برنامه یاد بعضی نفرات
 
ارکستر ملی خرداد ماه در استان البرز به صدا درمی آيد
بعد از لغو برنامه اردیبهشت؛
ارکستر ملی خرداد ماه در استان البرز به صدا درمی آيد
موسیقی ما - كنسرت اركستر ملي كه پيش‌تر قرار بود طي روزهاي 8 و 9 ارديبهشت ماه جاري در استان البرز برگزار شود لغو نشده و با تغييرات زماني در روزهاي 5 و 6 خرداد به روي صحنه خواهد رفت.

مدير اجرايي ارکستر ملي با بيان اين مطلب گفت: از آنجا که سن سالن شهيد فلاح نژاد کرج براي اجراي ارکستر ملي نيارمند تغييراتي بود اين اجرا به زمان ديگري موکول شد.

محسن رجب‌پور همچنين در ادامه افزود: قرار است اين اجرا با حضور 80 نفر از اعضاء ارکستر ملي برگزار شود كه سن سالن شهيد فلاح ن‍ژاد تمام شرايط لازم چنين اجرايي را نداشت. از اين رو تصميم بر اين گرفته شد تا براي اعمال تغييرات لازم، اين کنسرت در خرداد ماه برگزار شود.

وي همچنين تاکيد کرد: اين در حالي است که مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز نيز از اين کنسرت استقبال مناسبي کردند و براي برگزاري هر چه بهتر اجراي ارکستر ملي و بحث تبليغاتي آن خواستار فرصت مناسب‌تري بودند تا بتوانند تدارک مطلوبي را براي شهروندان کرجي در اين زمينه داشته باشند.

مدير اجرايي ارکستر ملي افزود: علاوه بر اين موارد ارکستر سمفونيک تهران نيز در ارديبهشت ماه برنامه‌اي با عنوان"خليج فارس" را همزمان با اجراي ارکستر ملي به روي صحنه مي برد و از آنجا که برخي نوازندگان به طور مشترک در ارکستر ملي و ارکستر سمفونيک تهران ساز مي‌زنند اين همزماني برنامه‌ها مي توانست مشكلاتي را براي هر دو اركستر ايجاد كند.
منبع: 
ایسنا
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اردیبهشت 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر ملی خرداد ماه در استان البرز به صدا درمی آيد | موسیقی ما