برنامه یاد بعضی نفرات
 
سیروان خسروی: این سریال بهترین فرصت برای شروع بود
سیروان خسروی با خواندن تیتراژ سریال «ساختمان پزشکان» همه را غافلگیر کرد
سیروان خسروی: این سریال بهترین فرصت برای شروع بود
موسیقی ما - بهمن بابازاده: موج تیراژ خوانی در تلویزیون از مجید اخشابی و محمد اصفهانی اوج گرفت. هرچند قبل از این خوانندههای پاپ، افرادی مثل «افتخاری» تلویزیون را در قرق خود داشتند و محمدرضا عیوضی و امیر تاجیک پدیدههای نوظهوری بودند که به نوعی راه را برای نسل بعدیشان که امثال لهراسبی و خواجه امیری بودند، باز کردند.

شیوع تیتراژخوانی و «هیت» شدن بسیاری از این تک قطعات میان مردم، تلویزیون را وارد فاز جدیدی از تاثیر گذاری بر بازار موسیقی کشور کرد. بعضا گل کردن یک تک قطعه «تیتراژ» تلویزیونی، باعث می‌شد که آلبوم‌‌ همان خواننده پرفروش‌ترین کار بازار شود. اتفاقی که برای علی لهراسبی در «آلبوم ۱۴» (بواسطه گل کردن سریال فاصله‌ها و ترانه تیتراژ‌اش) و احسان خواجه امیری در آلبوم «سلام آخر» (بواسطه همه گیر شدن سریال میوه ممنوعه و ترانه تیتراژ‌اش) افتاد.

حالا دور جدیدی از حضور خواننده‌های پاپ را در تلویزیون شاهد‌ایم و این بازی با تلویزیونی شدن امثال محسن یگانه، فرزاد فرزین و سیروان خسروی وارد فصل جدیدی شده است.

با سیروان خسروی که به نوعی آخرین نمونه حضور خواننده‌های ستاره، در تلویزین است در همین حول و حوش گپ زدیم.

  •  حضور شما به عنوان خواننده تیتراژ سریال «ساختمان پزشکان» جدید‌ترین فعالیتی ست که انجام داده‌اید. برای اولین بار صدایتان از تلویزیون پخش می‌شود. ماجرای این حضور از کجا شروع شد؟
محراب قاسم خانی دوست خیلی خوب من است. ما چند سالی هست که ارتباط دوستانه‌ای با هم داریم. ایشان این پیشنهاد را به من دادند. صحبت کردیم و وقتی دیدم تیم سازنده سریال، تیم قوی و حرفه‌ای است، به این نتیجه رسیدم که کار را قبول کنم.

  •  قبل از این و تا به حال پیشنهاد تلویزیونی دیگری نداشتید؟
همین آقای قاسم خانی برای یکی دیگر از کار‌هایشان هم به من پیشنهاد همکاری داده بودند که چون این پیشنهاد در دقیقه ۹۰ بود، نمی‌توانستم آن طور که باید و شاید کار خوبی را تولید کنم و به همین دلیل عذر خواهی کردم. ولی در مورد این کار چون هم زمان خوب و کافی در اختیار ما بود و هم به نظر می‌رسید که کار موفق و قابل توجه خواهد شد، آنرا پذیرفتم.

  •  پس تیم سازنده سریال در قبول این پیشنهاد خیلی موثر بوده؟
حتما. وقتی تیم قوی باشد، حتما خروجی کار هم قوی و قابل توجه خواهد بود. البته بسیاری از بازیگران و عوامل این سریال دوستان من بودند و حس خوبی بابت این همکاری به من دست داد. گذشته از همه این‌ها، به این نتیجه رسیده بودم که دیگر زمان یک کار خوب تلویزیونی رسیده. این سریال به قولی بهترین فرصت برای شروع بود.

