برنامه یاد بعضی نفرات
 
مهرداد شهسوارزاده، مناسبتی کار می‌کند
به دلیل شرایط بد موسیقی؛
مهرداد شهسوارزاده، مناسبتی کار می‌کند
موسیقی ما-محمد عبدالهی: مهرداد شهسوارزاده، خواننده‌ای که توسط بابک بیات به دنیای موسیقی ایران معرفی شده بود، ترجیح داده به جای انتشار آلبوم، قطعات مناسبتی برای سازمان تبلیغات حوزه هنری بخواند. این خواننده در مورد اجراهای مناسبتی خود با این سازمان گفت: قطعاتی که با حمایت این سازمان اجرا می‌کنم، قطعاتی اجتماعی است که درخصوص دفاع مقدس، جنگ و بحرین و... است.

اجرای این قطعات صرفا به دلیل علاقه‌ای است که من به همدلی با مردم دارم و دوست دارم از این گونه قطعات اجرا کنم تا دینی که دارم را نسبت به همنوعان خود ادا کنم. ضمن اینکه حوزه هنری را یک ارگان مولد می‌دانم که در امر تولید موفق است.

به گفته خواننده «شوکا»، قطعاتی که توسط وی با حمایت این سازمان تولید شده، با موضوعاتی همچون مردم بحرین، دفاع مقدس، اجتماعی و دفاع از مردم بی‌گناه و بی‌پناه و همچنین مضامین مذهبی است.

وی ادامه داد: در ساخت این قطعات از شهاب اکبری به عنوان آهنگساز وتهماسب‌پور شیر محمد به عنوان ترانه سرا همکاری گرفته‌ام. همچنین مهدی رامشک که از شاعران و آهنگسازان جنوب کشور است در ساخت این قطعات با من همکاری کرده است. آقای مهدوی

مدیر مرکز موسیقی نیز از این قضیه بسیار حمایت کرد. شهسوارزاده که آخرین آلبومش «فال» نام دارد، خاطر نشان کرد: قطعه‌ای هم با عنون ۱۴۰۴ که چشم اندازی است به ۲۰ سال بعد ایران، در دست ساخت درام که شعر آن تصویب شده و احتمال اینکه آن را از حوزه به تلویزیون ببرم، زیاد است.

وی که در تیتراژهای معروف کافه رادیوست، در ادامه گفت: از طرف ارکس‌تر سمفونیک صدا و سیما نیز به این ارکس‌تر دعوت شده‌ام که انشالله به زودی همکاری‌ام را به عنوان خواننده با این گروه آغاز می‌کنم.

از دیگر فعالیت‌های من که روی آن متمرکز شده‌ام، همکاری با گروه تلفیقی «پریشاد» است که من و خانم پریچهر خلوتی خواننده‌های آن هستیم. آهنگسازی و تنظیم کنندگی این گروه را رضا تاجبخش به عهده دارد.

این خواننده قرار است در فیلم جدید مهرشاد کارخانی نیز که توسط ستار اورکی آهنگسازی می‌شود، بخواند.

وی که ۱۴ سال است سوارکاری را به عنوان رشته ورزشی خود انتخاب کرده و در این رشته جزو فعالان به حساب می‌آید، اخیرا حکم روابط عمومی بین المللی کمانگیری روی اسب را دریافت کرده است. در همین راستا نیز هنرمندانی را دعوت به همکاری کرده تا بتواند تیمی از آن‌ها در این رشته تشکیل بدهد.

سرپرست این تیم، جهان پروین‌پور است که از بازیگرانی همچون امین حیایی، نیلوفر خوش خلق، شهاب عباسی، هادی کاظمی، احمد احمدی (عکاس)، شاهرخ گلچین معانی (گرافیست) در این تیم دعوت کرده است.

شهسوارزاده در پایان گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تولید و انتشار آلبوم ندارم. چون شرایط را برای ان کار مناسب نمی‌بینم. کار کردن در این عرصه و انتشار آلبوم مانند این است که پول زیادی را به چاه بیندازم. با این مافیایی که در موسیقی وجود دارد و فعلا تریبون دست چند خواننده بخصوص است، ترجیح می‌دهم به فکر آلبوم نباشم. اگر هم تصمیم به همچین کاری بگیرم، حتما با یک رویکرد جدید به چنین کاری اقدام می‌کنم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آبان 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

مطلب خوبی بود
مرسی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهرداد شهسوارزاده، مناسبتی کار می‌کند | موسیقی ما