برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم تازه مختاباد تا نوروز منتشر می‌شود
موسیقی ما - تازه‌ترین آلبوم سید عبدالحسین مختاباد، آهنگساز و خواننده آواز به زودی از سوی موسسه عروج ، وابسته به بنیاد حفظ آثار امام خمینی‌(ره) روانه بازار موسیقی خواهد شد.

سید عبدالحسین مختاباد خواننده و آ هنگساز درباره تازه‌ترین کار خود گفت: این نخستین کاری است که همه ابعاد کار از آهنگ‌سازی تا خوانندگی را خودم انجام داده‌ام که محتوای آن را اشعاری از امام و دیگر شعرای بزرگ کشورمان از جمله حافظ، هوشنگ ابتهاج، مهرداد اوستا و عبدالجبار کاکایی تشکیل می‌دهد.

وی درخصوص سبک این مجموعه نیز اظهار داشت: این مجموعه یک موسیقی کلاسیک ملی است و مجموعه‌ای است از سازهای ایرانی و غربی که در بخش‌هایی از آن در دستگاه نوا و البته دستگاه‌های دیگر به صورت مرکب‌خوانی انجام شده است.

مختاباد درباره انتخاب ابیات این مجموعه اظهار داشت: تولید این مجموعه را اوایل سال خود من به موسسه عروج پیشنهاد دادم. با توجه به ویژگی های عرفانی و اجتماعی شعر امام، سعی شد با توجه به ترکیب مجموعه، قطعاتی از دیوان امام انتخاب شود.

وی با بیان اینکه وقت خوبی برای تولید این مجموعه صرف شده است، گفت: این کار مانند مجموعه شبانگاهان، فضای رمانتیک و عاشقانه دارد و علاوه بر آن دارای مضمون عرفانی و اجتماعی‌ست و برشی از فضای فعلی جامعه ما است.

مختاباد ضمن قدردانی از موسسه عروج برای امکاناتی که برای تولید کار صرف کرد و با بیان این که تولید نهایی کار انجام شده و احتمالا تا شب عید، در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: تمام تلاش من و نوازندگان و حتی صدابرداری کار این بوده کار خوبی عرضه شود و باید منتظر ماند و دید که واکنش جامعه به این کار چه خواهد بود.

بخشی از آثار اجرا شده در این آلبوم در کنسرت تابستان مختاباد در تالار میلاد اجرا شده بود.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم تازه مختاباد تا نوروز منتشر می‌شود | موسیقی ما