برنامه یاد بعضی نفرات
 
چرا من رو هوام ؟!
گزارش کنسرت سهراب پاکزاد در سالن میلاد نمایشگاه؛
چرا من رو هوام ؟!
موسیقی ما – بهمن بابازاده: 10 روز بعد از اجرای مشترک بنیامین بهادری و سهراب پاکزاد در کنسرت بنیامین بیش از 2000 نفر به سالن میلاد نمایشگاه تهران آمده بودند تا اجرای پاکزاد را ببینند با همراهی بنیامین بهادری. کنسرت با 30 دقیقه تاخیر شروع شد اما همه قطعه ها را سهراب پاکزاد به تنهایی اجرا کرد. « بنیامین ....بنیامین» فریادهایی بود که بارها در سالن شنیده شد تا یک قطعه از آهنگ های سهراب پاکزاد همراه بنیامین بهادری خوانده شود. اما تا آخر کنسرت مشخص شد که همراهی بهادری فقط در سالن بوده و روی استیج آمدنش یک شایعه بوده که همه هم شنیده اند. پاکزاد در 1:30 ساعت اجرایش حسابی انرژی گذاشت و سعی کرد همه را راضی نگه داردو کاری کند که به هوادارانش خوش بگذرد.

* سهراب با آهنگ« زیر بارون » استارت زد.او از همه امکانات تصویری و صوتی اش استفاده کرد که شروعی فوق العاده داشته باشد. پخش شدن یک کلیپ از ریزش قطرات باران در کنار صدای قطرات که از بلندگوها شنیده می شد فضا را بارانی کرد.

* حدود 2هزار نفر صندلی های سالن را پر کرده بودند که ترانه های سهراب را حفظ بودند. از جمله قطعات اجرا شده در این اجرا می‌توان به مهربون، زیر بارون، آروم آروم، عزیز دلم، خبری نیست، حس پرواز، روبروی آیینه اشاره کرد. سهراب بعد از خواندن ترانه مشترکش با اشکان شاملو او را با دست نشان داد و از همه خواست که تشویقش کنند.

* نیما وارسته کمک بزرگی برای پاکزاد است . رهبر ارکستر گروه بعداز اجرا ی 5 آهنگ یک تک نوازی ویژه داشت . او با ویالونش کاری کرد که جماعت به افتخارش بیاستند و کف بزنند.او درآخر برنامه یک بار دیگر هم به کمک سهراب آمد تا خواننده هم استراحت کند.

* بنیامین بهادری میهمان ویژه کنسرت بود. پاکزاد بعد از دومین تک نوازی وارسته دنبال بنیامین می گشت :« لطفا نور رو توی جمعیت بیندازید تا من میهمان ویژه ام رو ببینم . » چند ثانیه ای طول کشید که بنیامین در میان مردم پیدایش شد :« بنیامین گفته دوست دارم بین مردم بشینم .» بادیدن بهادری سالن منفجر شد و او هم بعداز چند دقیقه تشویق سرجایش نشست.

* پاکزاد از مردم خواست موبایل هایشان را بیرون بیاورند. آهنگ بعد ازتشویق بنیامین با موبایل های روشن مردم که تکان می دادند همراه بود. تصاویری که از تکان دادن موبایل ها روی نمایشگر بزرگ سالن پخش می شد مردم را به وجد آورد. امیر آقایی یکی از میهمان های کنسرت بود که به جای موبایلش فندک درآورد ، روشن کردو کلی دور وبری هایش را خنداند.

* سام درخشانی یکی از هنرمندهای میهمان کنسرت بود. او به دعوت پاکزادروی سن آمد تا از هنرمندان دیگری که درسالن بودند تشکر کند. سام درخشانی بعد از تشویق مردم کمی دنبال بلندگو گشت و همه را به خنده انداخت بعد وقتی فهرست هنرمندان را دید گفت :« همه این ها توی سالن هستن ؟ من که ندیدم » و شروع کرد به خواندن تک تک هنرپیشه هایی که در سالن بودندو نبودند.پوریا پورسرخ ، نگار فروزنده ؛ لاله اسکندری،سحر دولتشاهی ، دنیال عبادی و...سهراب پاکزاد بعد پرسید که آیا مردم دوست دارند که یکی از آهنگ ها را درخشانی بخواند که با استقبال مردم و جیغ هایشان مواجه شد و درخشانی هم به شوخی گفت :« مثل اینکه می خواید همه تون از سالن بیرون برید»

* « می خوام یه تشکر ویژه بکنم از آهنگ ساز بین اللملی که در سالن نشسته » این جمله ها را پاکزاد بعداز معرفی هنرمندان گفت . او با کنایه حرف می زد و جمله های بعدی اش در معرفی فرشاد فارسیان اشاره به یک آهنگ ساز دیگر داشت:« این آهنگ ساز واقعا کارهاش بین المللی و این طور نیست که فقط توی شایعات بیرون از ایران کار کرده باشه(نقل به مضمون)»

* « سهراب الویس». این لقب را سام درخشانی برای پاکزاد گذاشت . البته هم مدل مو و لباس پوشیدن سهراب پاکزاد شبیه الویس بریسلی بود اما درخشانی این را پشت بلند گو گفت :« سهراب چهره ای و لباس هاش خیلی شبیه الویس بریسلی شده . به افتخار الویس بریسلی سهراب الویس»

* «الان 2200 نفر توی سالن نشستند موبایل هاتون رو روشن کنید و به اون کسی که می دونید زنگ بزنید.من یه آهنگ دارم که می خوام برای 4400نفر اجرا کنم » این ها مقدمه اجرای محبوب ترین آهنگ پاکزاد بود.اگر اغراق نکرده باشیم همه حاضران در سالن آهنگ «چه حسیه...چه حالیه چرا من رو هوام » را حفظ بودند و شاید به خاطر آن به کنسرت آمده بودند.با شروع قطعه سالن روی هوا رفت و تا آخر پایین نیامد . فریاد دوباره دوباره کل جمعیت باعث شد این آهنگ بیست دقیقه بعد یک بار دیگر هم اجرا شود . هواداران پاکزاد تقریبا از دومین آهنگ کنسرت به بعد از او درخواست می کردند که این ترک را بخواند.


منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

سلام
خیلی ممنون ...عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:48

وایییییییییییییییییییییییییییییییییی امیر طبری هم بوده جزو مهمون ها !!!!

پس چرا معرفی نشد ؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود چرا من رو هوام ؟! | موسیقی ما