برنامه یاد بعضی نفرات
 
روزبه نعمت الهی روی سن می‌رود
۱۰ و ۱۱ شهریور ماه؛
روزبه نعمت الهی روی سن می‌رود
موسیقی ما- لی لا رضایی: روزبه نعمت الهی که قرار است ۱۰ و ۱۱ شهریور ماه روی سن رفته و برای طرفداران خود برنامه اجرا کند در این رابطه اعلام کرد: این کنسرت بعداز دو سال که هیچ اجرایی در نیاوران نبوده، در این محوطه برگزار خواهد شد و در آن به اجرای قطعاتی از آلبوم جدید و نیز آلبوم «سرزمین مادری» خواهم پرداخت.

این خواننده همچنین اظهار داشت: تنظیم‌های قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شودف توسط عماد لاریجانی انجام شده است و وی رهبری ارکس‌تر را نیز به عهده دارد. این کنسرت که همراه با ارکس‌تر بزرگ برگزار می‌شود، شامل قطعاتی همچون «بی‌ستاره»، «نفس کشیدن سخته»، «دریا»، «زود بر می‌گردم»، «باز آمدم»، «سرزمین مادری»، «باز آمد چون عید نو»، «هجرانی» و... خواهد بود.

به گفته نعمت الهی، در این کنسرت ۱۶ تا ۱۸ قطعه اجرا خواهد شد که هنوز تعداد ان‌ها قطعیت نیافته اما بستگی به زمان اجرای کنسرت و هماهنگی‌های لازم دارد. وی در ادامه گفت: تامام شعار من و گروهم در این اجرا، باردیگر کنسرت شورانگیز روزبه نعمت الهی است و قصد داریم شبهایی خاطره انگیز برای طرفدارانم به یادگار بگذاریم.

گفتنی است که بعداز ۲ سال که هیچ کنسرتی در سالن روباز نیاوران برگزار نشده، این سالن به صندلیهای مبله مجهز شده و دیگر از آن صندلی پلاستیکی‌های قدیمی خبری نیست. ضمن اینکه فضای آن دو برابر سالن برج میلاد است و روزبه می‌تواند مخاطبان بیشتری را به کنسرت خود بکشاند. کاخ نیاوارن تهران در روزهای ۱۰ و ۱۱ شهریورماه ۱۳۹۰ راس ساعت ۲۱ این دوشب پذیرای میهمانان علاقه‌مند به موسیقی پاپ با صدای روزبه نعمت الهی خواهد بود.

این سالن روباز در هر سئانس می‌تواند سه هزار نفر را پوشش دهد. تمامی آهنگهای اجرا شده در این کنسرت را روزبه خود ساخته است و برای اجرای کنسرت عماد لاریجانی آن‌ها را تنظیم کرده است. روزبه درد عین اینکه نامی از نوازندگان و اعضای گروهش نبرد، گفت: فقط می‌توانم بگویم نوازنده‌های بسیار حرفه‌ای در این اجرا من را همراهی خواهند کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 4 شهریور 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ey janam :)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

بی نظیره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

می شه ازموسیقی ماخواهش کنم یه مصاحبه ی مفصل بااحسان خواجه امیری ترتیب بدین البته تاآخرمهرماه آمریکا کنسرت دارن والانم لس آنجلسن
وقتی برگشتن خواهشایه مصاحبه باهاشون ترتیب بدید

ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام
برای تهیه بلیط نمی خواین یه شماره اعلام کنین؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزبه نعمت الهی روی سن می‌رود | موسیقی ما