برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای برنامه در تبریز، کرج، اصفهان و رشت اتفاق می‌افتد
روایت بهاری «ناگفته» توسط ناظری‌ها
موسیقی ما - تور کنسرت های «ناگفته» با آهنگسازی حافظ ناظری و همراهی استاد شهرام ناظری، که تا کنون بیش از 70 کنسرت و در مجموع 200 هزار نفر مخاطب داشته، اجراهای بهاری خود را در نقاط مختلف کشور از سر می‌گیرد و 29 و 30 فروردین‌ماه، در تالار چیچک شهر «تبریز» روی صحنه خواهد رفت. شهرهای کرج، اصفهان و رشت نیز در اردیبهشت‌ماه 1396 میزبان کنسرت «ناگفته» خواهند بود.

آلبوم «ناگفته» اثری از حافظ ناظری است که در سال 1394 در ایران انتشار یافت و شش هفته متوالی در صدر فروش آثار موسیقی قرار گرفت. آلبوم «ناگفته» امسال نیز توانست با وجود گذشت بیش از یک سال از زمان انتشارش، جزو پرفروش‌ترین آثار موسیقی سال 95 قرار گیرد.

«حافظ ناظری» پیش از این درباره این تور گفته بود:‌ «ما این کنسرت را از تهران شروع کردیم. این برنامه به‌دلیل حال و هوایش کمی سنگین است، چراکه در این کنسرت شما چهار فرهنگ موسیقیایی شامل موسیقی کلاسیک غربی، موسیقی سنتی، موسیقی ملی ایران و آواز اپرا را که شاخه‌ای از موسیقی کلاسیک است، می‌شنوید. به‌طور طبیعی ترکیب این موسیقی‌ها کمی پیچیده و پذیرا شدن آن چندان کار راحتی نیست. ما در این کنسرت همان‌طور که به نسل امروز نظر داریم، به آینده هم فکر می‌کنیم و در تلاش هستیم، قدم کوچکی برای آینده موسیقی ایران برداریم تا از جهان عقب نمانیم. در واقع ما در این کنسرت جهانی می‌اندیشیم.»
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 13:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روایت بهاری «ناگفته» توسط ناظری‌ها | موسیقی ما