برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با برگزاری آخرین کنسرت این خواننده در سال 97 و پیش از عزیمت به آمریکا عنوان شد
حامد همایون: هزاران حرف شنیدیم، اما سکوت کردیم
موسیقی ما سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران عصر روز هفدهم اسفند میزبان جدیدترین کنسرت «حامد همایون» به تهیه‌کنندگی شرکت «ترانه شرقی» به مدیریت «محسن رجب‌پور» بود. این خواننده که پس از مدت‌ها به دیدار دوستدارانش می‌رفت برای اجرای خود رپرتوار پر و پیمانی را تدارک دیده بود. او در این کنسرت سری به خاطراتش از سه سال پیش تا امروز زد و همانند همیشه فضای کنسرتش هم پرانرژی و عاشقانه بود. حامد همایون این روزها در حالی مشغول برگزاری تور کنسرت‌های خودش است که دوباره در برخی محافل و رسانه‌ها سیبل انتقادات شده است. خواننده‌ای که با وجود همه اتفاقاتی که در این سه سال پشت سر گذاشته به هر حال خواننده‌ای است که طیف گسترده‌ای از طرفداران را دارد. طرفدارانی که فقط محدود به داخل ایران نیستند و هنوز هم تور کنسرت‌های حامد همایون در خارج از ایران هم مخاطب و طرفدار دارد.
 
حامد همایون کنسرت اسفندماه خود را با قطعه ریتمیک «نیمه من» آغاز کرد و پس از اجرای دو اثر، اولین شخصی که به حضار معرفی کرد تهیه‌کننده آثار و اجراهایش بود. او درباره محسن رجب‌پور گفت:« به افتخار عزیزی دست بزنید که به گمان من بسیاری از موزیسین‌ها مدیون او هستند. او از جمله تهیه‌کنندگان و تولیدکنندگانی است که هنرمندان و افراد زیادی را به موسیقی پاپ ایران معرفی کرده و به اعتقاد من در ردیف کسانی است که می‌تواند تا مدت‌ها موجب پیشرفت هنرمندان این عرصه شود. به اعتقاد من محسن رجب‌پور یکی از مدیران موفقی است که طی دوران حضورش در ارکستر ملی فضایی را ایجاد کرد که این مجموعه به درآمدزایی برسد و این نکته ارزشمندی است که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. پس از شما عزیزان می‌خواهم او را تشویق کنید.»
 
این خواننده در بخش دیگری از کنسرت خود درباره سال جدید گفت:«امشب خیلی از طرفدارانی که در این سه سال با آنها خاطره‌سازی کردم در سالن میلاد حضور دارند و من از همه آنها تشکر می‌کنم که در این مدت همواره در کنار ما بوده و ما را از حمایت‌های ارزشمند خود بهره‌مند کردند. ما امروز در آستانه آغاز سال نو آمده‌ایم تا جشن صمیمانه‌ای را در کنار هم داشته باشیم. پس از شما می‌خواهم تا آنجا که انرژی دارید همراه ما در این کنسرت باشید.»
 
بخش دیگری از توضیحات حامد همایون در این کنسرت راجع به قطعات خاطره‌انگیزش بود و مرور جالبی روی این آثار داشت:« از روزی که قطعه های «بارون که زد»، «چر خیس» و «شیدایی» متولد شد تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در کنار شما خاطرات شیرینی را رقم بزنیم البته که در این مدت هزاران حرف شنیدیم، اما سکوت کردیم چون دوست داشتیم مهربانی را ترویج بدهیم. پس همه آثار اجرا شده در این کنسرت را با افتخار تقدیم شما عزیزانی می کنیم که در این مدت همراه ما بودید.»
 
حامد همایون همچنین درباره برگزاری تور کنسرت‌های خود در آمریکا هم گفت:« ا مدتی دیگربرای برگزاری تور کنسرت ها عازم کشور آمریکا هستیم و امیدوارم به سهم خود بتوانیم نماینده شایسته ای برای موسیقی پاپ کشورمان باشیم . به طور حتم در این سه ماهی که ایران نیستیم دلمان برای همه شما عزیزان تنگ می شود. افتخار ما این است که در این مدت کارهای ما به دلتان نشسته و مطمئن باشید حرف و حدیث ها را با عشق تحمل کرده و به کارمان ادامه می دهیم.»
 
خواننده آلبوم «دوباره عشق» برای این کنسرت قطعاتی نظیر شیدایی، مردم شهر، مجنون، عشق ناب، الکل نگاه، چتر خیس، عاشقانه، خلسه، البرز و مدلی بارون که زد و جادوی نگاه و... را اجرا کرد. در طول کنسرت هم علاوه بر پخش موزیک‌ویدئوهای جدید این خواننده، تصاویری جدیدی برای نمایشگرهای سالن طراحی شده بود که پخش می‌شد. همچنین با هم‌نوازی محمدافشانی و امیرحسین توسلی با سازهای گیتار و تار قطعه خاطره‌انگیز «امشب شب مهتابه» به صورت بی‌کلام و با تصاویری از تهران قدیم اجرا شد. حامد همایون هم که قرار نبود در این کار بخواند دلش طاقت نیاورد و بدون میکروفون بخش‌هایی از این کار را زمزمه می‌کرد!
 
سعید علی رضایی (نوازنده گیتار بیس)، محمد افشانی (نوازنده گیتار)، امیرحسین توسلی (نوازنده تار)، پیمان لطیفی (نوازنده درامز)، محمدرضا زارعی (نوازنده ویولن)، امیررضا توسلی (نوازنده دف)، پوریا ربانیان (نوازنده پرکاشن) و آرین ملیکیان (نوازنده کیبورد و پیانو) اعضای ارکستر حامد همایون به رهبری و تنظیم  سامان امامی (نوازنده گیتار الکتریک) بودند.
 
در ادامه عکس‌های «امین باقری» از این کنسرت را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 - 16:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامد همایون: هزاران حرف شنیدیم، اما سکوت کردیم | موسیقی ما