برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم جديد روزبه نعمت اللهی «داروگ» نام گرفت
پیگیری یک خبر؛
آلبوم جديد روزبه نعمت اللهی «داروگ» نام گرفت
موسیقی ما – بهمن بابازاده : روزبه نعمت الله در تاريخ 22 ابان در برج ميلاد روي صحنه مي رود. اين خواننده كه تمام مجوز هاي آلبوم جديدش را نيز اخذ كرده ، انتشار آلبوم جديدش را به بعد از ايام محرم و صفر موكول كرد و به گفته خودش، اين روزها فقط به برگزاي آبرومندانه برنامه خيريه اش در تهران فكر مي كند.

این خواننده درباره چگونگي شكل گيري کنسرت 22 آبان و برنامه خیریه اش و ايده‌هاي برگزاري آن به «موسیقی ما » گفت :‌« ايده كار از انتشار خبر آتش سوزي چادر هاي هموطنان زلزله زده آذربايجاني شكل گرفت. خبر تاسف باري كه قلب هر شنونده‌اي را به درد مي‌آورد. بعد با خانم «مهناز افشار» به اين نتيجه رسيديم كه در اين شرايط تنها كمكي كه از دست مان بر مي‌آيد برگزاري كنسرت و تهيه ملزومات زندگي در اين شرايط سخت و سرماي هوا مي تواند باشد و ايده خريد خانه هاي موقت (كانكس) از همان جا شكل گرفت.»

  • پشت گرمي هنرمندان
نعمت اللهي در ادامه صحبت‌هايش نيز گفت :‌« بسياري از هنرمندان سرشناس كشور براي اجراي اين برنامه پا پيش گذاشته اند و حمايت كرده اند و همين باعث دلگرمي ما شده است. دوستان زيادي اعلام كردند كه حتما در اين برنامه حضور خواهند داشت و به سهم خودشان كمك خواهند كرد. بايد در اين شرايط دست به دست بدهيم تا بتوانيم در حد توان هر كمكي كه مي توانيم به دوستان و هموطنان آذري را انجام بدهيم. »

  • آلبوم جديد
اين هنرمند همچنين درباره جزئيات و زمان انتشار آلبوم جديدش اضافه كرد :‌« همه مجوز هاي آلبوم جديم را گرفته ايم و اين اثر در نهايت «داروگ» نام گرفته. حساسيت زيادي را روي اين آلبوم داشته ام و اميدوارم مورد توجه دوستدارانم قرار بگيرد. طي جلسه اي كه با دوستان داشتيم به اين نتيجه رسيديم كه آلبوم را بعد از ايام سوگواري محرم و صفر وارد بازار موسيقي كنيم.»

گفتني ست قطعه اي كه «مهناز افشار» در آن اشعاري را دكلمه كرده بود، به دليل عدم اخذ مجوز از سوي دفتر موسيقي وزارت ارشاد از اين آلبوم حذف شده است و اين بازيگر فقط با عنوان تهيه كننده در اين‌آلبوم حضور دارد.
منبع: 
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

yas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

وای ماکه مردیم....بالاخره این آقای نعمت الهی یه آلبوم جدید دارن.........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

ای جان !به این آلبوم خیلی امید دارم

آلبوم قبلی که واقعا زیبا بود

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

ایشون رو خیلی دوست دارم و از هنرمندان گرانقدر ایران زمین هستند که سبک مخصوص به خودشون رو دارند

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

خوشم میاد ازش

ایشاا... موفق باشه :)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم جديد روزبه نعمت اللهی «داروگ» نام گرفت | موسیقی ما