برنامه یاد بعضی نفرات
 
ستاره قصه من با ملودی‌های علی موثقی
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما عنوان شد:
ستاره قصه من با ملودی‌های علی موثقی
موسیقی ما- محمد عبداللهی: علی موثقی از همکاری خود با خواننده‌های مطرح کشور خبر داد و در گفت‌و‌گو با موسیقی ما اظهار داشت: در جدید‌ترین آلبومی که قرار است با صدای حمید حامی و به زودی منتشر شود، قطعه‌ای ساخته‌ام که ترانه آن را بابک صحرایی سروده و آآهنگ آن را من ساخته و تنظیم کرده‌ام.

این آلبوم به احتمال بسیار زیاد اوائل فروردین سال ۹۱ وارد بازار موسیقی خواهد شد. وی همچنین اظهار داشت: در آلبوم «ماه منعکس» که خوانندگی آن را هومهر انجام داده و قطعات را اجرا کرده است، کلیه قطعات آلبوم را من آهنگسازی کرده‌ام. تنظیم تمامی قطعات فوق را نیز خود من به عهده داشته و انجام داده‌ام. این آلبوم به تازگی وارد بازار موسیقی شده و به دست علاقه مندان رسیده است.

در آلبوم «ماه منعکس» پیام پارسا، داود بصیری، بابک صحرایی و اهورا ایمان به عنوان ترانه سرا با من همکاری کرده‌اند. ترانه‌ها نیز مضامینی عاشقانه دارد و فضای قطعات بی‌تاثیر از آن‌ها نیست. علی موثقی در ادامه صحبت‌هایش افزود: آلبوم «ستاره قصه من» نیز آلبومی است که تمامی قطعات آن توسط من آهنگسازی شده و در آن مرحوم زنده یاد آندره آرزمانیان به تکنوازی پیانو پرداخته است.

این تکنوازی در واقع از آخرین نواخته‌ها و تکنوازی‌های مرحوم آرزومانیان است. وی ادامه داد: در دو آلبوم دیگر نیز که جدیدا همکاری با خواننده‌های آن را آغاز کرده‌ام، هنوز عنوان مشخصی ندارند، آهنگسازی کرده‌ام. خواننده این آلبوم‌ها امیر کیاوش و دیگری فرنود (معین ذوالفقاری) است.

در این آلبوم‌ها با ترانه سرایانی همچون داود بصیری، زهرا عاملی، مریم اسدی و... همکاری کرده‌ام. این دو آلبوم هم اکنون در مرحله آهنگسازی و ضبط هستند. وی در پایان افزود: مجموعه‌ای آماده کرده‌ام برای بزرگداشت استادم مرحوم بابک بیات که امیدوارم با این آلبوم بتوانم به ایشان ادای دین کرده باشم.

در حال حاضر به دنبال جذب اسپانسر هستم و به محض اینکه توانستم اسپانسر پیدا کنم، حتما آن را منتشر و به بازار می‌فرستم. گفتنی است علی موثقی از شاگردان بابک بیات است که بیات به آهنگ‌ها و تنظیم‌های او اعتماد داشت و در واقع عنوان یکی از بهترین‌های شاگردان بیات را با خود یدک می‌کشد.

این آهنگساز تا کنون با خواننده‌های مطرحی همکاری کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به حمید حامی اشاره کرد. وی همکاری با این خواننده را همچنان ادامه داده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ستاره قصه من با ملودی‌های علی موثقی | موسیقی ما