برنامه یاد بعضی نفرات
 
رهبر ارکستر این خواننده در آستانه عزیمت به کانادا به «موسیقی ما» گفت
هومن نامداری: تور کنسرت‌های «سی سالگی» از زمستان آغاز می‌شود
موسیقی ما – «احسان خواجه‌امیری» هم مانند اغلب خواننده‌ها پس از انتشار آلبوم جدیدش روزهای شلوغی را سپری کرده و پیش‌رو خواهد داشت. او این روزها به همراه رهبر ارکسترش «هومن نامداری» مشغول برنامه‌ریزی برگزاری یک تور کنسرت در کشورهای «کانادا» و «آمریکا» است. آنها به زودی عازم ینگه‌دنیا می‌شوند و زمستان به ایران برمی‌گردند. اما هومن نامداری هم از لحاظ شلوغی اوضاع بهتری نسبت به احسان خواجه‌امیری ندارد! از یک سو برنامه‌ریزی ارکستر و اجراهای خارج از کشور این خواننده را پیگیری می‌کند و از سویی دیگر در حال اتمام تنظیم‌هایی است که برای خواننده‌ها دیگر انجام داده‌ است. برای اطلاع از آخرین وضعیت تور کنسرت‌های احسان خواجه‌امیری به سراغ هومن نامداری رفتیم و علاوه بر صحبت درباره این اجراها، با او در مورد حضورش در آلبوم‌های موسیقی دیگر هم صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید:

هومن نامداری ابتدا درباره جزئیات این تور به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «ابتدا به «کانادا» سفر می‌کنیم و در شهرهای «تورنتو»، «مونترال» و «ونکوور» برنامه داریم. سپس دو هفته تا اولین کنسرتمان در آمریکا زمان خواهیم داشت. البته زودتر به آن کشور می‌رویم تا با گروهی که قرار است در اجراهای آمریکا همراه ما باشند تمرین کنیم. نهایتاً هم اواخر دی‌ماه با احسان خواجه‌امیری به ایران برمی‌گردیم.»

او سپس درباره ترکیب نوازنده‌هایی که در این اجراها روی صحنه حضور دارند اعلام کرد: «در تور کانادا آقای «رامین زواری» به عنوان نوازنده درامز در کنارمان هستند و در دقیقه نود به ما اضافه شدند ولی برای اجراهای آمریکا فقط من و احسان هستیم. در آنجا هم با نوازنده‌های ایرانی همکاری می‌کنیم. انتخاب اعضای گروه تور آمریکا انجام شده و فقط منتظر هستیم که برسیم تا کارهای تمرین را دنبال کنیم. مهمترین کنسرت ما در سالن «مایکروسافت تیه‌تر» است و نوازنده‌های بیشتری برای آن برنامه به ما اضافه می‌شوند و برنامه‌ریزی زیادی برای این کنسرت انجام داده‌ایم.»

رهبر ارکستر احسان خواجه‌امیری درباره پیش‌بینی استقبال مخاطبان از کنسرت‌هایی که پیش‌رو دارند گفت: «به دلیل وقفه‌ در صدور ویزاها چند مرتبه تاریخ‌ها عوض شد ولی با همه این شرایط تا جایی که شنیده‌ام روند فروش بلیت‌ها خوب بوده است. زمانی که به کانادا و آمریکا برسیم هموطنان عزیز ما مطمئن می‌شوند که این کنسرت‌ها برگزار خواهد شد و احتمالاً میزان فروش بلیت‌ها هم بیشتر شود. کنسرت لس‌آنجلس ما هم پس از چند شهر اجرا می‌شود و همین باعث خواهد شد که روند بلیت‌فروشی سرعت بیشتری داشته باشد. خدا را شکر همیشه از تور کنسرت‌های احسان در آمریکا و کانادا به خوبی استقبال می‌شود و امیدوارم این بار هم مانند تورهای قبلی، اجراهای خاطره‌انگیزی داشته باشیم. رپرتوار مفصلی را برای کنسرت‌های این تور تدارک دیده‌ایم. چند قطعه از آلبوم جدید را اجرا می‌کنیم و کارهایی از آلبوم قبلی را هم ایرانیان خارج از کشور هنوز نشنیده‌اند و به همین دلیل فکر می‌کنم رپرتوار جذابی داشته باشیم. سعی کردیم از ایران همه کارها به خوبی پیش برود و امیدوارم تمرین‌های ما در کانادا و آمریکا هم به خوبی انجام شود تا کنسرت‌های پرخاطره‌ای را رقم بزنیم.»

این موزیسین سوال ما درباره احتمال همکاری با چهره‌های خارجی یا ضبط قطعات جدید در آن کشورها را هم اینگونه پاسخ داد: «فعلاً فقط درگیر برنامه‌ریزی برای انتخاب نوازنده‌ها و تمرین و سالن‌های اجرا بودیم که هنوز به اتفاق هنری دیگری در کانادا یا آمریکا فکر نکرده‌ایم. قطعاً اگر فرصت و شرایط مناسب داشته باشیم دوست داریم که در طول این تور، کاری را با حضور نوازنده‌های بین‌المللی ضبط کنیم ولی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای این موضوع نداریم.»

