برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح روز 23 دی و توسط شرکت «ترانه شرقی»
حامد همایون «دوباره عشق» را به بازار موسیقی عرضه کرد
موسیقی ما - اولین آلبوم رسمی «حامد همایون» منتشر شد. این مجموعه که «دوباره عشق» نام دارد از صبح روز پنجشنبه 23 دی‌ به تهیه‌کنندگی شرکت «ترانه شرقی» به مدیریت «محسن رجب‌پور» و از سوی شرکت «هنر اول» در بازار توزیع شده است. آلبوم حامد همایون با 18 قطعه در اختیار مخاطبان قرار گرفته که البته از این تعداد، شش قطعه جدید است. 12 قطعه دیگر هم منتخبی از تک‌آهنگ‌های خاطره‌انگیز این پدیده جوان موسیقی پاپ است که طی یک سال اخیر در فضای مجازی منتشر شده بود. «دیوونگی»، «قسمت»، «چه عشقی»، «نگاهم کن»، «دوباره عشق» و «می‌روم» عناوین قطعات جدید این آلبوم است.

سهیل حسینی، محمدرضا نظری، ندا حاتمی، آرزو مرجانی، مریم زاهدی و المیرا بهشتی ترانه‌سرایان آلبوم «دوباره عشق» هستند. آهنگسازی تمامی قطعات توسط حامد همایون و تنظیم آثار هم توسط سامان امامی، مسعود جهانی و سپهر شاکری انجام شده است. میلاد درخشانی، امیر حقیری، یاسر گرجی، هادی جداری، محمد افشانی و سامان امامی در قطعات این آلبوم نوازندگی کرده‌اند و «محمد فلاحی» میکس و مسترینگ همه قطعات آلبوم به جز «چنین کنم چنان کنم» را انجام داده است.

محسن رجب‌پور، مدیر شرکت ترانه شرقی و تهیه‌کننده این مجموعه، این یادداشت را در پشت جلد آلبوم «دوباره عشق» نوشته است:

«اگر موسیقی یک هنر-صنعت متعالی و روح‌نواز است که هست. اگر ترانه و ملودی، آفرینش ذهن‌های عمیق و سیال و دل‌های گرم و عاشق است که هست. اگر صدای خوش و لحن صمیمی یک موهبت الهی است که هست. وظیفه ماست که واسطه‌های رساندن این الحان خوش به شما مردم عاشق و صمیمی و اهل فرهنگ باشیم.
ترانه شرقی در طول سال‌های فعالیتش همیشه باور داشته که باید زمینه‌ای باشد برای پرورش استعدادهای بی‌بدیل موسیقی تا برای مردم بی‌نظیر سرزمین‌مان خاطره‌ای جمعی خلق کنند و گوشه‌ای از لحظات زیبای زندگی‌شان را بسازند.
خوشحال و مفتخرم که یک‌ بار دیگر به سیاق همیشگی، ستاره‌ای از ترانه شرقی به آسمان زیبای هنر موسیقی ایران معرفی شد. حامد همایون موزیسینی است جدی، خلاق، گرم و صمیمی که همه این مولفه‌های ذاتی‌اش به موسیقی‌اش راه پیدا کرده‌اند و صدایش دل سخت‌پسند شما را برده است. در این مسیر دشوار اما شیرین، عزیزانی همچون سامان امامی، سهیل حسینی و محمدرضا نظری همراهان پرشور و وفادار من و ترانه شرقی در مسیر معرفی ستاره‌ای به نام حامد همایون و آلبومی به نام دوباره عشق بوده‌اند. از همه آنها با تمام وجود سپاسگزارم.»


اما حامد همایون تا روز انتشار آلبوم «دوباره عشق» مسیر نسبتاً طولانی را طی کرده است. او از سال‌ها قبل در موسیقی و تدریس آن فعالیت داشته و دور از این عرصه نبوده؛ ولی از اواخر سال 94 فصل جدیدی از فعالیت‌های هنری‌اش را آغاز کرد. او به عنوان یکی از چهار استعداد جدید شرکت ترانه شرقی از سوی محسن رجب‌پور به مخاطبان معرفی و انتشار آثارش رسماً از اسفند 94 آغاز شد. «بارون که زد» اولین قطعه‌ای بود که با صدای او برای نخستین بار از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر شد و رفته رفته با انتشار قطعات «الکل نگاه»، «آه نکش»، «مردم شهر»، «چتر خیس»، «به چشمات قسم»، «شیدایی»، «هیهات»، «خدا همین حوالیه»، «مجنون»، «دنیای من» و «چنین کنم چنان کنم» جای خود را در مارکت موسیقی باز کند.

