برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسام الدین سراج
در گفت و گو با موسیقی ما عنوان شد
حسام الدین سراج با ارکستر ملی به روی صحنه می رود
موسیقی ما - علی رضوی: حسام الدین سراج با ارکستر ملی ایران  روی صحنه خواهد رفت.حسام الدین سراج خواننده موسیقی سنتی با تایید این خبر در گفت و گو با سایت موسیقی ما گفت:«در این اجرا قرار است که تعدادی از کارهای آقای رحیمیان و چند آهنگساز دیگر را اجرا کنیم». این خواننده با اشاره به اینکه هنوز تاریخ دقیق این اجرا مشخص نیست گفت:«توافق های اولیه با آقای رحیمیان انجام شده است و قرار است که علاوه بر کارهای ایشان چند کار قدیمی هم از جمله کارهایی که بر اساس شعرهای مولانا، هوشنگ ابتهاج و قیصر امین پور ساخته شده اند هم اجرا شود.»

پیش از این «همایون رحیمیان» رهبر ارکستر ملی گفته بود: «ارکستر ملی در جدیدترین اجرای خود به خوانندگی «حسام الدین سراج » تیرماه جاری به روی صحنه می‌رود. با گفت‌وگوهایی که با آقای سراج داشتیم، برخی از قطعات اجرایی هم مشخص شده است و ان شاءالله به زودی تمرین‌های خود را برای اجرای ارکستر بزرگ از سر خواهیم گرفت.»

ارکستر ملی به رهبری همایون رحیمیان، فروردین‌ماه امسال با آواز «مهدی نظری» و «علیرضا وکیلی‌منش» نخستین اجرای صحنه‌ای خود را در روز هنر انقلاب اسلامی تجربه کرده و همچنین همزمان با روز سعدی اول اردیبهشت‌ماه اجرای ماندگاری را با آواز محمد معتمدی برای خود ثبت کرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1392 - 19:19

دیدگاه‌ها

شنبه 11 خرداد 1392 - 14:17

صدای آقای سراج برای کارهای ارکسترال بسیار بجا و درست است و خصلت هایی از صدای خوب او را در گستره ای دیگر نشان خواهد داد. چقدر خوب که این تجربه را به روی صحنه می برند غیر از اجراهای چند نفره معمولا ثابت.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسام الدین سراج با ارکستر ملی به روی صحنه می رود | موسیقی ما