  • برای ساخته شدن این دو قطعه (تیتراژ ابتدا و انتهای سریال) چقدر وقت صرف شده؟
نمی‌توانم بگویم که مثلا یک یا دو ماه. چون کلا به صورت پاره وقت روی آن‌ها کار کرده‌ام و این طور نبوده که بصورت فشرده و پشت سر هم برای وقت بگذارم. ولی این اتفاق در یک پروسه سه ماهه نهایی شد. شاید به طور متوسط هفتهای دو یا سه روز. ساعات منظمی را برای نهایی شدن آن صرف نکردم. البته چون قبل از آغاز مراحل پیش تولید این پیشن‌ها به من شده بود وقت کافی داشتم و بدون عجله آنرا تکمیل کردم.

  • پخش شدن صدای شما از تلویزیون قطعا در ارتباط گرفتن شما با مخاطب موسیقی خیلی تاثیر گذار خواهد بود. با تاثیر رسانه‌ای مثل تلویزیون در بهتر شنیده شدن آثار خواننده موافقید؟
به هر حال مخاطبان تلویزیون بیشتر از همه رسانه‌های ما هستند و همین می‌تواند برگ برندهای باشد. امیدورام همین طور که شما می‌گویید باشد. البته با گذشت دو سال از آلبومام شاید این اتفاق باعث می‌شود که ریزش مخاطب نداشته باشم و مردم بیشتر با سبک و لحن و صدای من آشنا شوند. بسیاری از دور و بری‌هایم با این تصمیم من موافق نبودند ولی هدف من از این کار، همینی بود که گفتم.

  •  فکر نمی‌کنید اگر همه خواننده‌ها بتوانند از رسانه‌ای مثل تلویزیون بعنوان وی‌ترین کار‌هایشان استفاده کنند، کلیت موسیقی حرکت رو به رشد قابل توجهی را داشته باشد؟
قطعا همین طوری است که شما می‌گویید. ولی نکته‌ای که هست و خود من به وضوح به آن رسیدم و به عینه دیدم، برخلاف تصور قبلیام شورای موسیقی تلویزیون دید باز و همکاری دو جانبه مشهود و مثبتی داشت. به هیچ وجه انتظار یک چنین برخورد مثبتی نداشتم. کلیت این همکاری بیشتر حالت مشاوره‌ای و مشورتی بود. برخلاف چیزی که من فکر می‌کردم «دستوری» باشد.

  •  بعضی‌ها اعتقاد دارند که حضور در رسانه‌ای مثل تلویزیون و خواندن تیراژهای تلویزیونی، مختص عده‌ای خاص است و نه همه خواننده‌ها. نگاه شما به این موضوع که در این بحث مافیایی وجود دارد، چیست؟
خود من هم قبلا همین طور فکر می‌کردم. ولی تا جایی که من دیدم در حال حاضر ظاهرا تلویزیون مافیا ندارد. حداقل در مورد من که دید بسیار باز و حرفه‌ای داشتند. شورای موسیقی تلویزیون هم برخورد خوبی داشتند.

  • فکر نمی‌کنید جای یک برنامه مختص موسیقی در تلویزیون به طرز ملموسی خالی است؟
صد در صد. اگر چنین برنامه‌ای باشد که ما دیگر مشکلی برای تبلیغات نداریم.

  •  به نظر می‌رسد کمی رنگ صدا و لحن خواندن شما در این کار تغییر کرده. این تغییر تعمدی بوده یا صرفا به خاطر فضای کار این اتفاق افتاده؟
بعد از انتشار قطعه «بارون پائیزی» هم این بحث‌ها شد و خیلی‌ها اعتقاد داشتند که صدای من عوض شده. این اتفاق به دلیل افزایش سن است. صدایم کمی بم‌تر شده. این تفاوت در این کارهای اخیر به این خاطر است که از آلبوم اول و دوم تا به حال من سن‌ام بالا‌تر رفته و این طبیعی است که صدایم تغییر کند.

