برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 21 تیر 1396 - 11:53

یا سلام
من از طرفداران جدی آثار آقای نعمت الهی هستم و اعتقاد دارم که صدای و تسلط ایشان بر موسیقی در بین خوانندگان جوان امروز کم نظیر است. همچنین در تمامی کنسرت های ایشان که در تهران برگزار می شده است شرکت نموده ام.
اما در کنسرتی که گزارش آن در همین سایت آمده ( در سالن برج میلاد) و همچنین دو کنسرت آخر که در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شده بود، کیفیت صدا و تنظیم صدای سالن بسیار بد و غیر حرفه ای بود.
علی رعم امکانات صوتی خوب سالن برج میلاد، که گواه آن کیفیت عالی کنسرت آخر خود ایشان در سالهای گذشته در همین سالن بوده است، حنی درک کلمات ایشان هنگام خواندن ناممکن بود.
در کنسرت های قبلی من فرض را بر امکانات ناکافی سالن گذاشتم. ولی در این کنسرت فهمیدم که ایشان ارزشی برای مخاطب حاضر در سالن قائل نمی باشد تا صدای یک کنسرت که پایه و رکن موسیقی است را در طی Sound check به نحو مناسب تنظیم نماید و یا از متخصصین این کار استفاده کند.
آقای نعمت الهی
من اعتزاض خودم را به خانمی که خود را مدیر برنامه های شرکت ترانه شرقی معرفی نمودند، رساندم ولی هیچ اقدام مفیدی انجام نشد.
علیرغم ارزش قائل شدن برای فعالیت های خیریه شما و دعوت از انجمن های خیریه برای شرکت در کنسرت، به یاد داشته باشید که جلب رضایت مخاطبی که بلیط خریداری نموه از اولویت بیشتری برخوردار است و به علت تکرار این مساله در سه کنسرت گذشته شما، بنده این مساله را سهوی و به دلیل نبود امکانات نمی دانم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما