برنامه یاد بعضی نفرات
 
«فراموش کن» به چاپ دوم رسید
نوید میرزایی از موفقیت آلبومش می‌گوید؛
«فراموش کن» به چاپ دوم رسید
موسیقی ما- محمد عبدالهی: «فراموش کن» عنوان آلبومی است به خوانندگی نوید میرزایی که ماه پیش منتشر و راهی بازار شد. این آلبوم با وجود گذشت یک ماه از انتشار، به چاپ دوم رسید و در حال حاضر چاپ دوم آن وارد بازار شده است.

نوید میرزایی خواننده این آلبوم در گفت و گو با موسیقی ما درخصوص این آلبوم گفت: از دلایلی که به موفقیت این آلبوم کمک کرد، این است که من در آن سعی کرده ام از کسی تقلید نکنم و فقط صدای خودم را استفاده کنم.به گفته این خواننده آلبوم یاد شده شامل 10 قطعه است که عنوان قطعات آن«فراموش کن»، «برو که این همه»، «راحت می خوابم»، «بازم دارم خواب می بینم»، « کاشکی من می فهمیدم»، «حواست هست یا نه»، «دنبالم نگذد»، «دیگه برام مهم نیست » و «نبض» است.

وی ادامه داد: ترانه های این آلبوم را نیلوفر لعل خو،محمدرضا علمداری، سید نبیل بشخور ، پدارم ایرانمنش و خودم سروده ایم. آهنگ های آن را نیز خودم ساخته ام و در ساخت یکی از آنها(بغض)، اشکان آبرون با من همکاری داشته است.

وی که تحصیلات خود را در زمینه موسیقی در کنسرواتوار تهران، از کودکی با نوازندگی پیانو وارد دنیای موسیقی شده است و علاوه بر این ساز، دف و تنبک را هم به شکل حرفه ای می نوازد.

این خواننده در ادامه صحبت های خود افزود: اصلا فکر نمی کردم این آلبوم به چاپ دوم برسد. طی بازدیدهایی که در اینترنت از قطعات آلبومم شده بود می دانستم که بازتاب خوبی خواهد داشت.

وی در مورد سبک آلبوم خود توضیح داد: این آلبوم در سبک پاپ بوده و به اجرای قطعاتی از پاپ ترنس با موسیقی الکترونیک پرداخته است. البته از سازهای زنده نیز در ساخت قطعات آن استفاده کرده ام ولی نه بیش از حد! فقط در یکی دو قطعه این اتفاق می افتد.

وی عمده ویژگی این آلبوم را سبک متفاوت آن اعلام کرد و ادامه داد: به جرات می توانم بگویم که آلبوم «فراموش کن»، با تمام آلبوم هایی که در بازار است متفاوت است و در واقع ترنس به معنای واقعی است. دیگر این که صدای من شبیه هیچ کس نبوده و صدای خاص خود را دارم . ضمن این که از آهنگ های خودم استفاده کردم و جرات کردم که کار کاور انجام ندهم.

وی ادامه داد: البته از این حرف منظورم این نیست که کاور کلا بد است و با آن مخالفم، ولی این روزها همه این کار را می کنند و بیشتر قطعاتی که می شنویم کاور هستند. مردم موسیقی پاپ و موسیقی کاور شده زیادی شنیده اند. کسی در این میانه موفق است و می تواند به جذب مخاطب اقدام کند ، کسی است که متفاوت از همه کار می کند.

وی با اشاره به این که دوست دارد مخاطب کم ولی در عین حال جدی داشته باشد، گفت: در ایران حاضر تنها به صدای چند خواننده علاقه مند هستم . حمید حامی، سیروان خسروی، مهدی یراحی و نیما علامه قوی ترین صدا را دارند. ژانر کارهای رضا صادقی را نیز دوست دارم و ملودی های شیرینش را گوش می دهم. علاوه بر این که صدایی شنیدنی دارند، عامه پسند نیز هستند.

میرزایی برای اوائل سال جدید به برگزاری کنسرت های خود اقدام خواهد کرد و تصمیم دارد از این به بعد بیشتر در زمینه تنظیم موسیقی فعالیت کند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

عکست خوبه-تیپ وچهره ات هم خوبه آهنگات هم دلنشینه راستش اول پوسترت روتو خیابون دیدم بعد آلبومو خریدم فکر میکنم تا چند وقت دیگه رغیبی نداشته باشی. با آرزوی موفقیت....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

az lahaz mohtavae kolli khob bod tbrik m,ighsm be javani ba ien didghah va fekr no seday ghavi va melode hay bekr man ra ba ien noavary yad ostad shadmehr ke sabk jadideo paye ghozari kard andakhti marhabbbbbbbbbba.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

tiraj album chizi nist ke kasi betone eino beghe hameja sabt mishe hata ketabkhanemli ham hast vaman aksar jaha didam aval az posteresh khosham omad bad kharidam ke karhash khob bood az shariati markaz nashr johori gereftam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

yezare az khodet tarif mikardi??? nemidoonam chera hame motefavet shodan

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آلبومش بیشتر تین ایجری بوده و مناسب سنین 18-20 سال. نسبت به کارهای شنیده شده، ضعیف بود. ترانه های جالبی نداشت. در کل من امتیاز 1 رو میدم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آقا ... یه وقت اگه مترجم زبان خواستم حتما میام پیش خودت. میگم نمردیمو رِنج سنی تینیجر رو هم فهمیدیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

 ... رده ی سنی 13 تا 19 سال رو تین ایجر میگن. اما منظور من از لحاظ گوش دادن به موسیقیه که در سنین پایین تر توجه به محتوی کمه و بیشتر روی ریتم تکیه میشه. این آلبوم هم شاید برای این سنین خوب باشه اما به نظر من اونقدر خوب نیست که مثلاً بگی نسل جوان رو مجذوب خودش کرده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بیشتر از 1000 تا 1500 کلا تیراژ نداشتی...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

bakhobe ke hame nazar bedan vali ensafan chera az hagh mighzarid album aval benazar khoob va shenidani ast man az ekbatan kharidam albate bedon shenakjt ghabli va be hame pishnahad dadam movafagh bashi.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ham ahangash khobe ham tip va ghifash music baray hame jor salighe hast ahangh shabaro rahat mikhabam aliiiii

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

aghar album ra kharide boodi posht album zade karha sale 88 be ershad dade shode va ahnghhay jasidesh roye sayer sitha hast man gisha 2bar raftam goftan tammom shode sare takht tavoos valiasr az ek cd foroshi nabsh be name tomba kharidam be jae harf nazar bedid.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

آلبوم خوبی است و کاملا حرفه ای امیدوارم موفق باشی و آهنگ بغض و راهی برات نمونده(شبارو راحت می خوابم دیگه سراغم نمیای......خیلی قشنگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

یعنی چی که شما با یه آی پی و با اسمای مختلف هی میای نظر میدی. (آی پی 178.131.27.242 ) ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

ba salam az albumet khosham omad dost daram bishtar azto beshnavam mavafag bashi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

3trac khili khob dari baghieh ham khobe omidvaram karhae behtar az inha ham bezani.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «فراموش کن» به چاپ دوم رسید | موسیقی ما