برنامه یاد بعضی نفرات
 
دارکوب,همایون نصیری
با حضور«حامد بهداد» و «محسن شریفیان»
آلبوم جدید «دارکوب» پیش از ماه رمضان منتشر می شود
موسیقی ما – وحید لشکری: پس از موفقیت کنسرت اسفند در برج میلاد مدتی است که خبری از گروه«دارکوب» نیست. آنها گه گدار با برخی از رسانه ها گفتگویی کوتاه انجام میدهند و اخبار جسته و گریخته ای از خود و فعالیت هایشان را منتشر می نمایند.

اما قرار است اعضای دارکوب با انتشار دومین آلبوم خود چراغ بازار موسیقی را که این روزها در تعطیلی به سر می برد روشن نمایند. این آلبوم قرار است تا پیش از ماه رمضان از سوی شرکت«ایران گام» روانه بازار شود که در آن «حامد بهداد» و «محسن شریفیان» به عنوان خواننده حضور دارند. میکس و مستر و  تنظیم چهار قطعه توسط«فرشاد حسامی» انجام شده و سایر تنظیم ها هم توسط «پویا نیکپور» ، «همایون نصیری» و«دارا دارایی» انجام شده است. تمامی ده قطعه آلبوم دوم دارکوب در استودیو پویا نیکپور ضبط شده و او کار میکس و مستر شش قطعه را نیز انجام داده است. در ترکیب این گروه تغییری انجام نشده و باز هم باید منتظر هنرنمایی جمعی از نوازندگان مطرح نظیر«همایون نصیری» ، «پویا نیکپور» ، «آرش پژند مقدم» و «دارا دارایی» و... باشیم.

«همایون نصیری» سرپرست گروه دارکوب در مورد اجراهای زنده این گروه به سایت «موسیقی ما» گفت:« در ماه رمضان تمرینات دارکوب برای آلبوم جدید شروع می شود و اواخر مرداد یا شهریور در تهران کنسرت متفاوتی را برگزار می کنیم. از الان برنامه ریزی ها برای آلبوم سوم را نیز شروع کرده ایم.»

وی درباره فعالیت های شخص اش و شروع همکاری با گروه «احسان خواجه امیری» نیز افزود:« مدتی بود که با گروه های پاپ همکاری نداشتم و طی جلسه ای که هفته گذشته با «احسان خواجه امیری» داشتم به یک سری توافقات رسیدیم و قرار شد که از این پس من به عنوان نوازنده«پرکاشن» با گروه او همکاری داشته باشم. یک پروژه شخصی هم دارم که به صورت تخصصی به سازهای ضربی و همکاری با برخی از نوازندگان سازهای ضربی مربوط می شود. ضبط این آلبوم در تیرماه شروع خواهد شد و فکر کنم زود هم به اتمام برسد چون کارهای آن را از مدتها پیش شروع کرده ام. در این پروژه که جدا از فعالیتهای دارکوب خواهد بود با دوستانی نظیر آقای «پژمان حدادی» و «حسین رضایی نیا» همکاری خواهم داشت.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 31 خرداد 1392 - 21:26

دیدگاه‌ها

شنبه 1 تیر 1392 - 21:03

موفق باشید
منتظر کارای فرشاد حسامی عزیز هستیم و آلبوم ترافیک

دوشنبه 10 تیر 1392 - 02:26

آلبوم قبلیشون که عالی بود حرف نداشت مخصوصا آهنگ مهران مدیری...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم جدید «دارکوب» پیش از ماه رمضان منتشر می شود | موسیقی ما