج و مخارج را خودش پرداخته است، نیازمند تشویق و در عین حال حمایت است که انشالله در دوره‌های بعدی لحاظ شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 تیر 1392 - 10:11

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 20 تیر 1392 - 10:49

موسيقي ما البوم مهدي يغمايي يه دنيا حرف منتشر شد.لطفا اطلاع رساني كنيد.بعدش هم تيراژ و جزئيات البوم را بنويسيد.

پنجشنبه 20 تیر 1392 - 10:56

اقا تو رو خدا اطلاع رساني كنيد البوم به باد رفت.تيراژش چقدر بوده؟اصلا يه دنيا حرف كي منتشر شده؟

پنجشنبه 20 تیر 1392 - 11:48

جای آقای عصار و صبور عزیز در این جشن خالی بود ...

جمعه 21 تیر 1392 - 01:17

برگزاری هرسال ی این جشن میتونه هرسال بر ارزش و اعتبار این جشن اضافه کنه
طوری که خیلی از هنرمندان فارغ از همه ی دغدغه ها ارزوشون بشه حتی توی این جشن کاندید بشن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تداوم جشن موسیقی ما به نفع موسیقی کشور است | موسیقی ما