ممنون آقای یوسفی من با نظر شما موافقم.آن جایی که در مورد ترانه های ضعیف آلبوم صحبت فرموده ایت.یکی از ترانه سراهایی که به شدت افت کرده طی این دو سال روزبه بمانی است.او مثل خانم مریم اسدی که به شدت پر کار است زیاد کار میکند و همیشه هم مثل هم.اصولا الگوی ترانه های بمانی یک جور است.حیف است که خواننده با استعدادی مثل یراحی محدود بشود به روزبه.این دوستیها نتیجه عکس میدهد.اما در روند کاری روزبه از این گذشته که او یک تنه دارد همه ترانه ها را از خواننده های اونور آب گرفته تا خواننده های مذهبی مثل اصفهانی را میگوید حرف تازه ای هم نگفته.به نظر شما ترانه های خانم گ فرقی دارد با ترانه های آقای د یا بیتی مثل :حساباشونو پس میدن جایی داره در تاریخ ترانه؟؟؟کاشکی یراحی احسان و اصفهانی که یک روزی کارهای خاطره انگیزی مثل سلام آخر یا مرو ای دوست یا آن همه ترانه خوب از بزرگانی مثل دکتر یداللهی یا استاد اهورا یا استاد کاکایی خوانده اند (البته میدانم که یراحی از آنها نخوانده اما اگر بخواند کار خوب خوانده)قدر مخاطبان خودشان را بفهمند و اینقدر به تکرار نپردازند.مگر ما چند تا احسان یا اصفهانی داریم.باز هم نقد بنویسید
ممنون آقای یوسفی من با نظر شما موافقم.آن جایی که در مورد ترانه های ضعیف آلبوم صحبت فرموده ایت.یکی از ترانه سراهایی که به شدت افت کرده طی این دو سال روزبه بمانی است.او مثل خانم مریم اسدی که به شدت پر کار است زیاد کار میکند و همیشه هم مثل هم.اصولا الگوی ترانه های بمانی یک جور است.حیف است که خواننده با استعدادی مثل یراحی محدود بشود به روزبه.این دوستیها نتیجه عکس میدهد.اما در روند کاری روزبه از این گذشته که او یک تنه دارد همه ترانه ها را از خواننده های اونور آب گرفته تا خواننده های مذهبی مثل اصفهانی را میگوید حرف تازه ای هم نگفته.به نظر شما ترانه های خانم گ فرقی دارد با ترانه های آقای د یا بیتی مثل :حساباشونو پس میدن جایی داره در تاریخ ترانه؟؟؟کاشکی یراحی احسان و اصفهانی که یک روزی کارهای خاطره انگیزی مثل سلام آخر یا مرو ای دوست یا آن همه ترانه خوب از بزرگانی مثل دکتر یداللهی یا استاد اهورا یا استاد کاکایی خوانده اند (البته میدانم که یراحی از آنها نخوانده اما اگر بخواند کار خوب خوانده)قدر مخاطبان خودشان را بفهمند و اینقدر به تکرار نپردازند.مگر ما چند تا احسان یا اصفهانی داریم.باز هم نقد بنویسید