برنامه یاد بعضی نفرات
 
عیدی ویژه «حافظ ناظری» به هوادارانش
«ناگفته» در زیر برف امضا شد
موسیقی ما - جشن امضای آلبوم «ناگفته» ساخته «حافظ ناظری» دیروز سه شنبه ۱۹ اسفند ماه در کتاب فروشی «بوکلند» واقع در مرکز خرید پالودیم در میان دوستداران این هنرمند برگزار شد.  این مراسم در حالی مورد استقبال واقع شد که بارش برف، ترافیک سنگینی را ایجاد کرده بود و رفت و آمد را در برخی از مناطق شهر مختل کرد اما با این شرایط طرفدارهای «ناگفته» خودشان را به مرکز خرید بوکلند رساندند و در این مراسم حضور داشتند.

حافظ ناظری در ابتدا با اشاره به این موضوع که خوشحال است بدون واسطه در کنار مخاطبانش قرار گرفته است و می‌تواند با آن‌ها در مورد «ناگفته» گفت‌و گو کند، گفت: «برای ساخت این آلبوم زمان زیادی صرف شده و افراد بسیاری برای آن زحمت کشیدند و تن به ریسک دادند. باور کردن این همه زمان و انرژی برای ساخت یک اثر موسیقایی در داخل و خارج از کشور سخت است، اما خوشحالم که «ناگفته» توانسته جایش را در میان مخاطبان خارجی باز کند و امیدوارم در ایران هم بتواند مخاطبانش را پیدا کند.»

او ادامه داد: «با توجه به شرایط بد جوی و ترافیک سنگینی که ایجاد شده بود، انتظار حضور پررنگ شما عزیزان را تا این حد نداشتم. حس کم نظیری دارم که امروز در کنار شما هستم و امیدوارم در روزهای پایانی سال «ناگفته» عیدی خوبی برایتان باشد و از این طریق گوشه‌ای از محبت‌هایتان را جبران کنم.»
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 11:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ناگفته» در زیر برف امضا شد | موسیقی ما