  •  این روز‌ها کلا کمتر در فضای خبری ورسانه‌ای حضور دارید. کم پیدائید کلا؟
این روز‌ها بیشتر سعی می‌کنم که کار خودم را بکنم و بیشتر به قرارهای کاری‌ام برسم. چند پروژه جدید در دست دارم و ترجیح دادم که آن‌ها را عملی کنم که همین باعث شده کمتر مصاحبه کنم. البته تا کار جدیدی هم ارائه ندهم، بهتر است کمتر مصاحبه کنم. چون چیز جدیدی نیست که در مورد‌اش حرف بزنم.

  • حدود یک ماه پیش قطعه‌ای به نام «بارون پائیزی» از شما در این‌تر نت منتشر شد. چند وقتی ست که انتشار اینگونه تک تراک‌ها در فضای اینترنت به شدت مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از خواننده‌ها به انتشار آثارشان در اینترنت علاقمند شده‌اند. دلیل این اقدام و این قبیل آثار تکی چیست؟
من فقط از طرف خودم می‌توانم صحبت کنم و در مورد بقیه نمی‌توانم اظهار نظر کنم. چون دوسال از انتشار آلبوم قبلی من گذشته، به این نتیجه رسیدم که بد نیست بعد از دو سال دوستداران و مخاطبان‌ام، کار جدیدی را از من بشنوند.

  • این قطعه در آلبوم بعدی شما هم گنجاندهد خواهد شد؟
بله.

  • یک قطعه عربی – ایرانی را هم برای آلبوم «مهدی یراحی» تنظیم کرده‌اید که این روز‌ها کلی طرفدار پیدا کرده. قطعه‌ای که تا به حال به این شکل در موسیقی ایران کمتر وجود داشته و فضا و ملودی خاصی دارد. بابت این همکاری نترسیدید که مورد انتقاد قرار بگیرید؟
این کار از جمله آثاریست که خودم خیلی به آن علاقه دارم. خیلی‌ها گفتند که این کار را تنظیم نکن. مردم انتقاد می‌کنند. خوب نیست. ولی از آنجایی که من کاری را اگر دوست داشته باشم و به دلم بنشیند حتما انجام‌اش می‌دهم، این کار را قبول کردم و اعتقاد دارم که جزء آثار خوب من هم هست. این قطعه بازخوانی یک قطعه قدیمی است که هیچ شباهتی به قطعه اصلی ندارد. کار خاص و جذابی از آب در آمده است. البته خود مهدی یراحی هم در اینکه من این کار را قبول کنم خیلی موثر بود. او جزء بهترین انتخاب‌های من است و کارش را قبول دارم و از همه مهم‌تر، دوست من است.

  • یعنی به کل نگران صحبت‌های منتقدان و بدخواهانت نبودی؟
آن‌ها که همیشه کار خودشان را می‌کنند. مثلا بار‌ها در موارد مختلف شنیده‌ام که بعضی‌ها معتقند بخاطر پول کاری را قبول کرده‌ام. یا بعضی کار‌ها را بخاطر خصومت شخصی، قبول کرده‌ام. ولی واقعیت این است که من اگراز کاری خوشم بیاید آنرا قبول می‌کنم و همه سعی‌ام را هم برای عالی شدن آن انجام می‌دهم. هیچ کدام از کارهایی که من به نوعی در آن‌ها حضور داشته‌ام، کم کاری‌ای از سوی من را در خود ندیده‌اند. واقعیت را خیلی‌ها فدای سود جویی‌های خود می‌بینند. پیش آمده که کسی اعتقاد داشته یکی از کار‌هایم معمولی ست، در حالی که آن قطعه به نظر خودم عالی بوده. چون دیدگاه من با آن‌ها متفاوت است. من هم برای کار‌هایم دلایلی دارم. هیچوقت اتفاقی کاری را قبول نمی‌کنم. این ماجرا برای من مهم است. چون برای مخاطبان‌ام احترام ویژه‌ای قائل‌ام
.
  • کار و پروژه جدیدی در دست نداری؟
فعلا نه در حال حاضر درگیر کارهای دیگری به جز موسیقی‌ام.

