برنامه یاد بعضی نفرات
 
هر چه از اجرای خوب ارکستر سمفونیک تهران بگویم باز هم کم است
همایون خرم:
هر چه از اجرای خوب ارکستر سمفونیک تهران بگویم باز هم کم است
موسیقی ما - آهنگساز «غوغای ستارگان» گفت: اعتقاد من این است که از امکانات ارکستر مهمی مثل ارکستر سمفونیک تهران می‌شود استفاده‌های مختلف کرد. یکی از انواع استفاده‌هایش اجرای موسیقی متن است.

استاد همایون خرم آهنگساز پیشکسوت که برای دیدن اجرای کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به تالار وحدت آمده بود،  اظهار کرد: به نظر من آقای شهرداد روحانی اصالتا موسیقی در خونش است. بنابراین وقتی که کار می‌کند علاوه بر رهبری ارکستر، انرژی مثبتی به تمام نوازندگان و حتی تماشاگران می‌دهد.

وی افزود: انتخاب قطعات این کنسرت بسیار خوب بود. به هر حال هر چه درباره اجرای خوب این برنامه بگویم باز هم کم است. اعتقاد من این است که از امکانات ارکس‌تر مهمی مثل ارکس‌تر سمفونیک تهران می‌شود استفاده‌های مختلف کرد. یکی از انواع استفاده‌هایش اجرای موسیقی متن است. به اعتقاد من اجرای این رپرتوار کار خوب و به‌جایی بود. نوازندگان نیز با مسلط کارشان را انجام دادند و تمام نوانس‌هایی که رهبر ارکس‌تر می‌خواست اجرا می‌کردند. صدا‌ها نشان می‌داد که همه با هماهنگ هستند و اجرای خوب و درستی داشته‌اند.

آهنگساز «تو‌ای پری کجایی» در پاسخ به این سوال که آیا قطعه‌ای برای اجرای آن توسط ارکستر سمفونیک آماده دارد، گفت: زمانی که این برنامه را تماشا می‌کردم به یاد آوردم کارهایی دارم که پیش‌تر ساخته‌ام و اگر خداوند به من کمک کند آن‌ها را به رهبرانی با توانایی‌ بالای همچون شهرداد روحانی بدهم تا با ارکس‌تر سمفونیک تهران اجرا کنند.

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی امشب ۲۷ تیرماه در تالار وحدت، ۲۸ تیرماه در سالن همایش‌های برج میلاد و مجددا ۲۹ و ۳۱ تیرماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. برای تهیه بلیت این اجرا می‌توایند با شماره‌های 22955747 و 22948683 تماس بگیرید.
منبع: 
پایگاه اطلاع‌رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 تیر 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هر چه از اجرای خوب ارکستر سمفونیک تهران بگویم باز هم کم است | موسیقی ما