برنامه یاد بعضی نفرات
 
اخوان: «این حق من است که در کشورم کنسرت بدهم»
کنسرت هنگامه اخوان به‌خاطر پربودن برنامه‌های تالار وحدت به سال آینده موکول شد
اخوان: «این حق من است که در کشورم کنسرت بدهم»
موسیقی ما- كنسرت 5 آذر هنگامه اخوان به دلیل بیماری لغو و به خاطر پربودن برنامه‌های تالار وحدت به سال آینده موكول شد.
هنگامه اخوان، خواننده گفت: «به دنبال برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار بود تابستان امسال در تالار وحدت بعد از 30 سال كنسرت را برگزار كنم اما به دلیل مشكلاتی كه برای حنجره‌ام اتفاق افتاد این كنسرت را لغو و با تلاش فراوان به 5 آذر موكول كردم اما در حال حاضر نیز، بیماری‌ام حادتر شده بر این اساس با رفت و آمد زیاد خواستار زمان دیگری از مسئولان تالار شدم اما متأسفانه تالار پر بود»
او ادامه داد: تالار وحدت متاسفانه تنها به گروه‌های موسیقی اختصاص ندارد بلكه هنرمندان تئاتر روزهای زیادی در این تالار به اجرا می‌پردازند و این در حالی است كه خود موزیسین‌ها برای برگزاری كنسرت‌هایشان با نبود مكان مواجه می‌شوند.
این خواننده با اشاره به مشكلات برگزاری كنسرت‌های بانوان بیان داشت: بانوان موزیسین فقط می‌توانند در تالار وحدت كنسرت دهند، حق فیلمبرداری و عكاسی حتی برای خودشان را ندارند و برای گرفتن زمان از تالار باید مدت‌ها در رفت و آمد باشند اما جالب اینجاست كه گروه‌های پاپ بانوان كه از نظر هنری هم در سطح پایین هستند به راحتی و برای چندین شب حق اجرا دارند.
اخوان با بیان این‌كه حق من خواندن و كنسرت دادن در كشور خودم است، اظهار داشت: من به عنوان یك هنرمند حق دارم در كشور خودم به روی صحنه بروم در صورتی كه این امر با سختی بسیار همراه است.
این خواننده گفت: من از دست همه مسئولان موسیقی خسته شده‌ام و علت اصلی بیماری‌ام، عصبی شدن در برخورد با مسائل پیش‌روی موسیقی و هنرمندان است.
اخوان در خاتمه خاطرنشان كرد: با لغو كنسرتم، مسئولان تالار قول تالار را در اواخر اردیبهشت به من داده‌اند.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آبان 1388 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

واقعا جای تاسف است که برای اجرای موسیقی سنتی هفت خوان رستم را باید طی کرد و برای یک موسیقی پاپ فقط با تلفن همه چیز آماده و مهیا می شود ای کاش هزینه و جا و مکان داشتم همه چیز را برای خانم اخوان آماده می کردم و درآمد بدست آمده به یتیمان جامعه تقدیم می کردم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اخوان: «این حق من است که در کشورم کنسرت بدهم» | موسیقی ما