برنامه یاد بعضی نفرات
 
«سهراب پاکزاد» پس از ۱۶ ماه به طور مستقل روی صحنه می رود
۲۱ آبان، در سالن نمایشگاه بین المللی
«سهراب پاکزاد» پس از ۱۶ ماه به طور مستقل روی صحنه می رود
موسیقی ما - بهمن بابازاده: خواننده آلبوم «زیر بارون» بعد از گذشت ۱۶ ماه از آخرین کنسرت‌اش در تهران، باز هم به دیدار مخاطبان‌اش می‌آید. سهراب پاکزاد که نام او با آلبوم «زیر بارون» بر سر زبان‌ها افتاد قرار است در تاریخ ۲۱ آبان و دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می‌رود. این هنرمند که پیش از این برنامه‌هایش را به صورت مشترک با «امیر طبری» برگزار می‌کرد، چندین ماه است که دیگر بصورت انفرادی شروع به کار کرده و آلبوم‌اش نیز در مراحل نهایی تولید قرار دارد.

پاکزاد پس از آخرین اجرا در برج میلاد، که کنسرتی باشکوه و پر طرفدار نیز بود به دلایلی نتوانست دیگر برنامه‌های اجرای زنده‌اش را روی صحنه ببرد و برخی ماجرا‌ها باعث شد قصه همکاری‌اش با «امیر طبری» را هم فراموش کند. اتفاقی که معمولا در گروه‌های موفق موسیقی رخ می‌دهد و بعد از یک دوره همکاری موفق، اختلاف سلیقه‌ها باعث می‌شوند که عمر این همکاری‌ها مدت زمان زیادی نباشد.

پاکزاد پس از این جدایی چند تک تراک را بصورت اینترنتی منتشر کرده و همین باعث شده تعداد قطعاتش برای اجراهای زنده‌ به حد استاندارد برسد. این قطعات «تقصیر» و «تو رو می‌بخشم» نام داشت که گفته می‌شود در روزهای آینده هم قطعه «نگو نه» از این خواننده منتشر خواهد شد تا پاکزاد بتواند با دستی پر روی صحنه برود و دغدغه‌ای بابت کم بودن تعداد قطعات‌اش برای کنسرت نداشته باشد. رهبر ارکس‌تر این خواننده در این برنامه «نیما وارسته» است که همچون اجرای قبلی در کنار پاکزاد خواهد بود.

 «مجید عبدی» تهیه کننده این برنامه در گفتگو با سایت موسیقی ما درباره آخرین جزئیات این برنامه، گفت: ‌ «به هر حال بعد از این همه مدت پیش‌بینی می‌کنیم استقبال خوبی از این برنامه شود. همه سعیمان این است که بتوانیم به خوبی پذیرای دوستداران این خواننده باشیم. کل آلبوم «زیر بارون» به همراه برخی از قطعات جدید این خواننده در این برنامه اجرا خواهد شد.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

فکر کنم کنسرت جالب بشه! :)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

Bah bah sohrab

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:45

در امریکا سایت های موسیقی اسپانسر البوم ها میشوند و به جای اینکه این همه سی دی تولید بشه که بازیافتش برای طبیعت سخته به صورت فایل ام پی تری به صورت ان لاین میفروشن . کار سختی نیست ما ایرانیا همش میگیم ان شا الله و به امید اون روز این طرح میتونه از سال اینده اجرا بشه
این یک پیشنهاد و نظر بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سهراب پاکزاد» پس از ۱۶ ماه به طور مستقل روی صحنه می رود | موسیقی ما