  •  این چند وقته، آلبوم یا قطعه جدیدی بوده که نظرتان را جلب کرده باشد؟
آلبوم مهدی یراحی واقعا خوب بود. به خصوص آن قطعه که می‌گوید: «من از زندگی تو هوات خستم...»
منبع: 
روزنامه تماشا و سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 6 خرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

با نظر تمام ، اون دوستانی که گفته بودن : چرا از آلبوم جدید و کنسرت سوال نکردید ، موافقم . تو سایت خبری سیروان ( سایت هواداران ) هم خبری از آلبوم جدید نبود !!!!!!! راستی دوستان خوبم اگه صدای زانیار رو می پسندید آهنگ جدیدش ( اون ) رو هم دانلود کنید ،( البته اگه نشنیدید ) جالب بود . تنظیمشم ! خودش انجام داده .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

سیروان جون خسته نباشید................کارت عالی بود

من ک کلی ذوق کردم وقتی اولین بار صدای سیروانو از تلویزیون شنیدم

آقای * ایمان * فک کنم خیلی بد سلیقه ای ک کار چاووشی رو

دوس داری و میگی موسیقی رو دست چاووشیه

سیروان ب نظر من بینظیر و تکرار نشدنی در موسیقی ایرانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

باتشکر از موسیقی ما بابت این مصاحبه زیبا که واقعا چند وقتی بود مصاحبه با سیروان خسروی خالی بود.واقعا به نظرم آقای سیروان خسروی بهترین خواننده و تنظیم کننده ایران است.
برای دوستدارن آقای چاووشی هم توصیه میکنم لطفا پیامهایتان را تو لینک‌هایی که مربوط به آقای چاووشی است قرار بدید تا موجب اختلال در پیام های دیگران نشوید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

صدای خوبی که ندارن کلا
صدا و سیما خونده حس خوبی هم ندارم راجع بهش البته قبلا هم حسی نداشتم
ولی اقلا خواجه امیری برای یه سریال درست حسابی میخونه نه یکی مثه ساختمان پزشکان!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آقایی که از صدای لهراسبی و خواجه امیری و صادقی خسته شدی! از این به بعد اگه صداشونو تو تلویزیون شنیدی کانالو عوض کن!
هر کس جای خودشه بعدشم اگه تو این چند ساله تا اسم تیتراژ خونی میاد همه اسم سه چهار نفر یادشون میاد به خاطر اینه که خوب بودن وگرنه خودتون میدونید که خیلیا فرصت اینو داشتن که صداشون از تلویزیون پخش بشه اما نتونستن این جایگاهو حفظ کنن و با بی استعدادی خودشون از دستش دادن وگرنه کسی مردمو زور نمیکنه که از یه تیتراژ خوششون بیاد!!
این چند نفر اگه از بقیه بیشتر تیتراژ خوندن مردمم خواستنشون! وگرنه امثال مجید اخشابی کم نبودن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

اونجا که نوشتین آلبوم 14 به خاطر تیتراژ سریال فاصله ها اشتباه کردین سریال دلنوازان درسته

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

سیروان میخامت زیاد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آقایی که با نام محسن چاوشی نطر گداشتید ازین به بعد برید اونجایی که مربوط به آقای چاوشی هست نظر بذارید.....
به عبارتی برید تو محل خودتون بازی کنید....با احترام

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

عالی بود راستی از البوم امین رستمی خبر بدین.ممنون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

به نظر من این ها کلا خواننده نیستن مخصوصا اینکه رفت واسه تلیوزیون خوند که دیگه اصلا قبولش ندارم و سیروان خسروی کلا از ذهنم پاک شد واسه این کارش

اما مطمئنا پر فروش ترین کارها ماله مجسن چاووشی بوده و هست

یه شاخه نیلوفر 87 بهترین بود
ژاکت 88 بهترین بود
و حریص که دیگه اصلا هیچ خواننده ای نمی تونه همچین رکورد فروشی بزنه

کلا موسیقی این روزای ایران روی دست محسن چاووشی داره می چرخه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

در این که کار سیروان خسروی درجه یک هستش شکی نیست.

