برنامه یاد بعضی نفرات
 
مجوز جشن صبح روز برگزاري صادر شد!
داريوش پيرنياكان گفت؛
مجوز جشن صبح روز برگزاري صادر شد!
موسيقي ما- آثار ارسال شده به نهمین جشن خانه موسیقی همراه با سایر آثاری که سال آینده به جشن خانه موسیقی ارسال می شود در بخش مسابقه مورد داوری و قضاوت قرار خواهد گرفت.

داریوش پیرنیاکان دبیر نهمین جشن خانه موسیقی با اعلام این خبر در خصوص چرایی عدم معرفی بهترین های جشن خانه موسیقی  گفت : انتخاب بهترین اثر برگزیده در چهار حوزه آهنگسازی ، نوازندگی ، آواز و آلبوم برگزیده در میان آثار ارسالی نوعی بی عدالتی و کم توجهی به حقوق موزیسین ها و جوانان فعال در عرصه موسیقی محسوب می شد.

وی در ادامه گفت: تعداد آثار ارسال شده به دیبرخانه جشن خانه موسیقی بسیار محدود بود و این محدودیت انتخاب آثار برتر را برای ما سخت تر می کرد، گرچه در ابتدا تصمیم بر این بود که به هرشکل ممکن این بخش از نهمین جشن خانه موسیقی را برگزار کنیم اما در آخرین لحظه هیئت مدیره را در جریان گذاشتم و طی تصمیم جمعی از برگزاری این بخش صرف نظر کردیم.

دبیر نهمین جشن خانه موسیقی در ادامه به کم و کاستی های موجود در مراسم اختتامیه جشن خانه موسیقی اشاره کرد و گفت : همانطور که همه می دانیم هیچ کاری بی نقص نیست و برگزاری این جشن هم بدون مشکل نبوده است و اگر کم و کاستی هایی در آن دیده می شد به عهده مدیریت جشن است بنابراین از همین جا به عنوان دبیر جشن به خاطر همه کمبودها از جامعه موسیقی عذرخواهی می کنم گرچه هر آنچه در توان داشتم را برای هرچه خوب برگزار شدن این جشن صرف کردم.

وی درپایان افزود : البته نا گفته نماند که مجوز برگزاری این جشن صبح روز برگزاری صادرشد و دست اندرکار اجرای جشن در شرایط پر از استرس کارها را انجام می دادند و همین مسئله هم به کار لطمه زد اما با این اوصاف به نظرمن مراسم اختتامیه نهمین جشن خانه موسیقی خیلی خوب و آبرومند برگزار شد.
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:33

سيد ابوالحسن مختاباد: من به عنوان بازرس خانه موسيقي در جريان جلسه جمعي كه آقاي پيرنياكان از آن سخن مي گويند نبودم و ضمن آنكه يكي از اعضاي اصلي هيئت مديره هم هيچ اطلاعي از برگزاري چنين جلسه اي نداشتند.
و البته در گفت وگوي قبلي با خبرگزاري فارس دلايلم را عنوان كردم .
خوشبختانه اساسنامه خانه موسيقي در اين زمينه بسيار گويا است و همين اساسنامه است كه بايد به آن احترام گذاشت و رعايتش كرد.
دوستاني كه مايلند مي توانند به اساسنامه در اين نشاني مراجعه كنند.

http://www.hamshahrionline.ir/News/?id=35511

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجوز جشن صبح روز برگزاري صادر شد! | موسیقی ما