برنامه یاد بعضی نفرات
 
The Brits
برندگان بریت اوردز معرفی شدند؛
اعضای کُلدپلی از مراسم بریت اوردز دست خالی به خانه برگشتند

موسیقی ما - جواد رهبر: برندگان بریت اوردز 2009 شب گذشته (18 فوریه) طی مراسمی در سالن اِرل کورتِ (Earl Court) شهر لندن اعلام شدند. مهم ترین خبر مراسم هم این بود که گروه همیشه موفق «کُلدپلی» (Coldplay) این بار دست خالی به خانه بازگشت.

در مراسم شب گذشته، «دافی» (Duffy)، خواننده محبوب ولزی، سه جایزه مهم را از آنِ خود کرد. دافی که آلبوم «Rockferry» او پرفروشترین آلبوم سال انگلستان بود، جایزه بهترین خواننده زن انگلیسی، موفق ترین خواننده جدید انگلیسی و بهترین آلبوم انگلیسی را کسب کرد. او جایزه سوم خود را از دست هموطن خود، سر تام جونز (Sir Tom Jones)، دریافت کرد.

جایزه بهترین گروه بین المللی به گروه «کینگز آو لیان/سلاطین لئون» (Kings of Leon) از شهر نشویل امریکا رسید.

گروه «Kings of Leon» هم چنین جایزه بهترین آلبوم بین المللی را به خاطر آلبوم «فقط در هنگام شب» (Only by the Night) دریافت کرد.

در شاخه بهترین گروه انگلیسی بود که غافل گیری اصلی ماجرا رخ داد و جایزه به گروه «اِلبو» (Elbow) رسید تا اعضای پرافتخار گروه «کُلدپلی»، که همین یکی دو هفته پیش جوایز گرمی را دریافت کرده بودند، این بار دست خالی به خانه بازگردند.

کیتی پری (Katy Perry) برنده جایزه بهترین خواننده زن بین المللی شد.

جایزه بهترین ترانه انگلیسی هم، که به وسیله رای های اس. ام. اسی انتخاب می شود، به ترانه «وعده» (The Promise) از گروه «گرلز اِلود» (Girls Aloud) رسید.

جایزه یک عمر فعالیت های هنری هم، همان طور که از پیش اعلام شده بود، به گروه انگلیسی «پت شاپ بویز» (Pet Shop Boys) تعلق گرفت.

مجریان برنامه خواننده پاپ استرالیایی، کایلی منوگ (Kylie Minouge) و جیمز کوردنِ کمدین بودند.

در ابتدای برنامه هم گروه ایرلندی U2 ترانه جدید «چکمه هایت را پایت کن» (Get on Your Boots) را اجرا کرد که یکی از ترانه های آلبوم تازه گروه است که طبق برنامه در ماه مارس به بازار خواهد آمد.

دیگر اجراهای برنامه دیشب را گروه های «گرلز اِلود»، «کُلدپلی»، «تینگ تینگز» (Ting Tings) با همراهی اِستل (Estelle)، «تیک دت» (Take That) و «پت شاپ بویز» با همراهی براندون فلاورز (Brandon Flowers) از گروه امریکایی «دِ کیلرز» (The Killers) و «لیدی گاگا» (Lady GaGa) روی صحنه بردند.

منبع: سایت بیلبورد، خبرگزاری های آسوشیتدپرس و رویترز

تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اسفند 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

کلد پلی دیگه خیلی خوش به حالشون می شد اگه می خواستن این جایزه رو هم ببرن همون گرمی به نظر من کافی شون بود و البته شایستگی شو قطعا داشتن
موسيقي ما - البته در بريت اوردز اغلب به گروه هاي متفاوت تر و جوان تر بيشتر بها مي دهند. اعضاي گروه «Elbow» هم که جايزه را از دست اعضاي کُلدپلي قاپيد، اعجوبه اي هستند در کار خود. 
 

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اعضای کُلدپلی از مراسم بریت اوردز دست خالی به خانه برگشتند | موسیقی ما