به خصوص آهنگسازی و تنظیمش که من عاشقشونم .

در مورد خوندنش تو تلویزیون هم به نظرم کار خوبی کرده .

به نظرم باعث تنوع تو تلویزیون شده . و اینکه خوندن تو تلویزیون نه

تنها واسه خواننده خوبه و منفعت داره ، بلکه باعث خوشحالی

طرفداراش هم میشه .یادمون نره که تلویزیون هم برای مردم هست و

کارایی که خواننده ها توش ارائه میدن بازم برای مردمه .

نمیدونم چرا الکی بعضی ها گیر میدن به اینکه یه خواننده نباید

تو Tv بخونه .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

ye soal mikardid album hododan key miad bad naboda

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آخه آدم یه اهنگ رو بصورت اینترنتی میده که نباید دیگه اونو تو البومش بزاره!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

کاش از سیروان در مورد آلبوم و کنسرت بعدیش میپرسیدید؟

سیروان ما از بی کنسرتی مردیم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

البوم "سلام اخر" که مهر 86 اومد درسته پرفروشترین البوم شد.
ولی البوم 14 که سال 88 اومد کی گفته پرفروش ترین شد؟
"ژاکت" محسن چاوشی پرفروشترین البوم 88 شد.
خود شرکت ایران گام هم اعلام کرد تمام مجله های معروف مثله ترانه ماه و اتفاق نو هم اخر سال اعلام کردن.
‏87: یه شاخه نیلوفر شد.
‏89: حریص که دیگه رکود دهه ی 80 رو زد با فروش میلیونی.
پس امار من دراوردی به خورد مردم ندین.
لطفأ!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

shakhsiate honarish baes shode beshe sir1.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

در مورد سوالی که در مورد رنگ صدا و لحن خواندن پرسیده شد و جوابی که سیروان عزیز داد، باید بگم از اون حرفا بودا!!!! مگه صدا و لحن آدم توی
چند سال انقدر تغییر میکنه؟!!!! افزایش سن؟!!!!!!!!
سیروان در کنسرت هم همه آهنگ هارو چند گام پایین تر از گام اصلی آهنگ اجرا میکنه به غیر از قطعه تکرار. که همین باعث بم شدن صدای
ایشون شده.و اینکه آهنگ های جدید هم به همین صورت.اگه در گام های بالاتر اجرا میکرد.صداش مثل قبل میشد!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

sirvan man kheyli douset dashtam vali az vaghti fahmidam tu tv iran khoondi dg karato nemikharam.aslan goosh nemidam.barat motasefam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

alii bood.be nazare man harekate hooshmandaneii bood,daghighan ghabl az enteshare albume in karo kard,ke ehtemalan ta zamane enteshare album in majmooe edame dare.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

ممنون سیروا جان . منتظر سریال ماه رمضون و تیتراژش با تنظیم شهاب اکبری و با صدای محسن چاوشی هستیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

ای بابا این همه زحمت کشیدین مصاحبه کردین خوب یه سوال درباره زمان آلبوم و کنسرت بعدیش می کردین خب ! جون به لب شدیم از بس آلبومش نمیاد !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

خیلی ممنون از مصاحبه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

چون برای مخاطبان‌ام احترام ویژه‌ای قائل‌ام..
همیشه به خاطر همین برات احترام قائلم سیروان جان.. ممنون بابت بودنت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

just sirvan khosravi

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

ممنون از موزیک ما بابت این مصاحبه ی فوق العاده و خواندنی , فقط ای کاش بیشتر راجع به آلبوم بعدی و کنسرتهای بعدیش میپرسیدین و اینکه الان مشغول چه کاری جز موزیک هست؟
در ضمن خواهشا انقدر سیروان عزیز رو با خواننده هاو آهنگسازهای سطح پایین مقایسه نکنین ، چون اصلا قابل قیاس نیستند!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

واقعا" این اتفاق باید زودتر میافتاد.