هومن نامداری اشاره‌ای هم به تور کنسرت‌های «سی سالگی» داشت و گفت: «در حال برنامه‌ریزی هستیم تا پس از بازگشت از آمریکا، اجراهای ایران را از سر بگیریم و به امید خدا تور کنسرت‌های «سی سالگی» از زمستان آغاز می‌شود.»

او نهایتاً درباره آلبوم‌هایی که در آنها به عنوان تنظیم‌کننده حضور داشته و احتمال دارد تا زمان بازگشتش از آمریکا منتشر شود هم گفت: «احتمالاً در این مدت آلبوم «مهدی یراحی» منتشر خواهد شد و در این آلبوم یک قطعه دارم. قرار بود همکاری ما بیشتر شود ولی به دلیل اتفاقات تور آمریکا، نخواستم که شرمنده مهدی جان باشم و فقط همان کاری که با هم قطعی کرده بودیم را به سرانجام رساندم و خدا را شکر قطعه خوبی هم شده است. در آلبوم «روزبه بمانی» و «عماد طالب‌زاده» هم هرکدام یک قطعه دارم که شاید تا دی‌ماه منتشر شوند ولی زمان دقیق انتشارشان را نمی‌دانم. در آلبوم «سینا شعبانخانی» هم حضور دارم و باید ببینیم که روند انتشار آثار و آلبوم‌های دوستان عزیزمان به چه شکل خواهد بود.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395 - 02:59

دیدگاه‌ها

شنبه 8 آبان 1395 - 15:40

موفق باشید هردوتون واقعا شاهکارید احسان جانم در اوج باشی همیشه

شنبه 8 آبان 1395 - 20:42

آخه کجای دنیا تمام قطعات البوم را می دن به یه نفر تنظیم کنه ؟؟؟ بعد تازه جالبیش به اینه که هوادارای این آقا موسیقی محسن چاوشی را نقد می کنند

یکشنبه 9 آبان 1395 - 18:32
سعید هوادار 2 آتیشه ی احسان خواجه امیری

آخه كجاى دنيا خواننده اى رو كه نميتونه ٢ دقيقه بخونه خواننده ميدونن؟؟؟ بعد تازه جالبيش به اينه كه هواداراى اين آقا موسيقى احسان خواجه اميرى كه همه جاى جهان زنده خونده رو نقد مى كنند

2.177.155.38
یکشنبه 9 آبان 1395 - 23:13
مهدی

اگر منظور جنابعالی از خوندن ، زنده خوندن هست باید عرض کنم شو اجرا کردن احتیاج به هیچ هنر خاصی نداره و هر شخصی با اندکی خلاقیت می تونه لایو اجرا کنه اما این که دیگه پرستیژ یک هنرمند بهش اجازه نده (برای بیشتر دیده شدن و سر زبان ها افتادن ) تحت هر شرایطی ( تاکید میکنم تحت هر شرایطی ) اجرا زنده داشته باشه یه بحث دیگه است . این در حالی که تمام موزیسین هائی که با محسن کار کردند به اورجینال بودن صداش شهادت دادن

151.246.153.204
سه شنبه 11 آبان 1395 - 16:40
سعید هوادار 2 آتیشه ی احسان خواجه امیری

زنده خوندن اصلا طبق گفته ی شما کاری نداره قبول.ولی کسی زنده نمیخونه که معمولا صداش با دستگاه ساخته بشه.
احسان خواجه امیری انقد موفق هست که کاری کرده شما بیای زیر پست غیر مربوط به چاوشی کامنت بذاری.افرادی که بزرگ باشن نیازی ندارن حرفشون رو جاهای دیگه ای زده بشه.

2.177.151.234
یکشنبه 9 آبان 1395 - 12:57

دیگه کنسرت های اروپای احسان واسمون عادت شده.افتخار موزیک ایرانی
خواننده ها جرات ندارن یک سانس تو مایکروسافت کنسرت بذارن بعد احسان برای بار چندم میره.
موزیک ایران مدیون سلطان خواجه امیری کبیر هست که برای چندمین بار پرچم موسیقی ایران در جهان رو بالا میبره پادشاه موزیک ایران

یکشنبه 9 آبان 1395 - 18:36

بدون شك افتخار موزيك ايرانى كه كارى كردى همه جهان به ابهت موسيقى خودت و ايران پى ببرن.
درود بر سلطان خواجه اميرى كبير

دوشنبه 10 آبان 1395 - 14:08

روزبه بمانی استعداد خارق العاده و عجیب ایران زمین است و صدای آسمانی دارد ، صدای او انعکاس قلبش است.

چهارشنبه 12 آبان 1395 - 03:16

احسان بی شک آبرو و افتخار موسیقی پاپ ایران هست،،،، بی صبرانه منتظر کنسرت تهرانیم.....مقایسه احسان با بقبه خوانند ه های پاپ رو صحیح نمیدونم،،،، صدای احسان تافته جدا بافته ست♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

پنجشنبه 13 آبان 1395 - 13:06

با ارزوی موفقیت برای هومن
ولی باید قبول کرد تنظیم 10 ترک از یه نفر کار اشتباهی هست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هومن نامداری: تور کنسرت‌های «سی سالگی» از زمستان آغاز می‌شود | موسیقی ما