برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از برگزاری برنامه در شهرهایی نظیر لس آنجلس، شیکاگو و سیاتل
«بنیامین بهادری» در بخش دوم تور کنسرت‌های آمریکا و کانادا در هشت شهر روی صحنه خواهد رفت
موسیقی ما – برنامه فاز دوم کنسرت‌های «بنیامین بهادری» در آمریکا و کانادا اعلام شد. این خواننده که از اواخر تیرماه به ایالات متحده سفر کرده قرار است که در هشت شهر دیگر آمریکای شمالی برنامه داشته باشد. به گزارش «موسیقی ما» بنیامین پنجم سپتامبر در شهر نیویورک روی صحنه می‌رود و سپس برای اجرای دوازدهم سپتامبر به واشنگتن دی سی می‌رود. او پس از کنسرت نوزده سپتامبر در اورنج کانتی در روز بیست و پنجم سپتامبر عاشقانه‌هایش را به میزبانی شهر اسکاتسدل اجرا خواهد کرد. شهرهای هیوستون و اورلاندو در تاریخ‌های بیست و شش و بیست و هفت سپتامبر مقصدهای بعدی بنیامین خواهند بود. ایرانیان مقیم شهرهای اونتاریو و ونکوور هم طی روزهای دوم و سوم اکتبر می‌توانند نظاره گر آخرین اجراهای بنیامین در کانادا باشند.

بنیامین بهادری اواخر تیرماه و بلافاصله پس از انتشار آلبوم «94» عازم کشور آمریکا شد و تا کنون در شهرهای سن خوزه، لس آنجلس، شیکاگو، سیاتل و پرتلند برنامه خود را برگزار کرده است. هنوز برنامه‌های این خواننده برای بازگشت به کشور اعلام نشده اما براساس اعلام «سلیم احمدی»، مدیر برنامه های گروه بنیامین موزیک، در تاریخ 18 مهرماه باید منتظر برگزاری اولین کنسرت آلبوم 94 باشیم. آلبومی که بحث‌ها و حواشی زیادی داشت و تا کنون به عناوین مختلف مورد نقد و بررسی منتقدان و مخاطبان قرار گرفته و بنیامین هنوز به شکل جدی وارد چالش رسانه‌ای اثر خود نشده است.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 13 شهریور 1394 - 00:38

دیدگاه‌ها

شنبه 14 شهریور 1394 - 02:47

بنیامین مثل بقیه خواننده ها نیست هرچند همچین آدمایی اون موقع هم که آلبوم هشتاد و هشت و پنج ترکوند هم خارج کشور هم داخل اومدن گفتن این چیه خونده فرید احمدی ترانه سرایی هست که همیشه یه سر و گردن از بقیه بالاتره همین ترانه سرا شادمهرو با گل یاس مشهور تر کرد کاری که همین الان هم تو صدا و سیما پخش میشه درباره آلبوم جدید بنیامین نود و چهار بگم که این آلبوم کاملا حس و حال زندگیشه از اول آشنایی با همسرشون و اعتراف کردن به این که دوسش داره و نمیدونه چجوری بهش بگه با قطعه اشکال ؛ بنیامین و همرشون به ظاهر نشون میدن که عاشق هم نیست اما لو رفت رابطشون و اطرافیان فهمیدن که عاشق همدیگه هستن با قطعه تظاهر ؛ بنیامین میخواد به عشقش برسه میخوادش و همه ی فکر و حواسش رفته سمت عشقش با قطعه حواسم به توعه ؛ خدا به بنیامین یه فرشته کوچولو میده که یکی یدونه و دور دونشه با قطعه دوره های عاشقی ؛ اسم این فرشته کوچولو باراناس با قطعه بارانا ؛ اتفاق تلخ توی جاده و درگذشت همسرشون با قطعه مه آلود ؛ پایبند بودن به عشقش و حس مالکیت داشتن با قطعه ترک چهار ؛ محکوم بودن دوتا عشق بهمدیگه که از هم جدا شدن و بنیامین احساس تنهایی میکنه با قطعه عاشق مثل ماه ؛ بنیامین از همسرش میخواد همیشه بهش اعتماد کنه چون تا آخر عمر عاشقش میمونه و دوسش داره . در مورد سبک بنیامین سبکی حالت کوچه بازاری که کلمات ساده درعین حال زیبا و جالب که راحت تو دهن مردم بچرخه واقعا اگه خواننده کوچیکی بود سالن نوکیا مایکروسافت پر نمیشد با جمعیت نزدیک هفت هزار نفر.

شنبه 14 شهریور 1394 - 11:10
ریحانه ♥بنیامینی♥

لااااااااااااااااااایک :)
بسیار عالی بود ... همه ی البومای بنیامین یه روند داستانی رو دنبال میکنن ..
البوم 94 داستانش فوق العاده بود ..

202.211.47.95
شنبه 14 شهریور 1394 - 09:06

میدونم مثل همیشه بازم میترکونی آقای عشق ... هر جا هستی برات دعا میکنیم ... ایشالا که موفق باشی
فقط 4 روز تا تولد 33 سالگیت مونده ...پیشاپیش مبارکه :) ایشالا هزار سال زنده باشی کنار کوچولوی خوشگلت :)))))))))

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بنیامین بهادری» در بخش دوم تور کنسرت‌های آمریکا و کانادا در هشت شهر روی صحنه خواهد رفت | موسیقی ما