خواننده فوق حرفه ای مثل سیروان خسروی که همه دنیا صداشو شنیدن باید صداش از TV هم در میومد که اومد.

" محسن چاوشی " عزیز , درسته ژاکت پرفروش ترین 88 بود ولی 14 حداقل جز اولین ها که بود . فکر نمیکنی این بخاطر همون تیتراژه؟

و " حسین " عزیز , میشه بگی احسان خواجه امیری واسه کدوم سریال فوق العاده تیتراژ خوند؟ قبول دارم همه سریال هایی که احسان واسشون تیتراژ خون در حد استاندارد بود ... ولی بدون ساختمان پزشکان اگه از اونها بالا تر نباشه پایین تر هم نیس ...

محراب و پیمان قاسم خانی از بزرگترین نویسنه های ایرانن و همین طور سروش صحت هنرمند خوبیه و با توجه بی این ژانر این سریال کمدیه مطمئنن سریال خوبیه ...

به امید روزی که از این اتفاق های خوب بیشتر ببینیم تو موسیقی کشور ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

موسیقی ایران بدون سیروان هیچی نمی ارزه
بدون شک افتخار موسیقی ایران البوم ساعت 9 ایشون است
بی صبرانه منتظر البوم جدیدتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

بابا من والا نمیدونم این چاووشی چیه که این همه طرفداریشو میکنن.ملت انگار یادشون رفته که آقای چاووشی با چه خواننده ای(یکی از افتضاحات تاریخ موسیقی ایران که کلمه افتضاح خیلی در مورد اون آقای ... به نظر من کمه!)همکاریشون رو شروع کردن.
اون وقت میایین با سیروان مقایسش میکنین؟! به خدا من اطرافم آهنگهای بهنام صفوی میشنوم.از محمد علیزاده بگیر تا حمید عسکری(که من خودم خیلی قبولش ندارم) خواجه امیری و شهاب رمضان و سیروان ... میشنوم ولی از چاووشی چیزی نمی شنوم.شاید آلبومش فروش بالا داشته ولی من معتقدم اکثر این خریداران گول خوردند.یکیش خود من با اشتیاق رفتم آلبوم یه شاخه نیلوفر خریدم ولی خداییش افتضاح از این بالاتر نمیشد.خودتونم خوب میدونین.آلبوم ژاکتم همینطور! کلا من در مورد خواننده ی دیگه ای دوست نداشتم اینجا حرف بزنم ولی دیگه دیدم دوستان زیادی دارن دو تا چیز غیر قابل مقایسه رو با هم مقایسه میکنن.با تشکر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من هم با نظر آقای ایمان موافقم و یه شاخه نیلوفر...ژاکت و

حریص پرفروشترین آلبوم های به ترتیب سال : 87..88 و 89 بودند

اما در مورد سیروان باید بگم واقعا موزیسین خوبی هست ولی حیف که برای این سریال ضعیف خوندو به خاطر دوستیش با عوامل فیلم تیتراژ این فیلم ضعیف رو خوند

در مورد پرکاری سیروان هم باید بگم که متاسفانه باعث شده به تا حد زیادی به تکرار برسه که کاملا طبیعیه اما تنظیمش در قطعه نمی دونم خواجه امیری محشره

اما باید قبول کرد در تنظیم موسیقی الکترونیک هاوس یا ترنس کوشان حداد در ایران بهترین است البته او هم نباید به فکر پرکاری زیاد باشد که خودش هم گفته به دنبال کیفیت هستم و نه به دنبال پرکاری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

