برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهار سانس اجرای خواننده «سلام بمبئی» در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد؛
کنسرت بنیامین در دمای منفی 16 درجه!
موسیقی‌ما - خواننده فیلم «سلام بمبئی» که این روزها در سینماهای ایران به فروشی بالای 11 میلیارد تومان رسیده، در جدیدترین اجرای زنده خود در شهر تبریز به اجرای برنامه پراخت.

به گزار ش «موسیقی ما»، بنیامین بهادری در حالی در تالار پتروشیمی تبریز روی صحنه رفت که دمای هوای این شهر به حدود منفی شانزده درجه سانتیگراد رسیده بود و یخبندان شدیدی در این شهر حاکم بود.

بنیامین همچون کنسرت تهرانش با قطعه «یه بار دیگه اشتباه کن» کنسرتش را آغاز کرد و در همان ابتدای صحبت هایش روبه حاضرین در سالن گفت: «تبریز به شهر شعر و ادبیات مشهور است و من هم چون مادری آذری دارم، خودم را به نوعی همشهری شما می دانم و از اینکه همشهری هایی تا این حد با فرهنگ غنی دارم، به خودم افتخار می کنم.» بنامین ادامه داد: «همیشه از اجراهای تبریز خاطرات زیادی در ذهنم مانده و امیدوارم امشب هم اجرایی قوی و پرانرژی را با هم داشته باشیم». عاشق شدم، کجای دنیای، آشوب، تنگ غروب، مدار، تله پاتی، لیلی در پائیز،خاطره ها، دوری، رباط، عشق داغ من، هفته عشق، عشق احساسه، لکنت و... از جمله قطعاتی بودند که این خواننده در کنسرت تبریز اجرا کرد.

بنیامین همچنین در این کنسرت برای نخستین بار قطعه جدیدش «پریزاد» را نیز به صورت زنده اجرا کرد. این خواننده در هنگام قطعه «چند متر مکعب عشق» از حاضرین خواست با همخوانی و نور موبایل های خود او را همراهی کنند و گفت: «می خواهم با هم سوار قطاری شویم و به سمت بهشت حرکت کنیم. آنجایی که همه عشاق به معشوقه هایشان رسیده اند و امشب همه با هم برای بهترین حس دنیا که عشق است بخوانیم و سعی کنیم با صدای بلند به همه آنهایی که کنارمان هستند و آنهایی هم که نیستند بگوئیم دوستشان داریم.»

همخوانی جالب دوستداران بنامین در تبریز باعث شد این خواننده به وجد بیاید و با انرژی تمام ادامه کنسرتش را با اجرای مجدد قطعه «تله پاتی» و «خاطره ها» به اتمام برساند.

محمد موجرلو، استیو آوانسیان، علی موسوی، کیوان فرشید نیا و آرش احمدی نوازنده های ارکس تر «بنیامین موزیک» را تشکیل می دادند که «علیرضا میرآقا» رهبری این ارکستر را برعهده داشت.

این کنسرت ازسوی موسسه آوای باران و تهیه کنندگی منوچهر حسنی روی صحنه رفت و سلیم احمدی نیز همچون گذشته مدیریت برنامه های بنیامین را برعهده داشت و «مسعود دایی» نیز مدیر اجرایی گروه «بنیامین موزیک» بود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1395 - 12:39

دیدگاه‌ها

شنبه 25 دی 1395 - 13:47

بنیامین جاااااان ، عزیزِ جان،

شنبه 25 دی 1395 - 13:47

صداش ودوست دارم

شنبه 25 دی 1395 - 16:26

خواننده سلام بمبئی؟؟این چه معرفی بود

یکشنبه 26 دی 1395 - 08:32

با یکی از آلبوشام خاطره دارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت بنیامین در دمای منفی 16 درجه! | موسیقی ما