چندی پیش هم پس از انتشار جدول سی و دومین جشنواره موسیقی فجر مشخص شد که اولین کنسرت حامد همایون در این اتفاق هنری برگزار می‌شود. اتفاق جالب این بود که تمامی بلیت‌های چهار سانس اجرای او در این جشنواره به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی ظرف مدت کمتر از 12 ساعت به اتمام رسید. این اتفاق بازتاب‌های خبری زیادی داشت و مدیر شرکت ترانه‌شرقی اعلام کرد که به زودی کنسرت مستقل این خواننده را برگزار خواهد کرد.

سایت «موسیقی ما» همچون همیشه از مخاطبان فهیم خود درخواست می‌کند تا برای پاسداشت حقوق مادی و معنوی آثار هنری، نسبت به تهیه قانونی این آلبوم و سایر آثار فرهنگی-هنری اقدام کنند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1395 - 18:46

دیدگاه‌ها

جمعه 24 دی 1395 - 14:22

تعداد قطعاتش زیاد بود.امسال فقط البوم مهدی و سامان

جمعه 24 دی 1395 - 19:05

خوشم اومد از صدا و آلبومش
متفاوت بود و عالی

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

البوم هیجده ترکه دیگه ندیده بودیم فازش چیه این هر هفته داره اهنگم میده

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

هنوز ترک های جدید رو گوش نکردم ولی از گذاشتن تک ترک ها در البوم، مشخصه که در همون فضاس. باید بگم که شروع خیلی خوبی بود. اما برای بقا باید حتما به نقاط قوت بیشتری دست پیدا کنه و فضا های جدید تری رو کار کنه.

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

در کل بیشتر برای شروع کار بود که خوب بود باید دید چه روندی در ادامه پیش میگیره. شایدم هدف اصلی فقط ساخت یک چنین مجموعه ای بوده و بس، که قطعا اینطور نیست

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

کی میای اهوااااااااااااززززززز

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

به جمع هواداران همیشگی حامدهمایون بپیوندید

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

آلبوم خوبی بود..آقای همایون صدای بسیار قوی دارن،ملودی هاش هم قشنگن،سبک خاصی داره که بعضیا میگن آهنگاش شبیه شدن،آهنگا ملودی هاشون متفاوتن،چون سبک خوندن خودش با بقیه فرق داره انگار یکین آهنگا..وگرنه اگر چند خواننده ای آهنگارو بخونن متوجه تفاوت میشین..هرچند تکراری هم باشه زیبا اجرا میکنه و قبول دارم هرجایی نباید کلماتو قورت داد ولی باز سبکش قشنگه

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

چهارتا آهنگ خوب خوندی با این آلبوم خرابش کردی عجله کردی

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

راهتو درست برو و سنجیده روش فکر کن آرزوی موفقیت

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

تک آهنگ و آلبوم و کنسرت... به کجا چنین شتابان... مردم شهر به هوشید

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

من ک فقط از البوم احمدوند خوشم اومد و بیصبرانه منتظر البوم علیزاده هستم

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

کسی از آلبوم یگانه خبر داره ؟ ?

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

موفق باشي ? (خلاقيت و ترفند)

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

در عرض یک ماه آلبوم داد کنسرت گذاشت مهمون برنامه ها شد و . . . حالا دو تا آهنگ قشنگ خوند مردم خوششون اومد دیگه به این سرعت آلبوم اونم با ۱۹ تا ترک???? بعد بعضی ها میگن چرا محسن چاوشی عزیز فلان و بمانه

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

بكش ترمز دستيااااا در عرض شيش ماه هفت هشتا تك آهنگ و كنسرت و حالام آلبومه نوزده تركه؟خوب معلومه به همين زودي كه معروف شدي به همين زوديم فراموش ميشي

شنبه 25 دی 1395 - 11:51

زیاد طول نمیکشه از بورس میفته

شنبه 25 دی 1395 - 16:01

صداش و سبک اش جالب بود برا من که اولین بار صداشو گوش دادم.

یکشنبه 26 دی 1395 - 16:06

واقعا هم استعداد بی بدیلی میخواد که در عرض مدت کوتاه 200 تا کار انجام بده ! آقای رجب پور روز به روز آدمای کم استعداد تری رو به موسیقی معرفی می کنند . بعدیش کی باشه خدا میدونه !
وظیفه تهیه کنندگان حمایت از هنرمند هست ، نه تجارت ! نه اینکه به هر وسیله ای بیان یکیو مطرح کنن ! یکی مثل نیما مسیحا باید کنج خونه باشه ! یکی مث ایشون هر جایی سبز میشه !

یکشنبه 26 دی 1395 - 16:08

جا داره خسته نباشید بگیم به سامان امامی !!!!! کارخونه هم بود کم میاورد

دوشنبه 27 دی 1395 - 02:02

جون هر کی دوست دارید مردم بخاطر نسلهای بعدی حداقل موزیک گوش بدین ؛ اینا خدا شاهده ربطی به موسیقی نداره ؛ از ندونستن ما سو استفاده میکنند ؛ سلیقه ی ما رو کشتند

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامد همایون «دوباره عشق» را به بازار موسیقی عرضه کرد | موسیقی ما