مرسی. عالی بود.. لااقل یه سوال هم در مورد زمان پخش آلبوم جدیدش هم می پرسیدین و همینطور کنسرت..
عاشقتم سیروان..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

مرسی سیروان عزیز به خاطر همه چی ما هوادارات احترام خیلی زیادی برات قائلیم دوست داریم

دوستان لطفا تو جایی به خواننده شما مربوط نیست در مورد خوانندتون نظر نذارین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

امیدوارم حضور سیروان در تلوزیون باعث شه خواننده های جوان دیگه هم بیان و تیترار بخونن چون انقدر صدای لهراسبی و خواجه امیری و رضا صادقی رو تو تلوزیون شنیدیم خسته شدیم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

در تیتراژ پایانی صدای خواننده به دل میشینه -موزیک و صدای خواننده یه ریتم لطیفی رو پیش می برندو با هم مچ هستند اما در تیتراژ آغازی سیروان کار جذابی ارائه نداده و یه جورایی نمیدونم بخاطر صداش یا انتخاب نوع ریتم خوندن که اصلا خوب در نیومده
جای صدای زانیار خیلی خالی بود ایشالا دفعات بعد
بدرود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

سلام
سیروان نیازی به تعریف نداره و در مورد صداش ,همونطور که تنظیم هاش خاص هستند صداش هم خاصهو با آهنگسازی و تنظیم هاش هماهنگه و درکل صدای خوبی داره.
محسن چاووشی عزیز هم خیلی محبوبه و مشهور اما علم موسیقیاییه سیروان رو هیچ ایرانی درحال حاظر نداره.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

آقای ارجینی تو مصاحبشون به سیروان لطف داشتن و گفتن : کار ایشون عالیه ، بعد ... آقای علی اصحابی تو مصاحبه با سایت هوادارنشون گفتند : تنظیم آهنگ نمی دونم ، احسان خواجه امیری ، تقلید از کارهای کوشان حداده !!!!!! و سیروان از کوشان تقلید می کنه !!!!!!!!! و تنظیم های سیروان تکراری شده !!!!!! فک کن ... !!! من قصدم توهین به آقای اصحابی نیست ، خودم اکثر آهنگاشون و دوست دارم ، ولی واقعأ از این گفته ی ایشون متعجب شدم !!!!!!!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

دوست عزیزی که در مورد کوشان حداد گفتن، کوشان حداد همون 3 تا کار اول رو که انجام داد به تکرار رسید!!! چطور با سیروان مقایسه می کنید و میگید بهتره؟؟!!! شما اصلا آلبوم کوشان در سال 82 رو شنیدید؟ اصلا قبلا میدونستید ایشون کی هستن و چه کارایی انجام دادن ؟؟ ....

...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

دانلود تک اهنگ زیبا و جدید "علی لهراسبی" به نام وطن:

http://s1.picofile.com/file/6728791746/Ali_Lohrasebi_Vatan.mp3.htm

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

سیروان تو رو خدا ، جون هرکی دوست داری کنسرت بذار. به خدا هیچ کنسرتی به پای کنسرت تو نمیرسه. خواهش میکنم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

من واسه آثار همه خواننده ها ارزش قایلم ولی خداییش احسان خواجه امیری فوق العادست اینو در سریال نابرده رنج هم ثابت کرده هنر در خون خانواده احسانه

m.g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

نظر خیلی کارشناسیمو ثبت نکردین درحالی که نه فحش بود نه ناسزا وخوب حتما یه جای کار خودتون ایر اد داره...واقعا خجالت بکشید

m,g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

خوانندههای بزرگی چون مایکل جکسون نیز در هر سبکی واهنگی لحن خاص خودشو داشت ولی ته صدا واصل تن صداشو همه جا حفظ میکرد سیروان هم اینجوریه این دفعه ثبت کنین ............

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سیروان خسروی: این سریال بهترین فرصت برای شروع بود | موسیقی ما