برنامه یاد بعضی نفرات
 
علي موثقي در گفت و گو با موسيقي ما:
غم نان اگر بگذارد ...
 موسيقي ما - لي‌لا رضايي: آهنگساز پاپ-كلاسيك كشورمان با بيان اينكه موسيقي روزهاي خوشي را پشت سر نمي گذارد و اگر ههمين مسير را ادامه بدهد، به گمراهي بدي گرفتار خواهد شد، به موسيقي ما گفت: متاسفم كه اين را مي گويم اما لازم به ذكر است كه موسيقي كشور ما اصلا شرايط خوبي ندارد و كم كم مي رود كه به ورطه نابودي كشيده شود.

اين نوازنده و آهنگساز ادامه داد: متاسفانه با وجودي كه  تعداد اهالي موسيقي روز به روز بيشتر مي شود از تعداد حرفه اي هاي آن نيز به همان ميزان كمتر مي شود. يعني حرفه اي ترجيح مي دهند در شرايط كنوني موسيقي، عطاي موسيقي را به لقايش بخشيده و خانه نشين شوند. اما غم نان نيز مزيد بر علت است تا بسياري از دوستان عرصه موسيقي در اين حرفه فعاليت كنند و به ادامه فعاليت خود نيز مصر باشند.

خالق «بوي گندم» همچنين خاطر نشان كرد: اغلب كساني كه موسيقي را در اين روزها دنبال مي كنند جواناني جوياي نام  و شهرت هستند . جوان امروز به دنبال عرضه، ارائه و شهرت خود است و چه جايي ساده تر و ارزان تر از موسيقي حال حاضر اين مملكت؟

وي تصريح كرد: وفور نرم افزارهاي ارزان قيمت و عدم رعايت قانون كپي رايت و صدالبته ساده پسندي مردم موجب ظهور هرچه بيشتر و دوام اين افراد به اصطلاح موزيسين مي شود. البته اگر تعداد بيشتر افراد در موسيقي باعث ارايه كارهايي با كيفيت بيشتر  و ايجاد رقابت سالم تر شود، خيلي هم خوب است ولي متاسفانه اين اتفاق نمي افتد.

وي در ادامه يادآور شد: متاسفم اما با اين اوصاف موسيقي ايران نابود شده است . بايد براي چنين موسيقي اي فرهنگسازي شود و كارها ارزشگذاري شوند. به اين ترتيب كه اگر وزارت ارشاد به هر آلبومي كه مجوز مي دهد، خودش هم آن را در طول توليد و انتشار حمايت كند و حتي در مرحله پخش نيز به حمايت خود ادامه بدهد، نه اينكه مرحله صدور مجوز براي يك آلبوم دو سال طول بكشد و همه سليقه ها و صداها بيات شوند. به اين ترتيب همه به سمت ساخت كارها و آثار ارزشي مي روند.

گفتني است از اين آهنگساز به زودي همكاري هاي با خواننده هايي مشهور و مطرح را شاهد خواهيم بود كه اخبار آنها از طريق سايت موسيقي ما  اطلاع رساني مي شود.
 
 
 
 
تاریخ انتشار : جمعه 20 اردیبهشت 1392 - 08:57

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود غم نان اگر بگذارد ... | موسیقی ما