برنامه یاد بعضی نفرات
 
اردیبهشت 98 و با مباحثی متفاوت
اولین کارگاه سه روزه تنظیم «هومن نامداری» برگزار می‌شود
موسیقی ما - اولین کارگاه سه روزه تنظیم «هومن نامداری» برگزار می‌شود تا این هنرمند مطرح موسیقی پس از سال‌ها فعالیت در زمینه تنظیم، آهنگسازی و نوازندگی برای اولین‌بار تجربیات خود را با چهره‌های جوان به اشتراک بگذارد. کارگاه آموزشی تنظیم هومن نامداری طی روزهای دوم تا چهارم اردیبهشت 98 به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای ماد» و با همکاری آموزشگاه موسیقی پارس برگزار می‌شود. سالن «پارس پلاس» واقع در طبقه ششم ساختمان شماره دو مرکز خرید پالادیوم میزبان این کارگاه سه روزه خواهد بود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند با شماره تلفن 09023158516 تماس حاصل نمایند.
 
 مدت زمان این کارگاه مجموعاً 12 ساعت است و هومن نامداری قصد دارد هر روز را به یک مبحث اختصاص دهد. او در روز اول به مبانی نرم‌افزار و پلاگین می‌پردازد. نامداری قصد دارد در اتفاقی جالب روز دوم کارگاهش را به تنظیم یک قطعه موسیقی از ابتدا تا انتها در همان سالن برگزاری اختصاص دهد. هنرجویان این کارگاه هم در روز سوم شاهد آنالیز یک پروژه کامل این هنرمند و پرسش و پاسخ خواهند بود. براساس اعلام موسسه فرهنگی هنری آوای ماد این کارگاه با شیوه متفاوتی نسبت به دوره‌های آموزشی مرسوم برگزار می‌شود و به تمامی هنرجویان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.
 
هومن نامداری طی سال‌های اخیر تجربه‌های موفقی در زمینه‌های تنظیم و نوازندگی و رهبری ارکستر با چهره‌هایی نظیر احسان خواجه‌امیری، مهدی یراحی، محمد معتمدی و گروه داماهی و... داشته است. او همچنین در چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» تندیس طلایی بهترین تنظیم‌کننده موسیقی پاپ را از دیدگاه کارشناسان کسب کرد.
 
جزئیات بیشتر و تیزر تصویری این کارگاه هم به زودی منتشر خواهد شد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اسفند 1397 - 13:18

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کارگاه سه روزه تنظیم «هومن نامداری» برگزار می‌شود | موسیقی ما