برنامه یاد بعضی نفرات
 
روزبه نعمت اللهی برای روزه داران می‌خواند
در بوستان جوانمردان ایران؛
روزبه نعمت اللهی برای روزه داران می‌خواند
موسیقی ما -  روزبه نعمت اللهی خواننده آلبوم‌های معروف «عمو زنجیر باف» و «سرزمین مادری» با حضور در جشن رمضانی «برآستان جانان»، گزیده‌ای از آثار خود را برای هزاران تن از شهروندان روزه دارغرب پایتخت می‌خواند.


برنامه «برآستان جانان» که هرشب پس از افطار تا نیمه شب در بوستان جوانمردان ایران برگزار می‌شود همچنین میزبان هنرمندان دیگری هم چون استاد کریمخانی، خواننده آهنگ ماندگار «قطعه‌ای از بهشت» در وصف امام رضا (ع)، مرتضی احمدی دوبلور و هنرمند مردمی تئا‌تر و تلویزیون، نصرالله متقالچی دوبلور باسابقه تلویزیون و گروه‌های هنری مختلف است.

بر اساس این گزارش، برنامه چهارشنبه شب جشن رمضانی «برآستان جانان» مصادف با پنجم رمضان میزبان «رجبی دوانی» استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام، مرتضی احمدی هنرمند پیش کسوت و هم چنین گروه هنری حنانه است.

همچین در ششمین روز از ماه رمضان روزبه نعمت اللهی با آهنگ‌های رمضانی خود میهمان برنامه برآستان جانان در بوستان جوانمردان خواهد بود.

جمعه هفتم رمضان نیز استاد کریمخانی با حضور در برنامه شبانه برآستان به اجرای قطعه‌ای از بهشت، قطعه‌هایی با حال و هوای رمضان و مناجات خوانی خواهد پرداخت و محمد مهدی حق گویان نابغه قرآنی جهان اسلام نیز در این برنامه حضور خواهد داشت.

هم چنین روز شنبه هشتم ماه رمضان نصرالله متقالچی هنرمند دوبلور، گروه هنری ناشنوایان نیلوفرانه و گروه نمایشی پیوند با حضور عروسک‌های بابا رمضان و سحر بانو می‌ه‌مان برنامه برآستان جانان خواهند بود و یک شنبه نهم رمضان نیز دوانی با ارایه سخنرانی، مصطفی صابری خراسانی با شعر خوانی و گروه صادق هویزی با اجرای دمام نوازی آبادان می‌ه‌مان برنامه برآستان جانان خواهند بود.

یادآور می‌شود، ویژه برنامه فرهنگی هنری «بر آستان جانان» به همت فرهنگسرای تهران هرشب از ساعت ۳۰/۲۱ تا ۳۰/۲۳، در بوستان جوانمردان ایران واقع در انتهای بزرگراه حکیم غرب، بلوار دهکده، میدان المپیک، خیابان صدرا، میزبان شهروندان روزه داران است.
منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

کریمخانی که استادی کامل هست نه این افرادی که الکی مردم میگن استاد و 30 سالم ندارن. استاد کریمخانی واقعا عالی هست کارات از همه لحاظ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

سپاس از اطلاع رسانیتون
خدا رو شکر بالاخره یه خبری ازش شد .
حالا هر شب برنامه داره یا فقط شب ششم بود ؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزبه نعمت اللهی برای روزه داران می‌خواند | موسیقی ما