برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم دوم دارکوب ها به زودی منتشر خواهد شد
همایون نصیری از آخرین تغییرات گروه دارکوب می گوید؛
آلبوم دوم دارکوب ها به زودی منتشر خواهد شد
موسیقی ما- لی لا رضایی: همایون نصیری که روزهای شلوغ پیش از انتشار آلبوم خود را پشت سر می گذارد، برای این شلوغی‌های غیرمنتظره گفت: تغییراتی در خروجی آلبوم داشتیم که با درنظر گرفتن آنها این آلبوم به مرحله میکس رسید و با پشت سر گذاشتن آن ، هم اکنون در مرحله اداری صدور مجوز به سر می برد.

سرپرست گروه دارکوب در ادامه درباره زمان انتشار این آلبوم گفت: به محض دریافت مجوز به انتشار این آلبوم که دومین آلبوم گروه دارکوب است اقدام خواهیم کرد. اگر شرایط فراهم شود تا بتوانیم آن را پیش از ماههای محرم و صفر منتشر کنیم، این کار را خواهیم کرد در غیر این صورت انتشار آن به بعداز این دو ماه موکول می شود.

وی خاطر نشان کرد: بهترین زمان برای انتشار آلبوم دوم دارکوب پیش از ماه محرم است چرا که با توجه به اینکه قرار است در زمستان به برگزاری کنسرت اقدام کنیم، مردم فرصت دارند در این دوماه آلبوم را بشنوند و با قطعات آن آشنا شوند. در این صورت برگزاری کنسرت برای ما راحت تر بوده و مردم در حین برگزاری آن با قطعات ارتباط تنگاتنگتری برقرار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دارکوب قصد ندارد کنسرتهایش مانند گذشته باشد، تاکید کرد: دارکوب دوست دارد کنسرتهایش در بهترین شرایط و با آمادگی کامل برگزار شوند و دوست نداریم مثل گذشته باشیم. چون به دنبال پیشرفت در کار و نحوه اجرا و به روز شدن هستیم.ترجیح می دهیم با تمرین بسیار کنسرت خود را ارائه کنیم .

وی ادامه داد: از آن جایی که مردم هزینه می کنند و در شرایط سخت اقتصادی بلیت تهیه می کنند تا آهنگهای ما را بشنوند کار ما سخت تر می شود و برای احترام به آنها و وقتی که صرف کنسرت می کنند، باید کار خوب ارائه کنیم. به همین دلیل تصمیم داریم که برای کنسرت بعدی بازهم متفاوت باشیم.

نصیری در ادامه یادآور شد: محسن شریفیان و حامد بهداد در اجرای دوقطعه محلی (بوشهری و خراسانی) این آلبوم که با کلام هستند حضور دارند.

همایون نصیری طرفداران دارکوب را به خواندن گفتگویی از وی که به زودی در موسیقی ما منتشر می شود و شامل خبرهای تکمیلی از دومین آلبوم دارکوب است، دعوت کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:44

مهران مدیری عزیزما نیست در البوم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم دوم دارکوب ها به زودی منتشر خواهد شد | موسیقی ما