برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت پرشور سیروان در برج میلاد
نخستین حضور موزیسین محبوب در جشنواره موسیقی فجر، اجرای قابل قبولی از آب درآمد؛
کنسرت پرشور سیروان در برج میلاد
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: پنجمین شب بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش جنبی، با کنسرت «سیروان خسروی» در مرکز همایشهای برج میلاد تهران آغاز شد. سیروان که سرحال تر از همیشه به نظر می رسید، در این اجرا با گروه جدیدش بیشتر قطعات آلبوم «جاده رویاها» و همچنین دو-سه قطعه از آلبومهای قبلی را با همراهی پر شور و حرارت مردم اجرا کرد. این نخستین اجرای سیروان خسروی در جشنواره موسیقی فجر بود.

• این کنسرت هم مانند سایر اجراهای سانس اول جشنواره، با حدود 40 دقیقه تأخیر آغاز شد. «نه نرو» نخستین قطعه ی این اجرا بود. همزمان با پخش آن و با ورود سیروان، یخ سالن آب شد و حضار به گرمی از موزیسین محبوبشان استقبال کردند.

• سیروان که معمولاً با تیپ اسپرت روی صحنه می رفت، برای نخستین بار با کت و شلوار روی استیج آمد. شاید این تغییر ظاهری به خاطر اجرا در جشنواره فجر بوده باشد.

• «نه نرو»، «تو خیال کردی بری»، «من عاشقت شدم»، «روزای رویایی»، «جاده»، «اینم میگذره»، «بارون»، «دوست دارم»، «آره»، «عاشقتم»، «بارون پاییزی»، «ساعت 9»، «اگه تو مال من نیستی» و «بی قرار»، قطعاتی بودند که سیروان با هم خوانی و همراهی مثال زدنیِ هوادارانش اجرا کرد.

• صدابرداری و نورپردازی ضعیف، وجه اشتراک همه ی کنسرتهای جشنواره ی امسال بود و این اجرا هم این ویژگی را داشت. اوج هنرنمایی نورپرداز سالن زمانی صورت گرفت که نیما رمضان با گیتار الکتریک خود حضار را به وجد آورده بود، اما نور روی اشکان آبرون (نوازنده ی کیبورد) بود و دوربینهای سالن هم روی او زوم کرده بودند! مشابه این اتفاق - که خیلی توی ذوق می زد - بارها هنگام هنرنمایی سایر نوازندگان رخ داد. خراب شدن پایه ی میکروفون در اولین دقایق اجرا نیز از نکات جالب توجه این کنسرت بود.

• اشکان آبرون (کیبورد)، نیما رمضان (گیتار)، حامد حمیدزاده (گیتار بیس)، بردیا امیری (درامز)، کیان پورتراب (گیتار آکوستیک)، مهبد شفیع نژاد (کیبورد) و میلاد سعدی (پرکاشن)، اعضای گروه سیروان خسروی در این اجرا بودند؛ افرادی که پس از خانه تکانی سیروان در گروهش، در کنسرتهای اخیر او را همراهی می کنند. همچنین «یاشار خسروی» نوازنده ی سرشناس ساکسفون، به عنوان نوازنده ی میهمان در چند قطعه سیروان را همراهی کرد و با هنر و انرژی بالای خود، حسابی حاضرین را هیجان زده کرد.

• «بی قرار»، «دوست دارم»، «اگه تو مال من نیستی» و «ساعت 9»، از جمله محبوب ترین قطعات این کنسرت بودند که با همخوانیِ پرشورِ اکثریت افراد حاضر در سالن به اجرا درآمدند. یاشار خسروی و نیما رمضان را باید برجسته ترین نوازندگان این کنسرت دانست که در کیفیت آن نقش بسزایی داشتند.

• ابراز علاقه ی هواداران و فریادهای مکرر «سیروان دوسِت داریم»، به این جمله ی سیروان ختم شد: «واقعاً نمی دونم در پاسخ به محبتتون باید چی بگم، اما سعی می کنم کاری کنم که جوابگوی محبتاتون باشه...».

• تذکرهای کتبی و شفاهی مسئولین برگزاری در خصوص کمبود وقت، باعث شد سیروان با ناراحتی اعلام کند که مجبور است یکی دو قطعه را از لیست اجرا حذف کند. این مسئله موجب ناراحتی اعتراض شدید هواداران این خواننده شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

سیروان عشقه مگه میشه کنسرتاش پر شور نباشه ♥ ♥ ♥

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

عاشق همین فرهنگشم که خوب میدونه هر جایی لباس خاص خودشو می طلبه ولی همون اسپرت باشه به نظرم بهتره...این جشنواره امسالم که پر از نقص فنیه...مثل همیشه فوق العاده اس.خط به خط گزارشو که می خوندم افتخار می کردم به طرفداری از چنین هنرمندی...حالا باید ببینیم چه جوری میخواد جوابگوی محبتا باشه:)

we ♥ SIRVAN

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

بابا اصلا هم این خبرا نیست . . .

از نظرات مشخص هست این استقبال

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

ممنون بابت گزارش :)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

چرا نظرای منو نمیذارید؟؟؟
سیروان فوق العادس.
ینی آبروی موسیقی ایرانه.
سیروان ؛نامبر وان ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

?????????MANZOOR

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

کنسرتش خیلی خوب بود ...
موفق باشه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

دیشب اجرا عالی بوووووووووود فوق العاده <3
فقط نقض فنی های سالن تو ذوق میزد که اونم با صدای سیروان آروم شدیم همه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

امیر جان خیلی جالبه برام قضاوتتون ، شما نبودید تو کنسرت میگید از این خبرا نبوده !! بعد مبنای قضاوتتون نظراتِ این پسته ؟؟ خیلی جالبه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

یک شب فراموش نشدنی و عالیییییییییییییییییی..
مرسی از عکسای زیبا.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

عالی بود.بهترین کنسرت همیشه مخصوص خودشه...
مرسی سیروان عزیز... 3> 3>

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

واقعا خوب بود سیروان ما همه عاشقتیم:)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

کاش که منم بودم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

سیروان معرکه ست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

salam
consertaye sirvan hamishe ali va por shoor boode va hast.
mersi sirvane aziz ke 1shabe royayee dige baramoon ragham zadii

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

من سعی می کنیم کنسرت های اکثر خوانندگان پاپ رو برم.اما بین همه خواننده ها سیروان از هر لحاظ بهترینه.. حرفه ای و به روز و با شخصیت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:51

سیروان دوست داریم ....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت پرشور سیروان در برج میلاد | موسیقی ما