برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم روزبه نعمت‌الهی بالاخره تا انتهای هفته منتشر می‌شود
اختصاص بخشی از درآمد «داروگ» به انجمن حمایت از کودکان بی‌سرپرست

موسیقی ما - سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، چهارمین آلبوم روزبه نعمت‌اللهی تا اواخر این هفته منتشر می‌شود. پس از کنسرت خیریه برای زلزله‌زدگان آذربایجان، روزبه نعمت‌اللهی تصمیم گرفته است که قسمتی از درآمدهای همه‌ی فعالیت‌هایش را به امور خیریه اختصاص دهد.


این خواننده در گفت‌وگو با سایت موسیقی ما، با اعلام این خبر گفت: «کنسرت اخیرم که به تهیه‌کنندگی دوست عزیزم و هنرمند ارجمند خانم مهناز افشار برگزار شد، اثرات مثبت زیادی در روحیه ما و هموطنان‌مان در جهت ترویج حس انسان‌دوستی داشت. بعد از مشورت با چند دوست نزدیک از جمله مثل میثم یوسفی که ترانه‌سرای اصلی آلبوم اخیرم هست و خانم افشار تصمیم گرفتیم از این به در بعد هر فعالیتی که با اسم و عنوان «روزبه نعمت‌اللهی» به عنوان خواننده به انجام خواهد رسید، قسمتی از درآمدها را به کارهای خیریه و انسان‌دوستانه اختصاص دهیم تا وظیفه‌ی فرهنگی‌مان را در جامعه به شکل عملی هم به سرانجام برسانیم.»

 

روزبه افزود: «از درآمدهای آلبوم «داروگ» هم تصمیم گرفته‌ایم به کمک کودکان بی‌سرپرست برویم و با این وسیله قسمتی از احساس خوب و مشترک‌مان با مردمان این سرزمین بزرگ را با کودکان بی‌سرپرست نیز به اشتراک بگذاریم.»


در ادامه می‌توانید نسخه‌ی نهایی آهنگ «صبوری» روزبه نعمت‌اللهی را که به زلزله‌زدگان آذربایجان تقدیم شده بود و در آلبوم «داروگ» هم نخواهد بود، به عنوان هدیه‌ای از طرف این هنرمند به دوستانش در سایت موسیقی ما، به شکل اختصاصی دانلود و گوش کنید. ترانه‌ی «صبوری» را حسین غیاثی سروده است، آهنگسازی آن را روزبه نعمت‌اللهی انجام داده و تنظیم آن هم توسط پیام قربانی صورت گرفته است.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1391 - 15:14

دیدگاه‌ها

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 15:06

ایول به روزبه نعمت الهی با این کار قشنگش

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 15:24

ممنون از اطلاع رسانی سریع شما.

سه شنبه 22 اسفند 1391 - 18:32

خدا خیرشون بده :)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اختصاص بخشی از درآمد «داروگ» به انجمن حمایت از کودکان بی‌سرپرست | موسیقی ما