برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشن امضای پرمخاطب نخستین آلبوم خواننده گروه سابق «کامنت»
کیان پورتراب از «این سمت» رونمایی کرد
موسیقی ما - کیان پورتراب بالأخره بعد از سه سال نخستین آلبومش را توسط نشر «نوفه» منتشر و روز پنجشنبه (20 اردیبهشت) جشن امضای آن را در پلتفرم داربست (گالری محسن) در میان تعداد زیادی از مخاطبانش برگزار کرد.
 
«این سمت» نام اولین آلبوم مستقل خواننده گروه سابق «کامنت» است که در سبک موسیقی الکترونیک-پاپ منتشر شده است. پورتراب در این مراسم که با استقبال زیادی از طرف مخاطبانش روبه رو شده بود، سه قطعه از آلبوم را به همراه علیرضا ریاضی و علی الماسی اجرا و علاوه بر آن از ویدئو کلیپ قطعه «وایسا» که از ساخته‌های صبا مقدمی است، رونمایی کرد. احسان رسول‌اف، تهیه‌کننده آلبوم هم خبر از برگزاری کنسرت کیان پورتراب تا آخر شهریورماه داد.
 
کیان پورتراب در این آلبوم علاوه بر خواننده، نقش ترانه‌سرا، آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده گیتار آکوستیک، گیتار الکتریک، کیبورد و سازهای الکترونیک را هم دارد و علیرضا ریاضی هم به عنوان تنظیم‌کننده و نوازنده او را همراهی کرده است. دیگر نوازنده‌های حاضر در آلبوم، علی الماسی و همچنین میلاد درخشانی است که در یک قطعه سه تار نواخته و میکس و مسترینگ قطعات هم بر عهده آرش پاکزاد بوده است.
 
آلبوم «این سمت» با صدای کیان پورتراب علاوه بر پخش فیزیکی، به شکل دیجیتال از طریق بیپ‌تونز، آیتیونز، اسپاتیفای، اپل موزیک و دیگر سایت‌ها نیز قابل دسترسی است و از شما مخاطبان فهیم سایت «موسیقی ما» درخواست می‌شود برای رعایت حقوق مولف، آن را به شکل قانونی تهیه کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 03:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیان پورتراب از «این سمت» رونمایی کرد | موسیقی ما